Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
ANONYM_a2

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa ANONYM_a2 »

Čo sa tohto týka nedá mi nevyjadriť sa :) Pokiaľ viem, tak tovar síce možno do 7 dní vrátiť bez udania dôvodu, ALE vädšina predajni požaduje aby tovar nebol používaný/defakto presne v takom stave ako odišiel zo skladu. Skutočne do problému hlboko nevidím, ale ak to zákon nezakazuje, tak takúto klauzulu by som vsunul do svojich obchodných podmienok, aby som predišiel skúšaniu tovaru zo strany mojich zákazníkov. Ja osobne na takéto "vychcávačky" nemám žalúdok/čas a keď je tovar v poriadku, rozumej bezchybný tak ho na 99,999% nevrátim. K tomu, aký sú slováci tak musím dať za pravdu Gabovy. Nevravím, je množstvo slovákov, ktorý sú dokonalými výnimkami z pravidla, avšak toľko hajzlov čo som na slovensku stretol /a to mám 19 rokov/ je skutočne neúnosné a reči typu "mňa to nemusí zaujímať, to je tvoj problem" prípadne "riziko povolania" tak to fakt nemusím. Totiž čo sa toho vydrbávania týka, tak podľa mojej mienky, inteligentný si nájde spôsob ako ušetriť normálnym spôsobom, bez toho aby niekomu spôsobil škodu - bez prihliadania na to, či to zákon povoľuje/nezakazuje, alebo nie. Čiže moje stanovisko je, že tovar vrátím len v prípade, že je poškodený, príde mi iný tovar ako som objednal, prípadne iné nedorozumenie...avšak vrátim ho nerozbalený. To že napríklad GPU v teste nejakého magazínu ma v burne 85C a moja dosahuje 95C, nieje podla mna dvôvod na vrátenie tovaru, prípadne nejde tak dobre taktovať a bohviečo ešte...ak je to chybné, prípadne nespĺňa parametre. tak to samozrejme vrátim.. tam neni o čom, inak nie.
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa faugusztin »

Je rozdiel medzi rozbalenim a rozbalenim. Napriklad ja som toto svoje pravo vyuzil nedavno - kupil som videokameru z Alzy (inde ju nemali). Priniesol som si ju domov, poskusal - video sice bolo v poriadku, ale zvuk to nahravalo strasny, s obrovskym sumom (ako keby si nemal naladene radio). A teraz bud mudry - vratit to po 1 dni a vypytat si naspat peniaze, alebo to dat po 1 dni na reklamaciu ? Ukaz mi toho blazna, kto by si vybral druhu moznost :). Takze som pekne poukladal vsetko naspat do krabice, videokameru ocistil od odtlackov a vratil kameru naspat s oddovodnenim, ze zle nahrava zvuk. Typek z rekl. oddelenia Alzy uplne bez problemov spisal dobropis a do 5 minut bolo vsetko vyriesene.
Toto je ale samozrejme uplne iny pripad ako ten, ze si tovar beriem s vedomim, ze ho na 100% vratim. To je uz hnus. Ak ti ale pride tovar, ktory by si musel poslat na reklamaciu kvoli vyrobnej vade hned po rozbaleni, tak je vratenie tovaru aj v rozbalenom stave tvoje pravo, ktore by ti nikto nemal odopierat.
Používateľov profilový obrázok
Jeremi
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1558
Dátum registrácie: Pi 02. Jún, 2006, 02:00
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa Jeremi »

faugusztin ano toto beriem s tymto ja osobne a nemam problem ine su ludia ktory to chclu s vedomim toho ze to po par dnoch vrati ako napr. niektore posty tu na fore ktore su na prvej stranke
Lenovo ThinkPad T420s
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro
ANONYM_a2

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa ANONYM_a2 »

faugusztin napísal:Je rozdiel medzi rozbalenim a rozbalenim. Napriklad ja som toto svoje pravo vyuzil nedavno......
no v tom pripade jasne, prisiel ti zjavne chybny kus, ktory by si inak dal na reklamaciu...lebo ta chyba znemoznovala normalne pouzivanie tej kamery

Návrat na "Debata o všetkom"