Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Snake »

Pamätáte ako sme sa bavili o tom, že 1,2TSI keď poháňa octu tak to ten motor musí vyzerať? Zabudli sme na 1,8TSI ktorý je napeckovaný výkonom (118kW), a to až tak, že do prasknutia, dovolím si sem dať jeden post (dlhší), fakt to stojí za prečítanie:
Tak mám takovej nemalej problémek z 1.8TSI...při zahřátém motoru začalo při záběru/rozjezdu/akceleraci něco rezonovat od motoru....chlapík co mi na ní jezdí už mi to řikal před cca měsícem že tam něco slyší, ale to jsem to zatim neřešil a až dnes když jsem to vezl ke známému na běž.servis jsem to sám slyšel...za studena je úplné ticho a jakmile se to začne zahřívat, tak tam při záběru motoru začne něco rezonovat a čím více je to prohřáté, tak tím víc to rezonuje.....Nejdřív jsem myslel zda to neni nějaký kryt, potom mi to připadlo jako setrvačník protože to je spíš taková kovová rezonance, ale zas taková jemnější, tak jsem po té i ten setrvák zavrhl....No když jsem s tim dorazil k tomu známému (20let dělal ve VW/škoda/audi servisu), tak mu to řikám, byli jsme to i projet a to se k tomu nějak nevyjadřoval, jen ho napadalo to co mě....Když jsme dorazily k němu do garáže/dílny, tak jsem mu s tim najel na jámu, on si pod to vlezl z doktorskýma sluchadlama a já mu přes ručku dával motor do záběru....po pár min.vylezl a oznámil mi, že ten zvuk jde od olej.vany z motoru wink.gif ...řekl že to může dělat třeba jen vložka v olej vaně(jsou prý v ní nějaké dvě vložky), nebo sací olej.trubka.....Nechal jsem mu to teda tam, at na to přes den mrkne....odpoledne mi volal a moc mě nepotěšil.....prej měl dole vanu a tam je vše v pohodě, tak šel dál, měl dole všechny ojniční pánve, tam ložiska o.k., ale pak schodil hlavní vidlice na klice a bylo hned jasno.....krajní jsou o.k.,ale středovej v hajzlu wink.gif ..takže ty rezonance dělá klika!!!!! .....Já se střašně divil jak je to vůbec možný, ale pro něj to zas žádná novinka nebyla...řikal že tohle bylo běžný na audinách 2.4 benzín...tam to prý max.vydrželo 200.000km, pak to prý taky viděl u pár 2.0TFSI a ty prý měli dokonce i pod 100.000km......
Auto má sice najeto přes 250.000km a je od léta už po záruce, ale mám u všech aut všechny servis.prohlídky, tak se to pokusim uhrát na kulanci.....on už sice v autorizáku nedělá, ale má tam pořád mraky známých, tak to zítra budeme řešit......Myslim si že by motor i benzíňák měl vydržet daleko víc než 250.000km, známý kolegové z branže měli na starých dobrých 1.8T i přes 350.000km a bez problému, tak mi těch 250.000km pořád zas tolik nepřijde......No uvidíme, každopádně mám ještě dvě OII s tímto motorem a přibližně stejnýma km, tak doufám že to nebudu řešit ještě 2x.
Pokračovanie
Tak u 1.9TDI měnim olej klasika po 30.000km, ale u 1.8TSI ho měnim po 20.000km, přeci jenom ten benzín je agresivnější a jsou tam vyšší teploty než u nafty, tak ten olej tam dostává víc na prdel.
Podle toho jak na to reagoval ten můj známej, to u koncern.benzínu neni asi opravdu žádná vyjímka.....Mě tím vyrazil dech a on jen v klídku prohlásil že už tohle viděl mockrát i u aut co měla mnohem míň najeto ;) ...

Teď ráno už mi volal a ta kulance asi nehrozí...mluvil tam z nějakym klukem co má na starost reklamace/kulance a ten mu řekl že si teď MB reklamace dost klídá a že uznávaj jen velmi málo věcí a že teď s nimi musej konzultovat a i např.výměnu nějakého blbého plastu, a že ještě při těchto km....prý ještě tak do 100.000km uznávaj, ale prý jakmile má auto nad 100.000km a i když je ještě v záruce, tak vše hned házej na běžné opotřebení a neuznaj ani Ň.
Teď máme po 11h sraz a jedeme k jeho býval.kolegovi co dělá celý život na motorárně VW/Audi a je v tomto směru opravdu fajšmekr a motory zná do puntíku, tak třeba on poradí jestli to řešit nějak přes výrobce, nebo prostě co s tim.....tak uvidim...
ešte nekončíme
Akorát se pomalu chystám vyrazit.....to jsem zvědavej co nám ten jeho kolega poradí.
Já si právě myslel že u benzínu jsou vyšší teploty hoření, tak že to dostává víc na prdel, tak proto jsem to měnil po 20.000km a taky hlavně kvůli tomu co před časem řikalo pár kolegů co měli Passaty 1.8T z prodloužen.intervaly 50.000km....tehdy na tyto intervaly 1.9TDI byli v pohodě a u těch 1.8T to prý nedělalo dobrotu, prý po 30-35.000km byl ten olej úplně v prdeli, tak to tehdy zase VW stáhlo na interval 15.000km, tak s tohoto důvodu jsem to měnil radši po 20.000km.

Ted zhruba do měsíce budu měnit oleje na těch dvou zbylích 1.8TSI, tak jsem se rozhodl to nechat zkontrolovat....maj všechny +- 10.000km stejné km....je to jen pár šroubů se k tomu dostat, prostě žádná velká dřina, tak radši pro jistotu.
a finito
Tak jsem před chvilkou dorazil domu...lítal jsem kvůli blbýmu autu 3/4 dne a jsem akorát jen nasranej...
Byli jsme s tim známým u toho jeho kolegy motoráře doma na baráku, pán byl super, lehce nad padesátkou, velmi velmi znalej v koncern.motorech....bylo prostě vidět že ví o čem mluví a né žádnej jedna bába povídala apod.....Tak se tam rozpovídal že jsem se tam zdržel skoro 3h.

K tomu problému co mám na 1.8TSI řekl to, že něco požadovat na výrobci je nesmysl, že jsem ve více jak 250.000km za hranicí životnosti!!!!...bohužel, ale je to tak a sám přiznal že to je dnes bohužel běžné..prý se vůbec diví že jsem ještě nedělal vačky, že na to TFSI,TSI motory trpěj už kolem 100-150.000km....Když jsem mu řekl že mi to přijde směšné aby motor vydržel jen 250.000km a začal pomalu odcházet, že mám naopak takové zkušenosti ze starými motory 1.9TDI a kolegové ze starými 1.8T že to vydrželo bez problému přes 400.000km(i pár kolegů přes 500.000km) a při následném prodeji ten motor ještě běžel nádherně, tak na to řekl...no jo milej pane, ale to ještě bylo co se kvality a použit.materiálu týče úplná jiná liga ..........dnes se už šetří kde se dá, každej komponent motoru se bastlí úplně někde jinde a za co nejmíň a pak to má takhle vypadat.. ....řekl že ještě tak před 5-6lety chodily kluci z motorárny pomáhat klukům na běžný servis, protože pomalu neměli do čeho dloubnout, ale dnes?..dnes řekl že máj práce už na půl roku dopředu+musejí dělat i víkendové směny.
K té mojí klice mi řekl že by to chtělo přebrus+ložiska...u např.1.9TDI to tam dělaj záměnou, že člověk přijde ze starym dílem, dostane přebroušenou kliku,ložiska, zaplatí ten rozdíl a maže pryč, ale řekl že bohužel na 1.8TSI ještě přebrusy nemaj, takže buďto objednat novou (z ložiskama bych se do 20.000kč prý měl vejít) a nebo tuhle mojí vyškubnout a nechat udělat přebrus, ale!!..on má ted až do 12.1.dovolenou, jede někam na hory, takže to by znamenalo na 3.týdny odstavit auto, což je u mě nesmysl.....Když jsem se ho znova ptal, jak je to vůbec možný, jestli to nemůže být olejem apod., tak mi opět řekl....olejem ne, prostě kvalita materiálu, prý to má v práci dnes a denně...
S tou kvalitou to prej neni jen u 4válc.motorů, ale právě i u V6,V8,V10..prostě všech motorů....nespočítal by prý kolik tam měl a má ještě připravených takových 3.0TDI z nějakou takovou jobovkou, prostě jakmile u těch motorů padne 200.000km, tak buďto se toho co nejdříve zbavit a nebo si připravit tučně nabitou peněženku.....Co mě vylekal, bylo když řekl že snad nejhorší je motor 2.7TDI (ty mám dva!!!)...tam to prý začíná už tak od 160-180.000km a je to prej peklo...první co u nich odchází jsou hlavy..né že by praskly, ale vylítaj se v nich lůžka ve kterých běhaj hydroštely a motor začne řinčet jak stará plechová popelnice...žádné abnormály se nedělaj, takže výměna hlav!!!....trhaj se tam samovolně rozvod.řetezy,to je prej taky scela běžné, může za to nevhodná konstrukce vodících lišt a špatné umístění dopínáku, kterej nezvládá to zatížení!!!!!...+-podobné závady jsou právě i na 3.0TDI, tam je jen jinak řešen rozvod,tak tam jen odcházejí ty dopínáky bez roztržení řetežu!!!...doopravdy, co to ten koncern dělá za krámy, to se nevidí, když jsem ho tam poslouchal, tak mi jen běhala husí kůže po těle.
On že dělá od mládí jen pro škodovku a koncern a podle toho jak mluvil, byl vždy fandou koncernu, ale dnes sám řekl že auta sice dělaj pro oči pěkný, ale že on sám by si koncernový auto od výroby 2004 nekoupil....taky asi proto mu na zahradě stála Mazda6-combi, Honda Civic a stará Fábie .....

Když jsem tam šel do mrákot a prohodil jsem že dneska teda už nevim jaký auto si koupit, že mě vyškolil 2.0TDI, teď 1.8TSI a že už se pomalu přestávaj dělat i poslední dobrý 1.9TDI a že i s těch TDI-CR mám strach, tak mi celkem bez přemýšlení odpověděl ať pořídim japonce!!!!že samozřejmě se i tam může něco vysrat, ale že si pořád držej velmi precizní kvalitu-hlavně co se motorů týče....Prý už s nimi má taky značný zkušenosti a vždy když něco na nich dělal, tak mu jen plesalo srdíčko....Nedavno tam někomu dělal motor CTDI z Accorda, bylo to z bouračky a byl prasklej blok, tak ho odstrojoval a bral do práce na zavaření...řekl že japonci dělal opravdu velmi precizní práci, že ten motor měl 220.000km a opotřebení na tom nebylo vůbec znát, naopak v práci když dělal před vánoci V10 5.0TDI kvůli prasklé ojnici, tak už v těch 95.000km bylo na té V10 znát nějaké to opotřebení, nemluvě o tom, že několik šroubů bylo zarvaných přes závit....prostě ta kvalita šla u koncernu značne dolu...už delší dobu jsem to tak nějak pocitoval a i díky známým kteří maj převážně jen koncern auta a co vyprávěj jaký kdo zas řešil za problémy, no a dnes mi to bylo jen potvrzeno....

Když jsem od něj jel, tak mi to nedalo a zajel jsem s tim známým do mých garáží, vzal jsem tam další tu OII 1.8TSI(má 228.000km) a jeli jsme k němu, tam on nastrojil tu rozebranou, s té druhé schodil vanu a mrknul taky na tu kliku a přesně...už bylo vidět to samý!!!...za pár tisíc bych u ní řešil lautr to samý!!!....
Takže!!......seru na to!!!!!.....zítra odpol.jedu do garáží, vyházim vše ze všech tří OII 1.8TSI, jen je letem světem umyju a hned v pondělí 4.1.jdou do světa, zajedu s tim do AAA a ať se s tim popere někdo jinej, mám toho plný zuby......poslední 3-4roky nedělám nic jinýho než že něco řešim na 2.0TDI a ted zas na 1.8TSI....fakt dost!!!..u 2.0TDI jsem taky zpočátku odolával a jen jsem do toho nakonec zahučel za velký prachy...tak to už ne, tak blbej už určitě nebudu. A už mě to unavuje všeobecně, kamkoliv přijedu a potkám nějakého kolegu co má Passata,OII,SII,A6 apod., tak jen slyšim co tam komu svítí za kontrolku, komu kde praskla hlava, jaká klapka kde odešla, co to komu dělá nebo nedělá atd.atd.atd. .....už ne....auto má sloužit mě a né já jemu, to ani omylem. Pár kolegů který už koncern takhle taky vyškolil pořídilo Mazdy,dva mají ten nový model Accorda,Subaru apod. a pějou chválu, takže se k nim taky přidám.....
Už jsem volal do autosalonu Hondy s tim že bych chtěl hned po novém roce 3ks Accorda 2.2i-DTEC 110kw v Executive a jestli by bylo možno auta mít hned.....ty hondy už maji od výbavy comfort vše, tak tam se stejně už nic nepřiplácí,max.nějaké příslušenství, tak jediné jen chytit barvu jakou chci.....Bylo mi řečeno že Honda má celoevropskou síť mezi prodejci, tak mám zítra dopol.přijít a že se určitě v někde max.v Německu na skladě najde to co chci a prakticky druhý týden po té bych je mohl mít doma.

Kdyby ty debilové od VW místo toho že do jednoho modelu můžeš mít na výběr snad 5-6 motorzací, udělali 2-3 a pořádně, aby se jim to nesralo a něco to vydrželo, tak by udělali líp.....tímhle stylem co teď dělaj jen přicházej o lidi.
Dnes už to snad může chválit jen člověk co najede ročně do 10.000km a po 5-6letech to zas vymění, takovej člověk bude jen koncern chválit, ale co já mám kolegy co ročně najedou nejmíň tak 60.000km, tak ten může jen nadávat a rvát si vlasy s těch nemalých výdajů.

Prostě s tim končim, teď prodám ty tři OII 1.8TSI, v létě ty dva SII 1.8TSI, pak až budou postupně odjetý ty 1.9TDI, tak už od VW ty commonraily taky nebudu kupovat....možná až časem, až to pár dobrovolníků odzkouší, ale mezi ty já patřit určitě nebudu.....

Aby mělo auto najeto 250.000km a za sebou výměnu hlavy, řetez.rozvodů, kliku v prdeli a ještě aby se odborník divil že mi ještě neodešli vačky...No to ať se na mě nikdo nezlobí, to ať si VW strčí jednoduše do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!....kdybych byl na auta aspoň nějakej ras, tak neřeknu, ale já se o to starám jak můžu, jezděj na těch autech páni řidiči a né nějaký hovada, auta jezděj převážně dálnice do německa, olej měnim o 10.000km dřív než mám a stejně jde motor do prdele....
čiže sa osvedčuje to čo povedal myslím galen, že autá boli kedysi robené na kvalitu, teraz? Vidíte hore, osobne nezávidím nikomu kto má tento motor, zbaviť sa čo najskôr...





.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa HellAngel »

a to neni len Wv a skoda, to iste a horsie robia peugeot, renolt a citron. Tiez mam znameho opravara a vravi ze tie auta nevydrzianic. Do 100 000km maju viacej oprav v serviske ako 14 rocne auto. Pekne tam aj vystihol dovod, opravary v servisich nemali pracu a teraz jej maju az az. Jednoducho pre automobilky su to prachy. Nahradne diely su drahe jak fras.
ja som mal zatial len japonce a nehodlam od nich upustit. nevravim ze sa mi nieco nevyser* (nedavno mi prestal ist predny ostrekovac :D)
ale nie je to nic co by som nezvladol sam opravit a to som riadny amater
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
Borec
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Turčianske Teplice (19)

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Borec »

omg kvalitka :rolleyes:
Používateľov profilový obrázok
Timeshifter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Timeshifter »

No, jak vidím, tak už len počkať, kedy začne Tatra vyrábať znovu limuzíny a budem vedieť, čo si kúpiť :D
jaffar
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2011
Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: BA

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa jaffar »

Timeshifter napísal:No, jak vidím, tak už len počkať, kedy začne Tatra vyrábať znovu limuzíny a budem vedieť, čo si kúpiť :D
Máš pocit, že Tatrovky boli extrémne spoľahlivé či trvanlivé autá? Štýl síce majú, ale inak sa to se*ie jedna radosť
ANONYM_a7

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

neviem si predstavit pokazenu 613ku :laugh:
jaffar
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2011
Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: BA

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa jaffar »

Broslowski napísal:neviem si predstavit pokazenu 613ku :laugh:
?
Odhliadnuc od nulovej protikoróznej ochrany, kde sa rátalo s výmenou kasne každých 5 rokov nebola zrovna spoľahlívá ani technicky. Nehovorím, že z motoru lietali ojnice alebo čo, napriek tomu to rozhodne nie je nejaké bezúdržbové auto...
Používateľov profilový obrázok
Tomco85
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1540
Dátum registrácie: St 28. Nov, 2007, 08:00
Bydlisko: Žilina

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Tomco85 »

Mna vzdy pobavia v urcitych servisoch konstatovanim, ze napln v DSG prevodovke je dozivotna :rofl:
Papagaj#2656

CPU: Core i7 3960X @ 4700Mhz + EK-Supreme HF Motherboard: Asus Rampage IV Formula X79 Ram: G.Skill RipjawsZ 4x4096MB DDR3 2133 9-11-10-28 VGA: EVGA GTX 980 Superclocked ACX 2.0 SLI Audio: Asus Xonar Essence STX + Magnat Quantum 557 5.1/Onkyo TX-SR608 HDD: SSD Crucial M4 256GB PSU: Seasonic SS-1000XP Platinum Keyboard: Corsair Vengeance K70 Black Mouse: Razer Imperator + ROCCAT Hiro 3D Screen: ASUS ROG SWIFT PG278Q Case: Corsair Obsidian 800D OS: Win 7 Ultimate 64bit
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Snake »

jj "kontroluje sa len hladina" to poznáme :rolleyes:, to že z toho tečie pomaly fritovací olej tak to ich nesere vôbec...

anyway - VW ide do sračiek, ja som to vždy hovoril, som neskutočne rád že mám ešte tento motor. Po prečítaní tohto by ma asi ruplo...





.
Používateľov profilový obrázok
Xaltotun
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1179
Dátum registrácie: Ut 15. Aug, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Xaltotun »

vw aj opel zacinaju robit hanbu nemeckym autam, kvalita ide dole z roka na rok, pasaty sa sypu uplne strasnym a hlavne drahym sposobom. Jedine japonci si este ako tak drzia uroven, aj to len tie auta co su dovazane priamo od nich. Strasne sa setri a na auta sa pozera jak na spotrebny material, 3 roky a viac ich nezaujima. VW dava len 2 rocnu zaruku! mazda 5.. zeby nahodou?
MB: Gigabyte 880GA-UD3H, CPU: PhenomII-X4 955@975 BE + CM Hyper 212+Noctua NF-P12 HDD: 40GB SSD Intel X25-V + 5TB storage, RAM: 12GB A-DATA OC Gaming 1600mhz ddr3 CL9, PSU: Corsair CX600, GPU: Gigabyte gtx760OC rev.2, CASE: CM Elite 430 Black, MOUSE: A4Tech XL750BF + roccat taito, MONAS: HP-LP2275W S-PVA, SOUND: Behringer UCA222 + Audio Technika ATH-T 500, Koss UR29, MT: HTC One V, CAR: Mitsubishi Lancer X 2010 1,8MIVEC@143ps@full, TABLET: Prestigio PMP 5597D duo + ipad mini
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Snake »

Tak zas s tou zárukou, to máš tak, môžeš mať 7 ročnú záruku, keď po pol roku nabehneš že ti odišlo turbo a celý motor a pošlu ťa kade lahšie. Záruka neni jak záruka no. Záruka znamená že si budeš počas 7 rokov cvakať aj diely od nich, po 3 rokoch sa na predražený servis vykašleš a budeš kupovať aj tak aftermarket, čo už samozrejme nesedí s podmienkami záruky.





.
ANONYM_a7

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

jaffar napísal:
Broslowski napísal:neviem si predstavit pokazenu 613ku :laugh:
?
Odhliadnuc od nulovej protikoróznej ochrany, kde sa rátalo s výmenou kasne každých 5 rokov nebola zrovna spoľahlívá ani technicky. Nehovorím, že z motoru lietali ojnice alebo čo, napriek tomu to rozhodne nie je nejaké bezúdržbové auto...
bezudrzbove auto nejestvuje.Predsalen, stary dobry karburator.... motorovo to mohlo mat nabehanych strasne vela km a to sa ceni :-)

Ja som rad ze ta moja 120 este ako tak ide... no ale bude treba investovat lebo sa uz na tom trocha bojim chodit :hysterical:
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa Snake »






.
yNo
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 1824
Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
Bydlisko: Sv. Jur

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa yNo »

Vodicak sice az za 3 mesiace ale afto uz mam :D
Opel Corsa A GSI -SEI 1.6, 98koni
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2768
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Ake mate auto?

Príspevok od používateľa patro16 »

Snake tie policajtky pri tej Audi-ne su aj tak najkrajsie :D
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: iGPU
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy A52 5G
Car: KIA Ceed HB MY22 LUNAR

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"