Broslowski napísal:Ja len podpichnem ze co s tym ma alza ? Si myslis ze povedali soferovi nech ho drb*e dozadu?
kto hovori, ze s tym alza nieco ma, reagoval som na prispevok, ktory je nadmojim , ze alza by mohla naozaj dorucovat baliky inou spolocnostou, pretoze su nespolahlivi.
V novembry 2009 som sa rozhodol pre kúpu nového notebooku HP Pavilion 3050ec s notebookom som bol veľmi spokojný až jedného krásneho dňa, začal mrznúť obraz, vravím si fajn, možno sa dojebali driveri od grafiky alebo win, ale po čase začal obraz mrznúť aj v biose a jedného krásneho dňa som už len počul zvučku win 7 a lcd čierne, externý monitor tiež nereagoval. Z hodou nešťastných náhod to bolo v decembri a tesne pred vianocami. Na alze som sa dočítal že mám notebook poslať servisnému stredisku HP, vybral som si swiss HP. Notebook som osobne zaniesol na reklamáciu 23.12.2009 a hneď ma slečna upozornila že notebook pošlú do servisného strediska HP v Poľsku až po 4.1. 2010. Vravím si fajn, reklamáciu snáď stihnú do 23.1. 2010. 15.1 som písal slečne z Swiss HP ako to vyzerá s reklamáciou, odpísala mi že zariadenie je stále v Poľsku že čakajú na náhradný diel, vravím si ešte vydržím, na koľko bolo skúškové obdobie celkom mi to zneprijemnilo situáciu, 21.1. 2010 som písal znova odpísala mi že stále nedošiel náhradný diel, to už moja trpezlivosť pomaly už pretekala, 24.1. 2010 mi slečna volala že ešte čakajú na OS pre môj notebook, vravím si krista načo čakajú na OS keď mam vytvorené recovery disc, vravím si fajn počkám ešte týždeň. Na koľko som písal 2.2. 2010 už nevydržal a zisťoval kde krista môj notebook je, mi slečna odpovedala že už písala dve urgencie do Poľska na ktoré jej neodpovedajú, vtedy mi navrhla nech si dôjdem po servisný doklad že zariadenie nebolo vyreklamované do 30 dní a nebolo vydané zákazníkovi.
Na koľko sa mi skorej nedalo 9.2 som si šiel do SWISS HP po servisný doklad, ktorý som spolu s príslušenstvom zaslal na alzu.sk. 12.2 som zistil že moja reklamácia bola prijatá a bol vystavený dobropis a tu začína problém s alzou.sk . V domienke že mi peniaze nabehnú do jedného týždňa som vyčkával, peniaze nechodili, písal som emial kde mi odpísali že neevidujú číslo účtu na ktorý majú peniaze poukázať, vravím si fajn asi ten papier ktorý som priložil s číslom učtu k servisnému dokladu prehliadli, napísal som znova, peniaze zas nechodili, volal som na callcentrum a ten pán mi povedal že neeviduje žiadne číslo účtu, hneď mu vravím ako je možné keď som vám ho poslal mailom, poslal mi dáku žiadosť mailom, ktorú som vyplnil a zaslal znova, čakal som ďalej, keďže peniaze nechodili písal som tretí krát a hneď zástupcovi pobočky s tým že ďalšie riešenie bude SOI, odpísal mi že v systéme nieje moje číslo účtu, už som mal úplne nervy, tak som mu ho napísal v maily, veľkým, hrubým, červeným. Uistil ma že peniaze budem mať v priebehu toho týždňa, samozrejme sa tak nestalo. Hneď som písal do čiech a keď mi odpísali že v systéme môj dobropis evidujú ale číslo účtu nie už som odpisoval v uplnom amoku že čo za idiotov zamestnávajú v slovenskej pobočke, z čiech ma ustili že 26.2.2010 bol vystavený príkaz na úhradu a peniaze môžem čakať v budúcom týždni, takže som zvedavý ako sa do ďalej potiahne. Ale jedno viem isto z Alzy už objednávať nič nad 100€ nebudem .
tak toto je sila!! normalne sa bojim co bude s mojou reklamaciou maticnej dosky
ale na druhej strane, doteraz som s nimi nemal nejaky extremny problem....
1) ked to potrebujem na studium a serioznu pracu nekupim to v alze kde je s reklamaciami samy problem
2) ked to potrebujem na studium a serioznu pracu nekupim si Pavilion - najkazovejsi NB na svete
1/ ja som s alzou zatial nemal problem, a to som tam mal par reklamacii uz (ani s vratenim penazi nebol problem....)
2/ to je kazdeho vec co za nb si kupi, a to tu s tymo toppicom nesuvisi vobec.
hej, to je... ale na setko sa ludia stazuju.... to je uplne normalne... skratka, ja nejsom povinny, po celom nete hladat ci je ten obchod rozumny.... a potom uz sa ale moze ten co sa mu to nechce len stazovat
scarinko nie kazdy servisuje ntbky alebo je BFU. Kamarat ma Pavilion uz 2 rok, beha s nim tyzdenne aj 500km, je skoro stale zapnuty a ani raz sa nepokazil.
A apropo alza - to je uz kazdeho osobna vec, kde nakupuje. Zdrzme sa dalsich OT.
mala blba skusenost, alza, nakup na ico, logitech....
13 januara 2010 podana reklamacia, v bratislave dvaja dementi, krajsi nazov pre Mrvecku a Mosera nemam, dokazu iba klamat a zavadzat nepravdivimi informaciami a slubovat ako do telefonu tak i emailom..... V cechach vedenie na to totalne serie, Melicherik a Vyhnanek maju na........, nedokazu odpovedat ani na email. Dnes sa mi podarilo dotelefonovat na servis v cechach, pracovnik mi povedal, ze ziadne info o reklamacii este nemaju /48 den od podania reklamacie, ze pjekne.../a mam sa pripravit ze to moze trvat aj 3 mesiace ale zarucit mi to nedokaze....kua kua ICO
Cize, alza, jedine ako obcan, obciansky zakonnik nepusti.... Asi jedina spolocnost v SR, ktora ma takto v p..cku./inu nepoznam/
PC> Asus X99-E WS, 5960x@4.7, 32GB/2400, 2xTitanX, Corsair ax1500i
icefire napísal:scarinko nie kazdy servisuje ntbky alebo je BFU. Kamarat ma Pavilion uz 2 rok, beha s nim tyzdenne aj 500km, je skoro stale zapnuty a ani raz sa nepokazil.
A apropo alza - to je uz kazdeho osobna vec, kde nakupuje. Zdrzme sa dalsich OT.
hh keby sa pokazil kazdy jeden pavilion ktory sa preda tak to by vyzeralo
to ci niekto servisuje NB alebo nie je uplne jedno
ked si veberam vec ktoru potrebujem na serioznu pracu a nie len na hranie tak si nevyberiem nieco o com viem ze sa neumerne kazi.
btw je to tema zazitky s alzou tak tu preberame nakupy v alze tak asi to nie je OT ze
MateSo napísal:mala blba skusenost, alza, nakup na ico, logitech....:
to ze alza je firma na chuja je vseobecna vec ktoru nevidia len slepi ludia ktorym sa ZATIALA taka skutocnost s alzou, ale ved aj oni na to prijdu. Moj otec (nech u je zem lahka) vzdy hovoril: "Ludia kym nepadnu uplne na papulu a nerozbiju si drzku tak sa nikdy nepoucia". Dalsi mudry vyrok je: "Hlupy sa uci na vlastnych chybach, mudry na cudzich."
reklamacia podla obch.zakonnika je na draka v tom ze nie je urceny termin do kedy ma byt vybavena a to dost serie aj mna stale. Jedine co to zachranuje je ochota distributorov a predajcov vyriesit RMA do mesiaca koli tomu aby neprisli o dobrych zakaznikov. U nas vo firme sa kazdorocne robi tzv hodnotenie dodavatelov podla ktoreho sa vacsinou objednava a reklamacie tam hraju dost podstatnu ulohu a mozu hybat poziciou v rebricku.
Podla mna by sa tam mala urobit novela kde by sa stanovila nejaka rozumna dlzka trvania reklamacie.
Ocividne nechapes podstatu Obchodneho zakonnika... tam nemusia byt ziadne novely alebo ine upravy zakona ako chces ty, kedze zmluvny vztah kupujuci-predavajuci je definovany podla nalezitosti zmluvy, ktore akceptuju obe strany. Rozdielne je to u Obcianskeho zakonnika, kde je to implicitne vymedzene.
Obchodne vztahy teda su nalezitostou, ktora sa upravuje na mieru. Ak neakceptujes podmienky daneho subjektu, nenakuj u neho. Je po probleme. Na ICO moze v alze nakupovat len blazon, ked su problemy s reklamaciami normalne, nieto este takto.