![cool :cool:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/cool.gif)
viete o tom ze tu je aj tema o pccko.sk, ze?
zato ty pises ukazkovoBumpy_SK napísal:hej pocuvaj ty mongol uz by si mohol prestat pisat jak idiot lebo sa to neda citat kto to potom ma citat zaplat si z tej tvojej evrovej marze nejaku skolu lebo pises jak 7 rocne dieta z osobitky
To bude tym, ze skrachovali, co je pre teba mozno prekvapivo dovod existencie tejto temy.OkiGraphics napísal:Nvm ako vam ale mne nejde ani jeden ich eshopAj ked kliknem na nejaky produkt co maju na hlavnej stranke, napise mi ze Stránka http://...., na ktorú sa pokúšate dostať, nie je dostupná. Robi to len mne?
Lebo sú to B2B eshopy tzn. nie vlastné, ale dodávané od dodávateľa HW tj. Atcomputers B2B a Asbis B2B. Naprogramovať vlastný eshop a do neho nasávať DB prepoje, to už chce násobné vyššie investície ako prepožičané B2Beshopy, násobne viac investovaného času a pod.thundabird napísal:aky je dovod mat 2 e-shopy? zaujimave..
btw notebook som si cez web len vybral, ale objednal som si ho priamo na predajni..
lenovo tusim servisuje bud gamo alebo datalan to ze si kupil notbuk v nejakom obchode neznamena ze ho musis reklamovat aj v danom obchode ...(a spravne by si ani nemal) nastastie notbuky uz su riesene tak ze servis ja uplne inde a notbuk prip. jeho vady riesis priamo zo servisom a nie z predajnouthundabird napísal:aky je dovod mat 2 e-shopy? zaujimave..
btw notebook som si cez web len vybral, ale objednal som si ho priamo na predajni..
predstav si ze aj peniaze dostane spetfaugusztin napísal:Zalezi v ktorom x-ku. eshop.x-computers.sk = ATComp, ixko.x-computers.sk bol tusim Asbis.
Co sa tyka servisu, asi je najlepsie sa spytat servisnych partnerov Lenova :
http://www.lenovo.com/contact/sk/sk/SLO ... etails.pdf
Jedno je ale iste - pripadne peniaze ti uz samozrejme nikto nevrati.