Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja hovorím odjakživa že to musel byť zhúlený nafetovaný impotentný ***** bez manželky čo vymenil reťaz za remeň . Ono takto, ťažko povedať či to nebola jeho vina, ak sa kladka moc napne, napne sa aj moc remeň (v prípade že máš poloautomatické šponovanie kladky, čo asi máš), remeň je namáhaný viac a aj kladka (po čase to môže začať pišťať), tým pádom sa to mohlo takto dodrbať. Ja som si rozvody menil sám, ono je to posratý paradox že poznám človeka čo rozvody nemenil ani raz (200tkm), a ide (je to hazard), a tebe sa to stane po 20tkm. Tiež vec na ktorú som pozeral bol aký starý je remeň, keď mi tam chlapík v škodovke núkal remeň z roku 2002 (starší než moje auto), tak som myslel že mu jednu vytnem, remeň je kevlarový, keď je moc starý, strhnú sa zuby (to je ešte ten lepší prípad, to ti poskočí časovanie o jeden zub dozadu, takže na ostrosti motora to budeš počuť) prípadne to rupne celé. Zlaté staré oplíky, tam ti to ruplo, nahodil si nový remeň, a fičal si dalej (nepýtajte sa ma jak, videl som už 3 autá takto). Dúfam že motor si dáš doporiadku a škoda bude minimálna, a ak sa dá, tak tie fotky potom, nech mám čo ukazovať tým mudrlantom čo žijú v dobe že kevlar je nezničitelný...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Viete mi jemand povedať, či sa vyplatí zobrať auto z požičovne na týždeň? 5, alebo 9 miestne. V ktorej? Na čo dať bacha?
Me like Pentium
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
no ja idem sobotu menit rozvodovy,snad vsetko bude ok
zohnal som na nete komplet rozvodovy + vodne cerpadlo za 156e...v obchodoch mi davali za 220
zohnal som na nete komplet rozvodovy + vodne cerpadlo za 156e...v obchodoch mi davali za 220
Spoiler: ukázať
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
hmmm lacné... má to aj nejakú značku? či made in turkey
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
http://www.autosuciastky-eshop.com/inde ... ail&id=735Borec napísal:hmmm lacné... má to aj nejakú značku? či made in turkey
ma to aj skoda logo a pouzivalo sa to do prvovyroby,takze viac menej to je original..teda aspon dufam ze to je nieco normalne
Naposledy upravil/-a hawkeye v Po 30. Aug, 2010, 21:06, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
staci kupovat inde ako na slovensku a hned mas aspon 30% dole
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja som teraz kupoval na Hondu komplet rozvody, olejovy filter, palivovy filter, kabinovy filter, predne Kotuce Brembo, dosticky, novy remen , sviecky, ziarovky OSRAm nightbraker cca 450€ vari. Ale vsetko nipparts origo japonske. najdrahsie na tom boli tie kotuce a dosticky. Rozvdoy ma vysli vari do 160€
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
kolko ta vysli brembo komplet?
ja som nedavno daval ATE - brzdili jak besne ale vydrzali ubohych 50.000km
http://www.ate-na.com/generator/www/us/ ... rs_us.html
ja som nedavno daval ATE - brzdili jak besne ale vydrzali ubohych 50.000km
http://www.ate-na.com/generator/www/us/ ... rs_us.html
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja som bral EBC, na brembo som cital dost zleho aj dobreho... platnicky yellowstuff, nepistia, v podstate ich prakticky nepocut, akurat viac prasia, takze treba castejsie utierat kolesa od prachu, , pocitovo by som povedal, ze nebrzdia tak makko ako stare, alebo jak to spravne nazvat, brzdi to jednoducho inak, no a samozrejme ako nove - dupnem na brzdu a ziadne mykanie ci trasenie, stare kotuce som mal 2 mm pod minimalnou hrubkou
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No nieeee som si práve istý či hento je dobrá sada rozvodov (resp či niečo vydrží).
Viď správne rozvody: Čiže 038 198 119 E a je veľmi potrebné aby tam boli skrutky. Aby som bol úplne presný, modelové roky mali rôzne remene a rôzne intervaly výmeny:
Remeň, napináky:
TDI do 6/99 s remeňom 038 109 119 - 60 000 km
TDI od 7/99 do 4/01 s remeňom 038 109 119 D - 90 000 km
TDI od 5/01 do 4/02 s remeňom 038 109 119 D - 120 000 km
TDi od 5/02 s remeňom 038 109 119 E - 150 000km
Čerpadlo:
TDI do 6/99 do 4/02 pri výmene rozvodov
TDi od 5/02 každý druhý rozvod
16 -Šroub pro převodní kladku zařízení; skupina oprav 23
+ 17 Nm u konzole -pozice 31-; číslo náhradního
dílu 038 903 143 E/F
20 Nm u konzole -pozice 31-; číslo náhradního
dílu 038 903 143 A/B
Ten treba dotiahnuť predpísaným momentom. Ale dobre, je to tvoje auto, sám si si nanho zarobil, objednávať zo shopov kde ani neni part #, a ešte takúto kritickú vec, klobúk dolu . Veľa šťastia pri výmene rozvodov, nech slúžia. Aspoň budeš mať pár hodín pred očami takúto nádheru
K brzdám, mám ATEčka, rozmýšlal som o vrtaných Ferodo, zatiaľ stačia tieto, trošku pískajú (sem tam), moc bordelu z nich neni, brzdia dobre, a majú veľmi charakteristický zápach keď im dávate napapulu Známy ma kotúč Brembo + obl. Bosch, tiež velice dobrá kombinácia, brzdí to lepšie než keď mal celé brzdy od Brembo.
Nová anketa
Viď správne rozvody: Čiže 038 198 119 E a je veľmi potrebné aby tam boli skrutky. Aby som bol úplne presný, modelové roky mali rôzne remene a rôzne intervaly výmeny:
Remeň, napináky:
TDI do 6/99 s remeňom 038 109 119 - 60 000 km
TDI od 7/99 do 4/01 s remeňom 038 109 119 D - 90 000 km
TDI od 5/01 do 4/02 s remeňom 038 109 119 D - 120 000 km
TDi od 5/02 s remeňom 038 109 119 E - 150 000km
Čerpadlo:
TDI do 6/99 do 4/02 pri výmene rozvodov
TDi od 5/02 každý druhý rozvod
16 -Šroub pro převodní kladku zařízení; skupina oprav 23
+ 17 Nm u konzole -pozice 31-; číslo náhradního
dílu 038 903 143 E/F
20 Nm u konzole -pozice 31-; číslo náhradního
dílu 038 903 143 A/B
Ten treba dotiahnuť predpísaným momentom. Ale dobre, je to tvoje auto, sám si si nanho zarobil, objednávať zo shopov kde ani neni part #, a ešte takúto kritickú vec, klobúk dolu . Veľa šťastia pri výmene rozvodov, nech slúžia. Aspoň budeš mať pár hodín pred očami takúto nádheru
K brzdám, mám ATEčka, rozmýšlal som o vrtaných Ferodo, zatiaľ stačia tieto, trošku pískajú (sem tam), moc bordelu z nich neni, brzdia dobre, a majú veľmi charakteristický zápach keď im dávate napapulu Známy ma kotúč Brembo + obl. Bosch, tiež velice dobrá kombinácia, brzdí to lepšie než keď mal celé brzdy od Brembo.
Nová anketa
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
motory mali rovnake oznacenie, ale rozne remene? trosken bordelSnake napísal: Remeň, napináky:
TDI do 6/99 s remeňom 038 109 119 - 60 000 km
TDI od 7/99 do 4/01 s remeňom 038 109 119 D - 90 000 km
TDI od 5/01 do 4/02 s remeňom 038 109 119 D - 120 000 km
TDi od 5/02 s remeňom 038 109 119 E - 150 000km
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
prečo by v tom bol bordel? kedy máš meniť rozvody máš napísané v serviske, každý vie kedy má meniť...
Edit: A motory nemali rovnaké označenie, boli:
50kW: AQM (00 >)
66kW: AGR (96 > 01), ALH (01 >)
74kW: AGP (97 > 00), ATD (00 >)
81kW: AHF (97 > 99), ASV (99 >)
96kW: ASZ (01 >)
Edit: A motory nemali rovnaké označenie, boli:
50kW: AQM (00 >)
66kW: AGR (96 > 01), ALH (01 >)
74kW: AGP (97 > 00), ATD (00 >)
81kW: AHF (97 > 99), ASV (99 >)
96kW: ASZ (01 >)
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
som si nevsimol, ze reagujes na hawkeyeho odkaz... odtial by som sa aj trochu bal brat, ziadne cislo, len rocniky. Ja som mal takto problem s loziskom, lebo na moje sa v ramci jednej polgeneracie (predfacelift) pouzivali dva rozmery, a ked som si hodil aj do honda epc katalogu vyrobne cislo, ponukalo zase obidva rozmery, elit, autokelly, autostangl to iste, nakoniec pomohol ebay, kde to mali u niektorych predajcov dopodrobna rozobrate a vysvetlene, aj ked polovica predajcov ponukala len jeden rozmer
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jop, mal som tam dať quote, sry. Presne tak, žiadne part number, nič, len sada rozvodov, ktorá bohvie či bude dobrá (resp. bude mať deklarovanú životnosť), pri týchto veciach sa neoplatí babrať čo kde stojí, keď to v nejakom renomovanom shope (elite, autorizak) vyjde na 200, tak nebudem predsa brať za 156 niekde kde neviem ČO to je za remeň. Ale tak vaše autá robte si s nimi čo chcete
Tvoj prípad bolo niečo ako keď ja som bral G62 čidlo, z toho je asi 6 druhov, záleží či je to predFL, s klimou, bez, a potom boli ešte náhrady (napríklad mal si čierne čidlo, náhradu si mal zelené, potom mal si klímu? hnedé). Proste zaujímavé vecičky, o prevodových olejoch ani nehovorím
Tvoj prípad bolo niečo ako keď ja som bral G62 čidlo, z toho je asi 6 druhov, záleží či je to predFL, s klimou, bez, a potom boli ešte náhrady (napríklad mal si čierne čidlo, náhradu si mal zelené, potom mal si klímu? hnedé). Proste zaujímavé vecičky, o prevodových olejoch ani nehovorím
.
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
rozvody? menené boli koncom januára 2010. neviem ani boh koľko je na nich najazdené
budúci rok pôjdu von tak či tak, istota je na nezaplatenie
budúci rok pôjdu von tak či tak, istota je na nezaplatenie