Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Jednobodový vstrek? Hm, slabá dávka paliva / váha vzduchu. Auto padne do safu.
čo sa týka zahrievania, takto, moja octa prihrieva vodu keď je vonku pod 5°C, takže to tomu pomáha (jeden žhavič ide pri volnobehu, dva pri 1500, a všetky tri nad 2000), ale to je kvôli tomu, že v zime by si ho neohrial ani bohovi. Diesel sa ti na mieste nezahreje (resp to pojde ku*evsky pomaly), holt je to účinnejší motor (menej energie sa premení na teplo), takže preto...
Nové CR/PD by som nechcel ani bohovi, moje je síce stará šunka, ale krista že ČO to je za motor, to konec, to je hádam jediný motor ktorý sa VW podaril (asi preto ho používal aj FORD do svojich áut).
čo sa týka zahrievania, takto, moja octa prihrieva vodu keď je vonku pod 5°C, takže to tomu pomáha (jeden žhavič ide pri volnobehu, dva pri 1500, a všetky tri nad 2000), ale to je kvôli tomu, že v zime by si ho neohrial ani bohovi. Diesel sa ti na mieste nezahreje (resp to pojde ku*evsky pomaly), holt je to účinnejší motor (menej energie sa premení na teplo), takže preto...
Nové CR/PD by som nechcel ani bohovi, moje je síce stará šunka, ale krista že ČO to je za motor, to konec, to je hádam jediný motor ktorý sa VW podaril (asi preto ho používal aj FORD do svojich áut).
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ze by ford bolo zrovna dobre auto, s tym ich hucanim... hlavne pri diesloch... chcrochtajuce svine....
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
no staré TDI zneli jak traktory, hlavne na volnobehu, ale za 5L/100km pri trošku športovej jazde? No neber to
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Stal si uz pri novom S-maxe? Vobbec nic tam nehuci Skusim zsitit konkretny model a motor.
Nazval som to jednobodovym vstrekom lebo si pamatam zo skoly starciu koncepciu "pseudokarburatora". V podstate sa palivo rozstrekuje do sacieho potrubia cez jednu trysku riadenu ECU(zeby elektronicky radeny karburator? Fakt neviem).
diiizel p´´co
Nazval som to jednobodovym vstrekom lebo si pamatam zo skoly starciu koncepciu "pseudokarburatora". V podstate sa palivo rozstrekuje do sacieho potrubia cez jednu trysku riadenu ECU(zeby elektronicky radeny karburator? Fakt neviem).
diiizel p´´co
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ked sa zohreju, tak az tak velmi nechrochtaju inak ford je tiez tiez "inovator", mali vyborne TDDi motory, ktore boli prakticky neznicitelne a mali super spotrebu vo velkom mondeu, kamos po case vymenil mondeo combi za novsie mondeo combi, ale uz tam mal TDCi a furt sa mu tam daco nici... na starom tddi urobil cez 500t km a nestazoval sa, co si pametam, to auto proste islo, zmestilo sa donho kopa veci, na lyzovacky sme s nim chodili, proste taky mini caravan, proste vsestrannelandrower napísal:ze by ford bolo zrovna dobre auto, s tym ich hucanim... hlavne pri diesloch... chcrochtajuce svine....
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Papek- suhlasim s tym ze postarsie mondeo bol neznicitelny tank
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
holt CRko sa muselo urobiť kvôli zasraným zelením...
zlatá stará mechanika
zlatá stará mechanika
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mozno posledne 3 roky uz tie fordy tak nehucia, ale predsa len.... casom zacnu
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak tak... inak sused sa takto vratil ku staremu autu. Je to taky "všeuměl", teda vela veci si robi sam a mal novsi focus, tiez celkom sikovne auticko, no jak sa mu tam zacali srat veci, tak nevedel nic opravit, vsetko elektrika, servisy a pomerne drahe veci, takisto musel menit vstrekovace a neviem co vsetko este... tak vravel, ze co je na dochodku, tak mu to za to nestoji, ze najazdi rocne max. 10tis. km a vrazi kazdy rok 500 do servisu, tak ze sa na to moze vys... Kupil stary escort a ten si vie dat do poriadku Inak jemo manzelke kupil ignis, motoricky nic moc, ale co sa tyka udrzby, tak zatial menil loziska na vsetkych kolesach (inac strasne male su, takze asi preto odchadzaju) a inak nic viac. Zeby sa nam zase potvrdilo, ze si japonci drzia kvalitu?Snake napísal:holt CRko sa muselo urobiť kvôli zasraným zelením...
zlatá stará mechanika
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
"drzia kvalitu" heh (snake ma zabije za tie uvodzovky ). Ja osobne japoncov mozem, tak isto ako Skodu a fordy Fiat ma tiez daco do seba.Zaleti skor od modelu ako od znacky.
Co tak spisat dake rady ako jazdit co najuspornejsie? (ja to pisat nebudem chodim na skode 120 )
Co tak spisat dake rady ako jazdit co najuspornejsie? (ja to pisat nebudem chodim na skode 120 )
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jak jazdiť čo najúspornejšie? nejazdiť plyn-brzda. To ti stačí vedieť. Ak plánuješ jazdiť mesto na 4°, tak pochováš zotrvák...
a ano, japonci klobúk dolu, no a fiat - rofl
a ano, japonci klobúk dolu, no a fiat - rofl
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jazdim mesto na 4, co to ma so zotrvakom?(popravde moc nejazdim v poslednom case ale tak zauima ma to)
K tomu fiatu: pacia sa mi vyzorovo, zabite ma
K tomu fiatu: pacia sa mi vyzorovo, zabite ma
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tazko povedat, co je najuspornejsie, z mojich poznatkov mozem povedat tak, ze v pripade mojej benzinovej 1.4 sa neoplati trapit motor vyraznejsie pod 2tis. otacok, pred krizovatkou nevyradujem rychlost hned, ale az tesne pred zastavenim, cize sa vypinaju vstrekovace a spotreba je 0, no a asi najvecsi vplyv na spotrebu ma dynamika jazdy, cize ustalena rychlost a sledovat cestu pred sebou, aby som nemusel zbytocne brzdit a nasledne pridavat
edit: este ma tak napadlo, ze zrychlovat co najrychlejsie, kedze vtedy je spotreba najvacsia... vecsinou som prvy z krizovatky a cim skor sa dostanem na 50-60 a potom tam fuknem trojku alebo stvorku a ustalene dalej
edit: este ma tak napadlo, ze zrychlovat co najrychlejsie, kedze vtedy je spotreba najvacsia... vecsinou som prvy z krizovatky a cim skor sa dostanem na 50-60 a potom tam fuknem trojku alebo stvorku a ustalene dalej
Naposledy upravil/-a Papek v Ne 26. Sep, 2010, 00:12, upravené celkom 1 krát.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
keď máš 120ku tak nič, tak môžeš aj na 12°
ale nové autá majú DMF zotrváky (dvojhmotu), a tú kráááásne pošleš doprdele ak budeš jazdiť takto...
ale nové autá majú DMF zotrváky (dvojhmotu), a tú kráááásne pošleš doprdele ak budeš jazdiť takto...
.