Na brzdy sa už odkazovalo mnoho jazdcov. Problém je, že ikeď podla prísných pravidiel môže mať F1 úplne malé kotúčiky (v porovnaním s lepším autom v strednej vyššej triede), no napriek tomu vie brzdiť neuveritelne rýchlo. Preto predbiehanie "na brzdy" je prakticky nemožné. Formula brzdí pred zákrutou na príliš krátkom úseku na to, aby monopost za ňou stihol prebrzdiť zákrutu po vnútornej stope tak, aby sa dostal pred ňu.lezgy napísal:zacina sa uvazovat uz aj nad brzdami
priemer kotucov f1 je cca rovnaky ake ma moj ford
28mm a sirka tusim 27mm
neviem pisem to z hlavy ale plus minus milimeter
takze urcite nie male kotuciky ako si sa tu spravne technicky vyjadril
problem je v ucinnosti
niekedy boli auta ktore dokazali brzdit na 50metroch a ich konkurencia na to potrebovala az metrov 60
tam sa na brzdy dalo
dnes v monze rafe monpost 350 a druhy za nim 330 lebo ak ide uplne zakryty hadze to s nim ako besne za co mzoe ta aero....
nedovoli vyrobit tunel
niekedy sa ten tunel dal citit uz pri 150metroch...a doslova si citil ako kedy si pri 250km stlacit turbo ked si do takeho vzduchoveho tunela vletel
dnes je pilot rad ak z takeho tunela vyleze zivy pri takej rychlosti
tam sa na brzdy dalo
cize spet k tym brzdam.....zakazat nejake materialy zrusi niektore hlupe zakazy a predbiehanie by sa vratilo..mozno