Všeobecná diskusia
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
V stredu si idem po prihlášku do autoškoly . Sakra, ja to tu nemôžem čítať, lebo vždy dostanem chuť si kúpiť auto nejaké. Keď som prečítal Stenlyho príspevok, mal som chuť na Rapidu....
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Neboj, to prejde keď si sadneš prvýkrát za volant bez nápisu "Autoškola". Potom uvidíš tú toleranciu a "chuť" do šoférovania
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No neviem, k@k@tov tu jazdí hodne, napriek tomu ma stále baví jazdiť a to tak, že hodne. Fakt ale je, že to závisí asi od auta, na Swifte je to jazdenie lebo sa musím niekam dopraviť. Na Volve je to jazdenie lebo "musím", t.j. nejde o to odkiaľ kam, hlavne, že sa ide.Snake napísal:Neboj, to prejde keď si sadneš prvýkrát za volant bez nápisu "Autoškola". Potom uvidíš tú toleranciu a "chuť" do šoférovania
(až na situácie, keď sa mi pitchka na SUVčku snaží zobrať bok, lebo ide na červenú a ešte sa rozčuluje...)
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nj, tych ludi co v strede zavadzaju je hodne a najradsej by som ich dakam poslal
a ako som si myslel maju to aj zakazane
edit:
a mimochodom, naco to rozsirili ked tam teraz drbnu 110? nema zmysel, zas daky "inteligent" sa cinil.... zas daco poseru...
a ako som si myslel maju to aj zakazane
edit:
a mimochodom, naco to rozsirili ked tam teraz drbnu 110? nema zmysel, zas daky "inteligent" sa cinil.... zas daco poseru...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Aj ja jazdím občas v strednom, prečo? Lebo mi nerobí problém zaryť nohu do podlahy a zobrať to ľavým, a už duplom nevidím dôvod, srať sa v pravom na prázdnej diaľnici, ktorej pravý pruh je v takom stave v akom je. Keď idem normálne, klídek, pohodička, pravý pruh, ale na prázdnej diaľnici, nech sa na mňa nikto nehnevá...
.
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
dnes som robil krátky test pred zajtrajším STK... 4500RPM a kúdol jak hovado
ak si to tam chlapec zajtra potočí ešte viac, bude jak inkognito pracovník
ak si to tam chlapec zajtra potočí ešte viac, bude jak inkognito pracovník
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
len aby si mal jak prísť na lanku "inkognito vlak" totiž nejde
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Snake, na prazdnej dialnici to nevadi ale uznaj ze v plnej premavke je to trochu moc....
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
hadík neboj nič, ja tej <> verím
- Julius
- Používateľ
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: Št 08. Jan, 2009, 19:28
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Kvalita PHM...
Seznam čerpacích stanic s nekvalitním benzinem je venku, i proti vůli ČOI (Benzina s.r.o., Tesco Store ČR a.s. ... )
Kedy sa aj u Nás niečo podobné odohrá...
Seznam čerpacích stanic s nekvalitním benzinem je venku, i proti vůli ČOI (Benzina s.r.o., Tesco Store ČR a.s. ... )
Kedy sa aj u Nás niečo podobné odohrá...
CASE: CoolerMaster Centurion 534 Lite S Window, MB: MSi 770-C45 + EVERCOOL Serpent NCA-610EA, CPU: AMD Phenom II X4 B45@3,1GHz + CM Hyper TX3, RAM: 2x2GB Kingston DDR3 1333 Cl9, VGA: Sapphire HD5770 512MB@900/1250MHz, HDD: WD 3200 AAKS, Samsung SP F3 1TB, PSU: Seasonic SS400ET 80+, LCD: LG Flatron W2242PM, KEY: Steelseries MERC Stealth, MOUSE: Gigabyte m6980 mPAD: CM Storm HS-M Battle SSK
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a) neviem prečo píšeš názvy spoločností, spoločnosti s tým NIČ nemajú, akurát že tam je ich logo
b) Ten zoznam treba brať s "nadhľadom"
b) Ten zoznam treba brať s "nadhľadom"
.
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
toto ma celkom zaujalo kedze ten dennik je v poslednej dobe sama reklamna sr...cka
Upresnenie...
Tak pozeram, ze pan redaktor to dako "zostrucnil" (nechcem rovno napisat, ze odflakol). No podme to teda doplnit: V prvom rade, ten test robi ADAC, OAMTC a TCS spolu, uz dakych 40 rokov. Mozno stoji za to spomenut, ze pneumatiky na testy kupuju u beznych predajcov, a to anonymne. Nedodavaju im ich teda vyrobcovia. Dalsia vec, ktora asi stoji za to aby bola spomenuta: tohto roku sa testovali rozmery 185/65R15T (asi nizsia stredna, Cee'd, Golf, apod) a 225/45R17H (priblizne stredna trieda).
Podme k par prekvapeniam: zatial co Michelin Alpin A4 v tom vacsom rozmere dominoval, v mensom rozmere musel byt vyradeny z testu. Predprodukcne pneumatiky dosiahli totiz vynikajuce vysledky (v case testu este neboli dostupne v obchodoch tak vynimocne poziadali o dodanie priamo vyrobcu), ale porovnanie s naslednymi opakovanymi testami s normalne zakupenymi pneumatikami ukazali obrovske rozdiely. Bolo tam podozrenie na podfuk od Michelinu, ze sa pokusili dodat na testy specialne pripravene pneumatiky...
Nove Pirelli Snowcontrol II v teste prakticky prepadli (pri jazde na mokrej vozovke aj snehu)! Vyrobca na zaklade vysledkov udajne zmenil zlozenie zmesi (od DOT 2010), tie uz ale do testu nestihli zaradit. Mimochodom, tieto testy sa robili v lete na novom zelande. V hodnoteni teda zostali len starsie Pirellky Sottozero winter 210 II, tie ale skoncili uplne na chvoste, s vaznymi nedostatkami na lade a snehu.
Bridgestone oficialne poziadal o stiahnutie svojich pneumatik LM32 z testu, a to este pred vyhodnotenim - bolo vyhovene, a neboli vobec hodnotene. Preco? Nuz ktovie, nech si kazdy spravi nazor sam...
Takisto porovnavali pneumatiky s roznymi rychlostnymi indexami (T, H, V), s jednoznacnym vysledkom: pneumatiky s vyssim rychlostnymi indexom musia mat pevnejsi behun a teda aj tvrdsiu zmes, co sa nepriaznivo prejavuje na jazdnych vlastnostiach na snehu. Odporucanie je teda na zimu volit radsej pneumatiky s nizsim indexom (napokon komu nestaci v zime index T, t.j. do 190km/h?). Podobna je situacia v sirke: sirsie pneumatiky zas musia mat pevnejsi behun, a teda dost castoo aj tvrdsiu zmes. Casto su vysledky potom dost odlisne (napr. UG7+ v mensom rozmere exceloval, v vacsom uz mal nedostatky na vode aj snehu).
Este par zaujimavosti tam bolo, ale to je na dlhu debatu. Inak cerpam z magazinu oamtc, tam je ten test spracovany na 4 stranach...
Čítajte viac: http://auto.sme.sk/diskusie/1743218/1/T ... z124UvYuKi
minule tam bolo odporucanie gumarov pred chvilou hlinikace
jdu blejt
Upresnenie...
Tak pozeram, ze pan redaktor to dako "zostrucnil" (nechcem rovno napisat, ze odflakol). No podme to teda doplnit: V prvom rade, ten test robi ADAC, OAMTC a TCS spolu, uz dakych 40 rokov. Mozno stoji za to spomenut, ze pneumatiky na testy kupuju u beznych predajcov, a to anonymne. Nedodavaju im ich teda vyrobcovia. Dalsia vec, ktora asi stoji za to aby bola spomenuta: tohto roku sa testovali rozmery 185/65R15T (asi nizsia stredna, Cee'd, Golf, apod) a 225/45R17H (priblizne stredna trieda).
Podme k par prekvapeniam: zatial co Michelin Alpin A4 v tom vacsom rozmere dominoval, v mensom rozmere musel byt vyradeny z testu. Predprodukcne pneumatiky dosiahli totiz vynikajuce vysledky (v case testu este neboli dostupne v obchodoch tak vynimocne poziadali o dodanie priamo vyrobcu), ale porovnanie s naslednymi opakovanymi testami s normalne zakupenymi pneumatikami ukazali obrovske rozdiely. Bolo tam podozrenie na podfuk od Michelinu, ze sa pokusili dodat na testy specialne pripravene pneumatiky...
Nove Pirelli Snowcontrol II v teste prakticky prepadli (pri jazde na mokrej vozovke aj snehu)! Vyrobca na zaklade vysledkov udajne zmenil zlozenie zmesi (od DOT 2010), tie uz ale do testu nestihli zaradit. Mimochodom, tieto testy sa robili v lete na novom zelande. V hodnoteni teda zostali len starsie Pirellky Sottozero winter 210 II, tie ale skoncili uplne na chvoste, s vaznymi nedostatkami na lade a snehu.
Bridgestone oficialne poziadal o stiahnutie svojich pneumatik LM32 z testu, a to este pred vyhodnotenim - bolo vyhovene, a neboli vobec hodnotene. Preco? Nuz ktovie, nech si kazdy spravi nazor sam...
Takisto porovnavali pneumatiky s roznymi rychlostnymi indexami (T, H, V), s jednoznacnym vysledkom: pneumatiky s vyssim rychlostnymi indexom musia mat pevnejsi behun a teda aj tvrdsiu zmes, co sa nepriaznivo prejavuje na jazdnych vlastnostiach na snehu. Odporucanie je teda na zimu volit radsej pneumatiky s nizsim indexom (napokon komu nestaci v zime index T, t.j. do 190km/h?). Podobna je situacia v sirke: sirsie pneumatiky zas musia mat pevnejsi behun, a teda dost castoo aj tvrdsiu zmes. Casto su vysledky potom dost odlisne (napr. UG7+ v mensom rozmere exceloval, v vacsom uz mal nedostatky na vode aj snehu).
Este par zaujimavosti tam bolo, ale to je na dlhu debatu. Inak cerpam z magazinu oamtc, tam je ten test spracovany na 4 stranach...
Čítajte viac: http://auto.sme.sk/diskusie/1743218/1/T ... z124UvYuKi
minule tam bolo odporucanie gumarov pred chvilou hlinikace
jdu blejt
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
čo čakáš od chválu? Videá má fajn, isto sa vyzná, ale jeho články stoja za chuja...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
snake zajtra cakaj telefonat od nezname cislo
Spoiler: ukázať