Všeobecná diskusia
- ---Diablo---
- Používateľ
- Príspevky: 643
- Dátum registrácie: So 23. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava (22)
Re: Ake mate auto?
Ja som to myslel ironicky, osobne nemam nic proti dieslu ani benzinu, ako galen spominal kazdy preferuje to svoje oba maju svoje vyhody aj nevyhody...
Re: Ake mate auto?
Ano, tie 1,2TSI by som chcel vidieť po 100tkm keď poháňajú 1,3 tonovú Octaviu. Keď to niekto dá do bazáru po kilečku, stočia to na 55 (dedko čo ide do kostola a do obchodu, samozrejme garážované), tak ten motor musí vyzerať.
There is no replacement for displacement!
Keď si tipnem čo skape skôr (či 1,2 TSI alebo moja 1,9TDI VE), tak skôr tá 1,2ka (keď nejazdíš jak prasa).
There is no replacement for displacement!
Keď si tipnem čo skape skôr (či 1,2 TSI alebo moja 1,9TDI VE), tak skôr tá 1,2ka (keď nejazdíš jak prasa).
.
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
Re: Ake mate auto?
No, to by som takto negeneralizoval... Kamoši majú renault megáne 1.9 dízel a za 150 tkm menili 2-krát turbo a trisky... Zato škodovka 1.05, ktorá je v automobilovom nebi, ťahala tonové autíčko cez 350 tkm a prešla len raz generálkou...
Re: Ake mate auto?
Zaléží od štýlu jazdenia, takto sa to nedá porovnávať, keď niekto jazdí jak idiot že nedochladí turbo tak je normálne že mu odíde (potom ho samozrejme dá na repas nejakému expertovi, predere sa ložisko a motor začne tahať do seba olej a to je potom ajaj!). Ja mám 104tkm a motorovo je to niečo nenormálne, všetko v poriadku, tesnenia hadice nepredrané. Klop klop, proste krása.
Nehovorím že sem tam mu nevypálim bacily, to treba
Nehovorím že sem tam mu nevypálim bacily, to treba
.
Re: Ake mate auto?
Exactly, každý nech si jazdí, čím chce, to ja som len tak naťahoval---Diablo--- napísal:Ja som to myslel ironicky, osobne nemam nic proti dieslu ani benzinu, ako galen spominal kazdy preferuje to svoje oba maju svoje vyhody aj nevyhody...
Tak to určite, radšej než tie malé benzínové mrchy, čo sa hodia leda tak do kosačky, by som šiel do nafty. Ale kedže mám normálny motor... Najazdených papierovo niečo pod 300kkm, reálne odhadom vysoko cez 500, možno aj 600kkm a ďalších 200, 300kkm to bez problémov zvládne. Holt voľakedy sa ešte autá robili čo najodolnejšie a nie len na trvanlivosť počas záruky...Snake napísal:Ano, tie 1,2TSI by som chcel vidieť po 100tkm keď poháňajú 1,3 tonovú Octaviu.
Re: Ake mate auto?
ale na vypalenie bacilov treba najst spravny kopec, napriklad bumbalka (makov), pripadne pezinsku babu ...Snake napísal:Zaléží od štýlu jazdenia, takto sa to nedá porovnávať, keď niekto jazdí jak idiot že nedochladí turbo tak je normálne že mu odíde (potom ho samozrejme dá na repas nejakému expertovi, predere sa ložisko a motor začne tahať do seba olej a to je potom ajaj!). Ja mám 104tkm a motorovo je to niečo nenormálne, všetko v poriadku, tesnenia hadice nepredrané. Klop klop, proste krása.
Nehovorím že sem tam mu nevypálim bacily, to treba
a hlavne sa drzat vo vlastnom pruhu, neohrozovat zvysok naroda na ceste (pripadne postavajucich cyklistov pri jarku, lapajucich po dychu), a po prievane v nadrzi nechat turbicko vykloktat na neutrale... nie hned vypnut, aby nepopraskalo ...
ale to je presne o tom, ze to je tepelne namahana suciastka, a ked sa k nej nespravas korektne, spravi puk ...
uz vidim tie sory v servisoch na TSIcka, ako ludia pridu na to, ze turbicko 1500 euri... tak to supnu do bazaru,
tam napisu malymi pismenkami na 19tu stranu z 23, ze vlastne zavada turba nieje dovod na reklamaciu a prehlasia za plne funkcne vozitko... ale to sme zase pri slovenskej nature, a zivotnom style - kto neokrada druhych, okrada sam seba ...
inac, chcem vidiet, ako budu vyzerat tie fiatacke 500-600ccm motorceky s turbickom... po takych 60-80k v meste, styl brzda-plyn-brzda-plyn-trubka-trubka-brzda-trubka-plyn-trubka-plyn-brzda-trubka-trubka...
lava, prava, lava, prava ...
Re: Ake mate auto?
Skutočne nevidím dôvod hľadať kopec, myslím že rovná cesta mi stačí aby som pri výjazde z mesta (stupeň 3), vytočil po 3-3,5 tis. a šupol tam ďalší ° plynulo do 6ky. Nevidím dôvod namáhať motor jazdou do kopca. So zvyškom súhlasím (až na ten volnobeh, to neni pre motory to pravé orechové, radšej kolečko príjemnou mestskou jazdou než 5 minút na volnobehu).
Tie fiatacke 0,6 sú na to asi stavané aj váhou vozidla. Holt ľudia si kupujú kilowatty a jazdia na krúťák .
Tie fiatacke 0,6 sú na to asi stavané aj váhou vozidla. Holt ľudia si kupujú kilowatty a jazdia na krúťák .
.
Re: Ake mate auto?
A radšej 5 minút na voľnobehu ako to rovno vypnúť... Samozrejme ďaleko rozumnejšie je to po "závode" povoziť pár minút v takých otáčkach aby turbo nezaberalo a je to.Snake napísal:až na ten volnobeh, to neni pre motory to pravé orechové, radšej kolečko príjemnou mestskou jazdou než 5 minút na volnobehu.
Re: Ake mate auto?
No V-Tec to už je iná káva, Honda je v tomto pionier, na nu v tomto nikto nema...
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Ake mate auto?
tak tak V-tec je uz niekde inde, V-tec motory nemaju problem nabehat 500 000km. Vseobecne honda motory s tymto nemaju problem.
Ja ososbne mam jedine japonske auto a v benzine. Mal som Mitsubishi, teraz mam hondu a oco ma toyotu. Akoze ani jedno auto nas nikdy nenenachalo nikde. Ked clovek tomu dava co to auto potrebuje tak tie auta sa mu odvdacia aj spolahlivostou. Naprikald tem micak bol lancer RV94 115 konikov. Nemal som problem to auto tocit aj na 6000-6500 otacok. To auto sme mali u nas 10 rokov a mal by som ho aj dalej keby sa u nas nehral na favortke na raly a nenapral mi donho tak ze je totalka.
Kazdy dneska moc pozera na cenu, vidi fabiu, renault peugeot za nizke ceny a hned je z toho vedla. Ale nemysli do predu, nopoinformuje sa co vobec kupuje a potom po roku jazdenia mu idu oci vypadnut ked pride do servisu a povedia mu ze pol auta je na vymenu.
Teraz som bol si nehat rozvody na honde a chlapik mi hovoril ako dopadli ty co si nehali zosrotovat svoje starsie auta a isli kupit nove lacne auta. Po roku ich predavaju prave z vyzsie uvedeneho dovodu a nemali jednoducho peniaze na ich opravu.
je to ako s cinskymi teniskami. Kupis cinsku tenisku a vydrzi ti pol roka. Ja si kupim znackuvu sice asi 2-3 krat drahsiu a vydrzi mi 2 roky. (mne dokonca jedni vydrzali 5 rokov ale potom uz boli fakt na odpis )
Ja ososbne mam jedine japonske auto a v benzine. Mal som Mitsubishi, teraz mam hondu a oco ma toyotu. Akoze ani jedno auto nas nikdy nenenachalo nikde. Ked clovek tomu dava co to auto potrebuje tak tie auta sa mu odvdacia aj spolahlivostou. Naprikald tem micak bol lancer RV94 115 konikov. Nemal som problem to auto tocit aj na 6000-6500 otacok. To auto sme mali u nas 10 rokov a mal by som ho aj dalej keby sa u nas nehral na favortke na raly a nenapral mi donho tak ze je totalka.
Kazdy dneska moc pozera na cenu, vidi fabiu, renault peugeot za nizke ceny a hned je z toho vedla. Ale nemysli do predu, nopoinformuje sa co vobec kupuje a potom po roku jazdenia mu idu oci vypadnut ked pride do servisu a povedia mu ze pol auta je na vymenu.
Teraz som bol si nehat rozvody na honde a chlapik mi hovoril ako dopadli ty co si nehali zosrotovat svoje starsie auta a isli kupit nove lacne auta. Po roku ich predavaju prave z vyzsie uvedeneho dovodu a nemali jednoducho peniaze na ich opravu.
je to ako s cinskymi teniskami. Kupis cinsku tenisku a vydrzi ti pol roka. Ja si kupim znackuvu sice asi 2-3 krat drahsiu a vydrzi mi 2 roky. (mne dokonca jedni vydrzali 5 rokov ale potom uz boli fakt na odpis )
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Ake mate auto?
Moje budúce auto bude zaručene japonec a zadný náhon (prípadne AWD), Nissan alebo Honda. Momentálne je nový skyline drahý (až moc, o V-Spec ani nehovorím), a tajpéru nechcem kvôli podvozku (vymeniť viacprvkovú nápravu za torznú tyč vymyslel sfetovaný japonec ).
pre nezainteresovanych:
(nie, to nedal pedal na podlahu, to je V-Tec)
pre nezainteresovanych:
(nie, to nedal pedal na podlahu, to je V-Tec)
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Ake mate auto?
krasa, toto dokazu len benziny. Tomu kto si chce uzit zvuky motora a otacky tak jedine tento v-tec je to fakt sila
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Ake mate auto?
Podla mna najlepsia vec je cista atmosfera benzin bez turba, az na spotrebu je to bomba. Ja si teraz 1,8MIVEC v lancri neviem vynachvalit. na takom motore sa ti nema co pokazit, mozes mu nakladat aj obmedzovac a ide ako hodinky. Zaklad je aby auto bolo montovane v Japonsku, oni si na rozdiel od tunajsich vyrobcov este daju poriadne zalezat.
k teme predtym - ja tankujem carreru95 na omv, s v-power je motor tichsi ale rozdiel vykonu nevidim
k teme predtym - ja tankujem carreru95 na omv, s v-power je motor tichsi ale rozdiel vykonu nevidim
MB: Gigabyte 880GA-UD3H, CPU: PhenomII-X4 955@975 BE + CM Hyper 212+Noctua NF-P12 HDD: 40GB SSD Intel X25-V + 5TB storage, RAM: 12GB A-DATA OC Gaming 1600mhz ddr3 CL9, PSU: Corsair CX600, GPU: Gigabyte gtx760OC rev.2, CASE: CM Elite 430 Black, MOUSE: A4Tech XL750BF + roccat taito, MONAS: HP-LP2275W S-PVA, SOUND: Behringer UCA222 + Audio Technika ATH-T 500, Koss UR29, MT: HTC One V, CAR: Mitsubishi Lancer X 2010 1,8MIVEC@143ps@full, TABLET: Prestigio PMP 5597D duo + ipad mini