no hej, s tym som neratal, sak ked nemali na webe nic napisane tak preco by som mal pozerat fora ci nahodou nekrachli (ci co sa s nimi deje), uz ta zakladna slusnost je napisat na web ze sa nieco deje ale kdezeeee, to je ako mam zakaznikov v p... hadam sa mi hdd vrati...
Hoj
Je niekde nejaká, aspoň polo-overená, informácia ako to s firmou vyzerá? Mám problém čo vyžaduje +- rýchle riešenie, a to reklamáciu MB ASUS Rampage II Extreme, (stála niečo málo cez 12,000,-Sk). Záruka končí 16.12.2010 čo sa môže zdať dosť času, ale vzhľadom k okoľnostiam to nemusí byť zas tak veľká rezerva. Teda ono vlastne ani neviem či je problém v doske. Písal som mail a keď dlho neopisovali tak som si chcel nakliknúť shop..a ejhle. Zatiaľ som žiadal len o radu, ale to sa asi nedočkám. Ak viete niekto o nich ničo, prosim dajte vedeť. Mám to pekny kus ist tam niečo skúšať osobne, Piešťany-Košice neni práve "na skok". A záverom: Bol som mimoriadne spokojný ako vybavili moju objednávku, hneď mi zavolali všeko sa dohodlo a následne podľa dohody prebehlo. Tento ich prístup teraz , kedy sa nikto z firmy ani neunúva zavesiť na web akékoľvek info je pre mňa veľké sklamie a príde mi mimoriadne nekorektný až infantilný. Skováme sa pod stôl a ono to nejako prehrmí. Halóóó!
ďakujem.
Napisem to aj sem: PC spominana doska, Intel core i7 940, RAM Kingston HyperX DDR3 1440, grafika: Gainward ati 4870X2 2048 mb, zdroj Croon BF850 80+. Poznamky: VGA vodné chladenie Zalman (neviem ako sa volá...taká bednička), CPU Zalman zas neviem meno, tusim 9500neco, 12cm vrtuľa. Nikdy nebolo nič taktované. Počítač bol minimálne využívaný.( nerozvážna kúpa, na konci roka bolo treba rychlo nejake náklady do firmy). PROBLÉM: asi pred 2mesiacmi začal blbnúť,a to tak ze sa odmietal spustiť. Netušil som v čom je problém, keď som pár komponentov vybral a zase vrátil - nejak naskočil. Teraz už nie. Vôbec, ani ťuk. Teda 1-2x sa stalo že sa všetky chladiče veľmi slabo "ucukli". Všetky konektory su správne zapojené, a PC je čisté - vyfukané stalčeným vzduchom. Na doske stále svietia taktovacie tlačitka, a logo RoG. Skúsil som aj zapoiť "Start button" z inej case..nepomohlo. Takže, ak by mal niekto nejaký nápad kde je jádro pudla, dajte mi vedeť prosím.
To teda tak funguje, že ak krachne shop, z ktorého mám nejaké veci, tak už ako keby padla záruka? Alebo ako? Nemalby to stále reklamovať daný shop, aj keď krachol/skončil?
Krutibrko napísal:To teda tak funguje, že ak krachne shop, z ktorého mám nejaké veci, tak už ako keby padla záruka? Alebo ako? Nemalby to stále reklamovať daný shop, aj keď krachol/skončil?
mal, ale kto to tam bude robit ?
nik ... hlavne nie zadarmo
a ostatne, ak nakupujes od s.r.o, tak sa necuduj...
V skratke - bezne komponenty ma GABO casto ma priblizne na rovnakej urovni ako zvysok beznych obchodov, samozrejme sa najdu vystrelky tu aj tam (napriklad mi nehovorte, ze toto je podla vas normalna cena v alze : http://www.alza.sk/antec-one-p-180-mini-d105176.htm ), k tomu prirataj to ze GABO uzivatelom tohto fora dava nejaku tu zlavu, plus porovnaj skusenosti s RMA v napr. tej Alze a vyjde ti to, ze GABO nie je vobec drahsi. Samozrejme ak porovnavas extremy, tak ti vyjdu blbe ceny, ale v priemere nie je GABO extremne drahsi ako ine obchody.
narazil som na tuto temu teraz...pozrite si linky este raz a gabo je tusim v kazdom lacnejsi ako alza
no samozjreme s EU dierami problem je v tom , ze ked prepatovku vytiahnem komplet zo zasuvky, necham 1-2min posata, zapojim tak ide, cez dialkove zapnema pocut v nej, ako preskoci asi stykac, abo co. NO ked vypnem dialkovym a nanovo zapnem, uz to nejde. Teraz neviem co s tym
X-Computers ti s reklamaciou nepomoze uz vobec, kedze zjavne skrachovali. Takze jedina tvoja moznost je napisat k vyrobcovi a spytat sa ho na postup. Nic ine ti nezostava, a musis ratat aj s moznostou, ze tovar nevyreklamujes nijak.