Ahojte, dnes som sa dostal k veľmi zaujímavému článku, ktorý by som Vám rád posunul, stojí za prečítanie. Ide o dopravnú nehodu a opis nehody v médiách a opis skutočnosti.
Nech sa páči: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010082501
PS: odporúčam nečítať ak si nechcete pokaziť náladu.
Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
dfens má výborné články (vrátane ako sa chovať pri kúpe auta v bazári). A čo sa týka cyklistov, tak niektorých (väčšinu z nich), by som najradšej nakopal do vajec, to čo si dovolujú na ceste to je niekedy hrôza. No a médiá, niekedy fajn, niekedy sú to hajzli ktorí sú ochotní kvôli čítanosti zapredať aj vlastnú dušu.
.
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
A čo by podľa teba lepšie vyzeralo na titulke Nového Času/Blesku/Whatever:Snake napísal:niekedy sú to hajzli ktorí sú ochotní kvôli čítanosti zapredať aj vlastnú dušu.
Nezodpovedný motorkár letiaci neprimeranou rýchlosťou stratil kontrolu nad strojom a rozmetal cyklistov po ceste, alebo
Skupina neoznačených cyklistov idúcich v protismere do zákruty vrazila do takmer stojaceho chlapa na veteránskej motorke?
Anyway, D-fens je veľmi fajn, aj keď v poslednom čase tam púšťa aj dosť nekvalitné články
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
bulvar je sracka ktorej sa neda verit uz nic
mna zarazilo napriklad ako si toto môzu dovolit http://www.topky.sk/cl/11/774014/Nemala ... ?hl=hamsik
ten nadpis "Nemala ani 15, Hamšík ju nútil k prostitúcii" je jasne ze narazaju na Mareka Hamsika ( najlepsi futbalista SR za rok 2009) a hned v uvode clanku je jasne ze sa o to pokusili nejaku dvaja cesky dementi. no ja kebyze som marek hamsik tak neviem co by som spravil...proste vsetko pisu tak aby mali co najväcsiu citatelnost a nich ine ich nezaujima a sprosti ludia im naletia na tie hovadiny co pisu
mna zarazilo napriklad ako si toto môzu dovolit http://www.topky.sk/cl/11/774014/Nemala ... ?hl=hamsik
ten nadpis "Nemala ani 15, Hamšík ju nútil k prostitúcii" je jasne ze narazaju na Mareka Hamsika ( najlepsi futbalista SR za rok 2009) a hned v uvode clanku je jasne ze sa o to pokusili nejaku dvaja cesky dementi. no ja kebyze som marek hamsik tak neviem co by som spravil...proste vsetko pisu tak aby mali co najväcsiu citatelnost a nich ine ich nezaujima a sprosti ludia im naletia na tie hovadiny co pisu
___________________________________________________________________________________________________________
CPU: Intel Pentium G4600, CPU Cooler: Be quiet! PURE ROCK, GPU: SAPPHIRE NITRO Radeon RX 560 4G OC, MB: ASUS PRIME B250-A, RAM: Kingston 8 GB DDR4 2400 MHz CL16 HyperX Fury White Series, SSD: Samsung 850 EVO 256GB, PSU: EVGA 550 B3, Case: NZXT S340 Elite, LCD: Dell U2414H Ultrasharp
CPU: Intel Pentium G4600, CPU Cooler: Be quiet! PURE ROCK, GPU: SAPPHIRE NITRO Radeon RX 560 4G OC, MB: ASUS PRIME B250-A, RAM: Kingston 8 GB DDR4 2400 MHz CL16 HyperX Fury White Series, SSD: Samsung 850 EVO 256GB, PSU: EVGA 550 B3, Case: NZXT S340 Elite, LCD: Dell U2414H Ultrasharp
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
no tak to je sila. Ale hej bulvaru sa verit neda. Najlepsie su tie ich idiotske nadpisy.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
Slečny, o tomto médiá sú - treba čítanosť/sledovanosť, aby bola reklama a prímy z nej. Superžvásty nemusia púšťať akurát tie nédiá, ktoré sú "za vodou" (napadne ma BBC a podobní).
Vidím to aj na PC.sk. Napíšem dlhšiu, hodnotnú a informačne plnú novinku a porovnám s novinkou s miernym bulvárnym nádychom ale takmer nula celá nič informačnou hodnotou. Čo ľudia viac čítajú je jasné. A to že niekto na to nadáva, sťažuje sa v komentároch a pod. len prilepšuje vydavateľovi, viď aj reakcia tuná - nalinkovaný bulvárny článok, na ktorý si vďaka tomu klikne o pár desiatok ľudí viac (efekt: "aha čo tí *o*oti píšu")
Vidím to aj na PC.sk. Napíšem dlhšiu, hodnotnú a informačne plnú novinku a porovnám s novinkou s miernym bulvárnym nádychom ale takmer nula celá nič informačnou hodnotou. Čo ľudia viac čítajú je jasné. A to že niekto na to nadáva, sťažuje sa v komentároch a pod. len prilepšuje vydavateľovi, viď aj reakcia tuná - nalinkovaný bulvárny článok, na ktorý si vďaka tomu klikne o pár desiatok ľudí viac (efekt: "aha čo tí *o*oti píšu")
-
- Používateľ
- Príspevky: 1130
- Dátum registrácie: Ne 23. Aug, 2009, 21:10
- Bydlisko: Brezová pod Bradlom
Re: Fakty a fikcia (ako médiá ovplyvňujú verejnú mienku)
Kua, toto som mohol otcovi ukázat pred rokom ked sme kupovali C-Maxa s doškrkaným interierom
Ryzen 5 5600 | ASRock B450 PRO4 | 4x8GB DDR4-2666 CL16 | MSI RX 6800 Gaming X Trio | ZALMAN ZM850-GVM 850W | Fractal Design Pop Air RGB