Snake napísal:Práve som sa vrátil zo servisu, kúpil som komplet novú elektriku na altík (15€), a videl som známeho tak sme sa dali do reči. Hovoril že s týmto sa ešte nestretol (že Škodovka by to nemala mať takéto krátke), bežne sa s týmto stretáva u OII, SI predFL a u OIIFL. Povedal mi jak vymeniť zväzok (už je vymenený), a všimol som si že mali na servis 3 OII, 1 SII a jednu Tourku, keď som sa ho pýtal čo im je, tak u dvoch octáviek v prdeli hydroštely, u jednej kľuka, supík v prdeli ECU, a tá jedna tourka tam bola akurát na výmenu oleja (nabehaných okolo 178tkm).
Hneď vedľa je VW, jak som odchádzal tak sa tam jeden chlapík rozkrikoval, opýtal som sa ho čo je za problém (najprv na mňa vybafol lebo si asi myslel že patrím k servisu
), mal tam dvoch passatov (taxikár), na jednom menil turbo raz, na druhom dvakrát spolu s olejovou vaňou, všetko v priebehu roka (investície za 2600€, v tej chvíli mi už tých 15€ neprišlo tak veľa). Že tých áut sa zbaví hneď jak vyjdu zo servisu.
V dielni som potom videl päťkového a šestkového golfa (neviem na aký servis boli, ale určite to nebola výmena oleja lebo hlava motora bola dole). Suma sumárum, prídem do servisu, roboty majú jak nasranej že ledva tam porodím kým dostanem čo chcem, a všetko čo mali závažnejší servis tak to boli autá 2005 a vyššie (modelový ročník), sused má GIV a mení tam akurát olej a filtre, sem tam nejaké čidlo sa odsere (jak mne na tepl. chlad. kvap., to mal to isté on), proste investície za pár eurášov, ďalší sused ford, olej, filtre, finito. Ja Octa, olej, filtre, sem tam nejaké čidlo (výnimočne teraz elektrika), proste položky také že keď to zrátam tak do 100€ sa zmestím aj keby čo bolo. No a potom sú tam autá také že za tú cenu čo oni kupovali Octu II, tak majú trojnásobnú výbavu, dvakrát tak silnejší motor jak ja, než za cenu čo som kupoval Octu ja. Pointa žiadna, len proste sa buď mne zdá že VW ide fakt do riti (a to bohovským tempom), alebo fakt všetci do jedného jazdia jak prasce že im odídu hydroštely po 45tkm