Ako a kde?
2.3. Reklamácia/sťažnosť sa podáva prostredníctvom štandardizovaného
Reklamačného listu, ktorý je dostupný na každej pošte,
http://www.posta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;, alebo je ho
možné na požiadanie získať elektronicky zo Zákazníckeho servisu SP
(bezplatná infolinka 0800 122 413,
zakaznickyservis@slposta.sk).
2.4. Sťažnosť je možné podať aj:
a) ústne (sťažnosť, ktorá sa vybaví na mieste sa neregistruje),
b) e-mailom na adresu:
staznosti@slposta.sk alebo
zakaznickyservis@slposta.sk,
c) telefonicky na číslach: 048 433 97 29, 048 433 97 30, 048 433 97 31 alebo
0800 122 413,
d) faxom na čísle: 048 433 92 11.
- aj na Oblastnom riaditeľstve pôšt.
Toto akurát čítam na fóre pošty, pretože citujem, ,,Im záleží na kvalite ich služieb" veľa ľudom tam nedošli balíky, resp vykradnuté...veď vianoce...
Čiže krutibrko keď vytriezveš jedien takto, a poriadne ich spi****** na pošte...lebo inak sa to asi nedá...ešte že peniaze sú aspoň na účte, že sa nestratili tie...