Starcraft II
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Starcraft II
nie je to nahodou tak ze kazda rasa ma vlastnu hru ?
- Ulakursall
- Používateľ
- Príspevky: 679
- Dátum registrácie: Pi 22. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Starcraft II
Ano kazda rasa ma samostatnu kampan, da sa to brat ako datadisky. Dalsie budu StarCraft 2: Heart of the Swarm a StarCraft 2: Legacy of the Void .
Re: Starcraft II
Neviem ci mam nieco zle nastavene ale skusal som tusim nieco medzi high a ultra a nemam dojem zeby to sekalo. pritom to este skusam na archaickej karte (8800GTS 512). Akurat tu mam dosku od ATI s onboard X1250, tak idem skusit ci sa to aspon nainstaluje. Bal som sa ze skirmish bude obsahovat len jednu rasu, chvalabohu nie je tomu tak
sentimentálna spomienka - valid cpu
Re: Starcraft II
uz som aj ja presiel kampan.. super - putave misie, kazda v niecom ina a napinavy koniec . hral som to na normal obtiaznosti ale to bola asi chyba, aj ten koniec sa mi zdal kus lahky . pre mna 9/10
teraz som sa docital ze expansions vyjdu s oneskorenim najmenej 18 mesiacov, takze znovu len cakat a cakat na dobru kampan
teraz som sa docital ze expansions vyjdu s oneskorenim najmenej 18 mesiacov, takze znovu len cakat a cakat na dobru kampan
- Ulakursall
- Používateľ
- Príspevky: 679
- Dátum registrácie: Pi 22. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Starcraft II
hej hej to ma byt dakedy 24 jun 2011 a 26 august 2011 zas druhy
Re: Starcraft II
Tak ci tak ked sa tak nad tym zamyslam, LAN podpora ktora vlastne tiez spravila byvaly Starcraft tak popularnym je teraz obrovskym deficitom. Mozno niekde na medzinarodnych turnajoch nie je problem byt stale online, ale na mensich lokalnych LAN-kach, popripade stretnutiach kde internet nie je dostupny to bude...
Je to podla mna obrovska dan za to ze sa niekto snazil o to aby si SC zakupilo co najviac ludi. Tato hra je podla mna taka ze na to nemusi ist tak radikalne.
Nechcem byt skodoradostny, ale budem priat serverom aby co najviac padali, nech to ma negativny dopad na skupinku, ktora toto cele zapricinala.
PS: hru mam z principu kupenu, ide mi len o to, ze na nasich LAN-kach bude bohuzial tabu.
Je to podla mna obrovska dan za to ze sa niekto snazil o to aby si SC zakupilo co najviac ludi. Tato hra je podla mna taka ze na to nemusi ist tak radikalne.
Nechcem byt skodoradostny, ale budem priat serverom aby co najviac padali, nech to ma negativny dopad na skupinku, ktora toto cele zapricinala.
PS: hru mam z principu kupenu, ide mi len o to, ze na nasich LAN-kach bude bohuzial tabu.
sentimentálna spomienka - valid cpu
Re: Starcraft II
skus dat zdroj? co ja som nasiel tak druhy bude zas tak rok a pol po prvom.. takze prvy koncom 2011 a druhy skor zaciatok 2013Ulakursall napísal:hej hej to ma byt dakedy 24 jun 2011 a 26 august 2011 zas druhy
l0k2 - presne tak
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Starcraft II
Ha ! Tak som na to kápol
Shaders: High
Lighting: Medium
Post-Processing: Medium-po znizeni Shaders sa neda nastavit viac(Post-Processing vsak samotny Medium vs max bez rozdielu vo vykone, grafike a efektoch)
zvysok na max
http://img826.imageshack.us/img826/2729/39166173.png
Frames: 830 - Time: 15000ms - Avg: 55.333 - Min: 48 - Max: 61
Frames: 825 - Time: 15000ms - Avg: 55.000 - Min: 46 - Max: 60
vsetko na max
http://img823.imageshack.us/img823/2719/31436204.png
viditelny rozdiel su len zdvojene tiene, mrtvolu si nevsimat-screen bol robeny o 30s neskor
Frames: 616 - Time: 15000ms - Avg: 41.066 - Min: 35 - Max: 45
Frames: 596 - Time: 15000ms - Avg: 39.733 - Min: 33 - Max: 45
Spravil som 8 merani, nastriedacku a vsetky dopadli podobne.
Test bol robeny 10s po nacitani hry,pocas priletu posil a naslednej prestrelky 30tich vojakov, bez zasahu hraca.
1920x1080, 4xAA , 16x AF, zostava vid popis
Shaders: High
Lighting: Medium
Post-Processing: Medium-po znizeni Shaders sa neda nastavit viac(Post-Processing vsak samotny Medium vs max bez rozdielu vo vykone, grafike a efektoch)
zvysok na max
http://img826.imageshack.us/img826/2729/39166173.png
Frames: 830 - Time: 15000ms - Avg: 55.333 - Min: 48 - Max: 61
Frames: 825 - Time: 15000ms - Avg: 55.000 - Min: 46 - Max: 60
vsetko na max
http://img823.imageshack.us/img823/2719/31436204.png
viditelny rozdiel su len zdvojene tiene, mrtvolu si nevsimat-screen bol robeny o 30s neskor
Frames: 616 - Time: 15000ms - Avg: 41.066 - Min: 35 - Max: 45
Frames: 596 - Time: 15000ms - Avg: 39.733 - Min: 33 - Max: 45
Spravil som 8 merani, nastriedacku a vsetky dopadli podobne.
Test bol robeny 10s po nacitani hry,pocas priletu posil a naslednej prestrelky 30tich vojakov, bez zasahu hraca.
1920x1080, 4xAA , 16x AF, zostava vid popis
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Starcraft II
Poniektori sa tu stazujete na trhanie hry..neviem,mozno sta hrali beta verziu, bo mne to nepada pod 30 fps v 1920*1200 max detaily bez AA
Re: Starcraft II
ok,(asi) idem kupit sc2 brachovi,ale predtym by som bol rad keby mi niekto kto hru uz vlastni potvrdil/vyvratil par veci;
edit: este jedna drobnost,co som pozeral tak najlacnejsi je digital download rovno od blizzardu (43e),da sa niekde kupit lacnejsie?
plus, ma niekto tu specialnu ediciu kde je aj starcraft1? velmi ma zaujima ci tam blizzard pridal vyssie rozlisenia..ps47 napísal:- custom map publication cost $, custom map playing cost $ (for example if I create a custom map, something like DoTA in SC2 I have to pay Blizzard to have it published for other players to be able to play. Additionally, each player that wants to play my map has to pay Blizzard as well)=za vytvaranie custom mapiek a za moznost si ich zahrat sa bude platit extra
- replay viewing cost $=za moznost pozerat replaye sa bude platit extra
- custom maps and replays created by player are Blizzard properties=mapy a replaye ktore vytvoris su majetkom blizzardu
- basic data limitation - number of saved replays, number of save game slots, number of custom games, for extended storage you must pay $=obmedzene miesto pre ulozene pozicie,replaye atd,ak chces viac zaplat si
- region locking (one server/client for each region, unable to play cross region games)=instalacky pre jednotlive regiony niesu navzajom kompatibilne,tzn europska instalacka si moze dat multiplayer iba s dalsou europskou instalackou,ak chces hrat aj na napr americkom servri musis si kupit dalsiu (americku) instalacku (profi hraci sa vyjadrili ze to budu nuteni robit,kedze chcu hrat celosvetovo)
- unable to play if Blizzard server is down=nemoznost hrat singleplayer ked je blizzardi server offline
- no Chat Rooms, no Clans, no Conclusive ladder (because of region locking)=co dodat
- no player alias allowed - player has to use his real name and surname the account is registred to=nemoznost pouzit nickname,vsetky sukromne data su pekne odhalene
edit: este jedna drobnost,co som pozeral tak najlacnejsi je digital download rovno od blizzardu (43e),da sa niekde kupit lacnejsie?
Re: Starcraft II
Pravdivý je len region lock (vzhľadom na pingy tento blizzarďácky krok chápem). Chatroomy aj podpora klanov bude, pridá ich bližšie nešpicifikovaný patch. A čo sa týka vytvárania máp (nie samotného hrania), tam je tuším len limit na veľkosť mapy a "etickú nezávadnosť".
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Starcraft II
Uz chapem vyhrady ohladom narocnosti.Posledna protoska misia bola riadna sekacka..
Re: Starcraft II
vela zergov nevesti nikdy nic dobre
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Starcraft II
myslel som fps
inak grafika tych renderovanych cut scen + grafika vnutra hyperionu a stanoviska na zergskej planete je genialna..cloveku sa az nechce verit ze je to realtime..v tom engine by mala vzniknut 3d strielacka
inak grafika tych renderovanych cut scen + grafika vnutra hyperionu a stanoviska na zergskej planete je genialna..cloveku sa az nechce verit ze je to realtime..v tom engine by mala vzniknut 3d strielacka
Re: Starcraft II
no ved aj ja, ale tie fps klesaju pretoze tam je vela jednotiek (zergov)