Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Vopred sa ospravedlňujem: S******Ý V******Ý Z*****Ý Š*****Ý N******Ý S*****Ý H****Ý Z*******Ý N******Y VOLKSWAGEN. Nemecké fa*****cké k***y špinavé, ANI tie Z*****E kable na aute nevedia urobiť poriadne!!!
17911 - Load Signal From Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35 - 10 - - - Intermittent
Ktorý Nemecký h*****l môže dať svorkovnicu nad štartér, a k nej privedie durch našponované káble! V prdeli celé toto! Káble potrhané, dúfam že neodišiel altík alebo napäťový regulátor, lebo inak vypálim im predajňu do p***
Nečudo že mi strielajú žiarovky v brzdovom svetle jak na silvestra
17911 - Load Signal From Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35 - 10 - - - Intermittent
Ktorý Nemecký h*****l môže dať svorkovnicu nad štartér, a k nej privedie durch našponované káble! V prdeli celé toto! Káble potrhané, dúfam že neodišiel altík alebo napäťový regulátor, lebo inak vypálim im predajňu do p***
Nečudo že mi strielajú žiarovky v brzdovom svetle jak na silvestra
.
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jaj bože...
- Vior95
- Používateľ
- Príspevky: 368
- Dátum registrácie: Št 17. Dec, 2009, 14:28
- Bydlisko: Piešťany/Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
MB GIGABYTE Z87X-D3H CPU Intel i5 4460 3.2 Ghz GPU AMD RX 480 8GB Nitro+ RAM Kingston 2*4GB DDR3 1600MHz CL9 HyperX Savage Series HDD Seagate 1TB HDD Barracuda ST1000DM003 PSU Oľga 500B 500W LCD Dell E228WFP 22" Potkan Razer Deathadder KB Acer 6312-K (r.v. 1994) OS Win 10/Arch Linux Sound Card Asus Xonar D1 Speakers SL220/2K 110w Headphones Superlux HD660 Case Cooler Master K280
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Práve som sa vrátil zo servisu, kúpil som komplet novú elektriku na altík (15€), a videl som známeho tak sme sa dali do reči. Hovoril že s týmto sa ešte nestretol (že Škodovka by to nemala mať takéto krátke), bežne sa s týmto stretáva u OII, SI predFL a u OIIFL. Povedal mi jak vymeniť zväzok (už je vymenený), a všimol som si že mali na servis 3 OII, 1 SII a jednu Tourku, keď som sa ho pýtal čo im je, tak u dvoch octáviek v prdeli hydroštely, u jednej kľuka, supík v prdeli ECU, a tá jedna tourka tam bola akurát na výmenu oleja (nabehaných okolo 178tkm). Hneď vedľa je VW, jak som odchádzal tak sa tam jeden chlapík rozkrikoval, opýtal som sa ho čo je za problém (najprv na mňa vybafol lebo si asi myslel že patrím k servisu ), mal tam dvoch passatov (taxikár), na jednom menil turbo raz, na druhom dvakrát spolu s olejovou vaňou, všetko v priebehu roka (investície za 2600€, v tej chvíli mi už tých 15€ neprišlo tak veľa). Že tých áut sa zbaví hneď jak vyjdu zo servisu.
V dielni som potom videl päťkového a šestkového golfa (neviem na aký servis boli, ale určite to nebola výmena oleja lebo hlava motora bola dole). Suma sumárum, prídem do servisu, roboty majú jak nasranej že ledva tam porodím kým dostanem čo chcem, a všetko čo mali závažnejší servis tak to boli autá 2005 a vyššie (modelový ročník), sused má GIV a mení tam akurát olej a filtre, sem tam nejaké čidlo sa odsere (jak mne na tepl. chlad. kvap., to mal to isté on), proste investície za pár eurášov, ďalší sused ford, olej, filtre, finito. Ja Octa, olej, filtre, sem tam nejaké čidlo (výnimočne teraz elektrika), proste položky také že keď to zrátam tak do 100€ sa zmestím aj keby čo bolo. No a potom sú tam autá také že za tú cenu čo oni kupovali Octu II, tak majú trojnásobnú výbavu, dvakrát tak silnejší motor jak ja, než za cenu čo som kupoval Octu ja. Pointa žiadna, len proste sa buď mne zdá že VW ide fakt do riti (a to bohovským tempom), alebo fakt všetci do jedného jazdia jak prasce že im odídu hydroštely po 45tkm
V dielni som potom videl päťkového a šestkového golfa (neviem na aký servis boli, ale určite to nebola výmena oleja lebo hlava motora bola dole). Suma sumárum, prídem do servisu, roboty majú jak nasranej že ledva tam porodím kým dostanem čo chcem, a všetko čo mali závažnejší servis tak to boli autá 2005 a vyššie (modelový ročník), sused má GIV a mení tam akurát olej a filtre, sem tam nejaké čidlo sa odsere (jak mne na tepl. chlad. kvap., to mal to isté on), proste investície za pár eurášov, ďalší sused ford, olej, filtre, finito. Ja Octa, olej, filtre, sem tam nejaké čidlo (výnimočne teraz elektrika), proste položky také že keď to zrátam tak do 100€ sa zmestím aj keby čo bolo. No a potom sú tam autá také že za tú cenu čo oni kupovali Octu II, tak majú trojnásobnú výbavu, dvakrát tak silnejší motor jak ja, než za cenu čo som kupoval Octu ja. Pointa žiadna, len proste sa buď mne zdá že VW ide fakt do riti (a to bohovským tempom), alebo fakt všetci do jedného jazdia jak prasce že im odídu hydroštely po 45tkm
.
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
bože môj, bol si v servise lebo sa ti posral posraný kábel a zas máš reči. Choď tam aj zajtra, keď tam bude zas nejaké VW auto nech môžeš písať... Ja neviem ale keď ťa to naozaj tak serie že máš tiež koncernové auto tak ho predaj, kúp niečo iné a už ťa problémy zasraného VW srať nebudú
peace kámo ale fakt je to ........
a šup s tým ešte aj do podpisu a daj si to aj do avataru
peace kámo ale fakt je to ........
a šup s tým ešte aj do podpisu a daj si to aj do avataru
- Vior95
- Používateľ
- Príspevky: 368
- Dátum registrácie: Št 17. Dec, 2009, 14:28
- Bydlisko: Piešťany/Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Napr. my mame 4-rocneho tourana a este mu nic okrem pokazeneho motorceku na skle nebolo
MB GIGABYTE Z87X-D3H CPU Intel i5 4460 3.2 Ghz GPU AMD RX 480 8GB Nitro+ RAM Kingston 2*4GB DDR3 1600MHz CL9 HyperX Savage Series HDD Seagate 1TB HDD Barracuda ST1000DM003 PSU Oľga 500B 500W LCD Dell E228WFP 22" Potkan Razer Deathadder KB Acer 6312-K (r.v. 1994) OS Win 10/Arch Linux Sound Card Asus Xonar D1 Speakers SL220/2K 110w Headphones Superlux HD660 Case Cooler Master K280
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ale si ma dal, teraz nezaspím
//aby tá pi*a nevydržala viac ako tvoja kocábka. Ak nejakú máš
// pozerám že máš báwo, tak potom klobúk dole, si čávo a silne ťa ododnes uznávam
//však som sa nerozčertil, čiii?
//aby tá pi*a nevydržala viac ako tvoja kocábka. Ak nejakú máš
// pozerám že máš báwo, tak potom klobúk dole, si čávo a silne ťa ododnes uznávam
//však som sa nerozčertil, čiii?
Naposledy upravil/-a Borec v Po 16. Aug, 2010, 23:25, upravené celkom 1 krát.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ale inak jesť ti chutí? Máš sklony k menejcennosti či čo? Je mi fakt ľúto že som urazil tvoj jemnocit ale nabudúce si prečítaj viac než prvú a poslednú vetu, potom hádam pochopíš čo som tým príspevkom chcel povedať. A áno, h4wkové bávo vydrží určite viac než tvoj renolt alebo moja škoda. On má bávo z tých čias, keď ešte auto nebolo brané ako spotrebákBorec napísal:bože môj, bol si v servise lebo sa ti posral posraný kábel a zas máš reči. Choď tam aj zajtra, keď tam bude zas nejaké VW auto nech môžeš písať... Ja neviem ale keď ťa to naozaj tak serie že máš tiež koncernové auto tak ho predaj, kúp niečo iné a už ťa problémy zasraného VW srať nebudú
peace kámo ale fakt je to ........
a šup s tým ešte aj do podpisu a daj si to aj do avataru
Bežne nájdeš 10 ročné bávo (či favorit) v bazároch, budeme sa baviť o desať rokov o terajších autách ktoré proste do päť rokov odídu ?(dnes má auto životnosť 200tkm a 5 rokov, na to je stavané v rámci normálneho používania, proste spotrebák). Nemyslím si, a ak nájdeš v roku 2015 päťkového Golfa, či Octu s rokom výroby 2005 v bazároch, tak si môžeš byť istý že funkčné budú akurát gumičky na stieračoch (lebo tie stoja pár korún a dajú sa lahko vymeniť), motoricky to bude brak, a komfort ani nehovorím.
Ešte raz je mi fakt ľúto že som pohladil tvoje ego, ale ja proste neviem odignorovať to, že čo mám kamaráta čo má niečo od VW, tak furt sa to serie, či človek to robí po garážach, alebo to berie do autorizáku, či na tom najazdí 50tkm ročne, alebo iba 15. Stále svieti toto, nesvieti tamto, toto bliká, tamto nemaže, tamto nefunguje, ten filter je v prdeli, tam mi odpadáva lišta, tam mi to začína hrdzavieť. Proste tých ľudí to už nebaví, a ani mňa by to nebavilo dookola toto riešiť. Človek čo najazdí 10tkm a za 10 rokov to auto vymení ten bude koncern vynášať do nebies, ale ľudí čo poznám čo musia meniť olej dvakrát do roka (na LL oleje zásadne nefičia musím povedať, lebo to je hnus velebnosti), a odišlo to a to a to.
No prenes si to na seba, bavilo by ťa to? Proste nie je možné aby čo sme boli na zrazoch Octa Clubu, tak prídu Fóbie jednotky, Octy Tourky, Supíky jednotky, olej, filtre, poistky a žiarovky, to je všetko. Octa dvojky, superb dvojky, Yeti, Roomstre, Octy Scouty, turbá, zotrváky, spojky, kľuky, ventily, rôzne motorčeky, atď. Proste ja si neviem predstaviť že by som si za 37t€ kúpil eReSo, čo je dvojliter téefesí, 200BHP, a po 50tkm mi musia meniť turbo. Ja nehovorím že každé auto je také, ale (opakujem sa), nemôžem odignorovať to, že každý v mojom okolí čo má niečo od VW po roku 2004, tak mu to proste ide do riti. Či s tým jazdí jak prasa alebo nie. Pár strán dozadu som sem dal post o Passatoch, je normálne aby sa mu po 60tkm menila náprava (a to nie je len torzná tyč, ale viacprvkové (myslím) lichobežníkové uloženie), potom turbo, atp, a to neni päť korún kamoško...
Keď máš auto také čo sa nekazí, ok, dobre pre teba, ja som rád že mám iba takéto (povedzme si otvorene), mini-problémy (pár eur), a čo sa týka VW, ja jednoducho odmietam byť (keby som si mal kupovať auto, čo určo budem) členom mafie ktorá zarába na tom, že urobí 20 motorov, z toho jeden je dobrý, a na ostatných kašle. Proste mne nejde ten vývoj do hlavy (a to som chcel tým mojim predošlým postom povedať), autá sú ovela lacnejšie, lepšie vybavené, silnejšie, ale za akú cenu? Za takú cenu že každých 20tkm si to musím dať odtiahnuť do servisu a hádať sa s predavačmi lebo mi to nepreplatia v rámci garančky (KIA diesel, oddrbalo turbo) ? To radšej budem jazdiť na STAROM aute, čo mi bude slúžiť viac km, ale aj za cenu že budem mať slabší motor, nemať napríklad polku vecí čo sú dnes štandard (climatronic, a podobné blbosti). Pretože keď už sa človek nad tým logicky zamyslí, tak kúpiť staré dobré auto ho vyjde jednak lacnejšie, lacnejšie sú diely, lacnejšia robota, viac to vydrží.
Zas kúpiš nové auto, vyjde ťa to trikrát toľko, platíš opravy (proste pálky, repas turba a podobne). No načo mi je také auto potom? Osobne by som sa trieskal o stenu že jednak som hovadsky prerobil, a sú s tým len problémy. Dnes by som jednoznačne šiel do starého báva, starších škodoviek, volvá, s prižmúreným okom fordy. Ale určite nie do nových Passatov, BMWčiek, či škodoviek. Iste, opravám sa nevyhneš, ale s rozumom, keď má auto nabehané 300tkm a odíde turbo, tak si spokojne môžeš povedať že to bolo urobené K****a kvalitne. Ale repas turba po 60tkm? Či spojky? Zotrváku? Celej nápravy? Nie vďaka, tohto súčasťou ja byť nechcem, ty hej? Fajn. Ale potom mi tu nedávaj litánie o mojich "rečiach" lebo ja iba komentujem stav aký vidím, a to že to nie je pekné to ti povie každý skúsenejší mechanik (či niekto čo jazdí na Škode 120, tam si drbol aj vosk zo sviečky a šlo ti to, do dnešných CR/PD/motorov nenadrbeš ani bionaftu, či ten ekobenzín či čo to je, to sa uberáme FAJN smerom potom).
Jedno je to celá jedna veľká zasraná mafia, ceny nízke, výbava obrovská, motor výkonný, no nekúp to, ale to že sa pri 150tkm nedoplatíš to ti nepovedia. Prídeš k japoncom, drahé auto, výbava štandard, motor úsporný a výkonný, ale tá cena je stále vysoká. Sprostá slovač proste, cena cena cena, nič iné ich nezaujíma. Potom vidíš samé dymiace VW dízle, rozdrbané rozvody na benzínoch, a toto. Ale hlavne že to kúpil za 1/3 menej než japonca, má autoklimu, šíber (ktorý mu po 100tkm tesniť ISTO nebude), iba o 5kW slabší motor, ale hlavne že ušetril 1/3 z kúpnej ceny, ale do opráv vrazí trikrát toľko, takže prínos? Nula celá nula nič, akurát stratí nervy a čas behaním po servisoch a zháňaním dielov.
A ešte niečo, negeneralizujem, nehovorím že na japoncoch sa niečo neposere, ale keď vidím známeho s 437 tkm na silvii S14 čo kúpil za pár šupov v bazári (a to auto rozhodne nešetrí!), a známeho passata čo za auto dal desaťkrát toľko, a ledva s tým nachodí 80tkm lebo proste motor ide do riti, tak to mi prepáčte, ale toto je jeden skurvený paradox potom...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Naposledy upravil/-a Scorp v Ut 17. Aug, 2010, 22:32, upravené celkom 1 krát.
Me like Pentium
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
snake teraz to vyzerá tak, že ja som urazil práve Tvoje ego
Ale už mi ku*va povedz, čo Ty s tým spravíš keď na to budeš neustále pi*ovať? Akurát tak hovno... Tak neviem či sa oplatí zbytočne rozčulovať kôli "hovadinám". Je to biznis, ten dnes stojí za hovno. Tak prečo by sa mali autá robiť kvalitne ako pred 10 rokmi keď sa môžu nekvalitne a ešte sa na tom aj zarobí? Nie, mne sa to nepáči, ale rovnako s tým neurobím absolútne NIČ!
a neber si to všetko tak strašne k srdcu lebo ti to ublíži
Ale už mi ku*va povedz, čo Ty s tým spravíš keď na to budeš neustále pi*ovať? Akurát tak hovno... Tak neviem či sa oplatí zbytočne rozčulovať kôli "hovadinám". Je to biznis, ten dnes stojí za hovno. Tak prečo by sa mali autá robiť kvalitne ako pred 10 rokmi keď sa môžu nekvalitne a ešte sa na tom aj zarobí? Nie, mne sa to nepáči, ale rovnako s tým neurobím absolútne NIČ!
a neber si to všetko tak strašne k srdcu lebo ti to ublíži
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
- ja preferujem nove auta
- dnes su tak lacne ze nejake stare BMW by som nechcel
- naco si robit zbitocne starrosti
- doreras som mal Suziki Ignis - vydrzalo 4 roky - vsetky zavady: - vrzgajuce sedadlo - inak absolutne bezproblemove
- teras som si zobral Clio GrandTour, snat mi zase 4 roky vydrzi.....
- kupovat si stare auto mi pride ako vyhadzovaie penazi, obvikle donho treba ajtak 2000-3000E natlacit v servise....
T.
- dnes su tak lacne ze nejake stare BMW by som nechcel
- naco si robit zbitocne starrosti
- doreras som mal Suziki Ignis - vydrzalo 4 roky - vsetky zavady: - vrzgajuce sedadlo - inak absolutne bezproblemove
- teras som si zobral Clio GrandTour, snat mi zase 4 roky vydrzi.....
- kupovat si stare auto mi pride ako vyhadzovaie penazi, obvikle donho treba ajtak 2000-3000E natlacit v servise....
T.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Toman presne tak, radsej nove auto nizsej strednej ako cavorovat v 8 rocnom bave.
MB: Gigabyte 880GA-UD3H, CPU: PhenomII-X4 955@975 BE + CM Hyper 212+Noctua NF-P12 HDD: 40GB SSD Intel X25-V + 5TB storage, RAM: 12GB A-DATA OC Gaming 1600mhz ddr3 CL9, PSU: Corsair CX600, GPU: Gigabyte gtx760OC rev.2, CASE: CM Elite 430 Black, MOUSE: A4Tech XL750BF + roccat taito, MONAS: HP-LP2275W S-PVA, SOUND: Behringer UCA222 + Audio Technika ATH-T 500, Koss UR29, MT: HTC One V, CAR: Mitsubishi Lancer X 2010 1,8MIVEC@143ps@full, TABLET: Prestigio PMP 5597D duo + ipad mini
- ---Diablo---
- Používateľ
- Príspevky: 643
- Dátum registrácie: So 23. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava (22)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja osobne by som nove auto nikdy nekupil, aj kebyze nato mam, za starsie auto dam omnoho menej penazi a nezanemna to ze ten rozdiel pojde do neustalych oprav a podobne...
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak pokiaľ dobre kúpiš... ak nie tak proste smola
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Nove auto nikdy Naco je to dobre ? ... Ked uz by som sa chcel vozit v "novom " aute .. Kupim si 1-2 rocne este v zaruke , nabehane do 50tis.. a usetrim nehorazne € ..tot moj nazor
Delid CPU --- AM5 / 1700
PC1: MB: Asus ROG CROSSHAIR X670E GENE CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D RAM: G.SKILL 32GB 6800MHz CL34 Trident Z5 RGB VGA: ASUS DUAL RX 6600 SSD: Kingston KC3000 1TB PSU: FSP Hydro Ti PRO 1 000W CASE: Streacom BC1 Black LCD: 32" ASUS ROG Swift PG32UCDM KEYBOARD / MOUSE / PAD: Logitech MX Keys + Logitech G305 + A4tech X7 SOUND: Creative Gigaworks T20 II + Bang & Olufsen Beoplay H95
PC2: MB: GIGABYTE X870 AORUS ELITE WiFi 7 ICE CPU: ??? + AC Freezer 36 A-RGB White RAM: G.SKILL 48GB 8000MHz CL40 Trident Z5 RGB VGA: ??? SSD: WD Black SN850 1TB PSU: ???? CASE: Streacom BC1 Silver
COOLING → CPU: Alphacool Core 1 Silver + TG AMD Mycro Direct-Die Pro RGB V1 VGA: ??? RAM: IceManCooler Nickel / Black Block + Heatsink RADIATOR: TECO TK 2000 Chiller PUMP: 3x D5 TUBING: EK 16/12 FITTING: Barrow 16/10 + Koolance QD3 FANS: 10x ARCTIC P12 PWM PST CONTROLLER: Aquacomputer OCTO FLOW SENSOR: Aquacomputer High Flow LT FILTER: Alphacool ES Big Inline
PC1: MB: Asus ROG CROSSHAIR X670E GENE CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D RAM: G.SKILL 32GB 6800MHz CL34 Trident Z5 RGB VGA: ASUS DUAL RX 6600 SSD: Kingston KC3000 1TB PSU: FSP Hydro Ti PRO 1 000W CASE: Streacom BC1 Black LCD: 32" ASUS ROG Swift PG32UCDM KEYBOARD / MOUSE / PAD: Logitech MX Keys + Logitech G305 + A4tech X7 SOUND: Creative Gigaworks T20 II + Bang & Olufsen Beoplay H95
PC2: MB: GIGABYTE X870 AORUS ELITE WiFi 7 ICE CPU: ??? + AC Freezer 36 A-RGB White RAM: G.SKILL 48GB 8000MHz CL40 Trident Z5 RGB VGA: ??? SSD: WD Black SN850 1TB PSU: ???? CASE: Streacom BC1 Silver
COOLING → CPU: Alphacool Core 1 Silver + TG AMD Mycro Direct-Die Pro RGB V1 VGA: ??? RAM: IceManCooler Nickel / Black Block + Heatsink RADIATOR: TECO TK 2000 Chiller PUMP: 3x D5 TUBING: EK 16/12 FITTING: Barrow 16/10 + Koolance QD3 FANS: 10x ARCTIC P12 PWM PST CONTROLLER: Aquacomputer OCTO FLOW SENSOR: Aquacomputer High Flow LT FILTER: Alphacool ES Big Inline