Problém je ten, že väčšina predajcov sa práve takýmto spôsobom zbavuje reklamácii a akože posiela ľudí do servisov, lenže tam nastáva problém ak si servis natiahne RMA na / cez mesiac. Zákazník má právo výberu v tomto prípade a keď príde a hodí Ti NTB, alebo to čo sa dá reklamovať aj v servisoch si povinný ak o to zákazník požiada reklamovať to práve ty a nie servis...do servisu si to musíš poslať potom sám ako predajca. A nespravíš voči tomu nič pretože v tomto prípade je to právo zákazníka.kosican napísal:lenovo tusim servisuje bud gamo alebo datalan to ze si kupil notbuk v nejakom obchode neznamena ze ho musis reklamovat aj v danom obchode ...(a spravne by si ani nemal) nastastie notbuky uz su riesene tak ze servis ja uplne inde a notbuk prip. jeho vady riesis priamo zo servisom a nie z predajnouthundabird napísal:aky je dovod mat 2 e-shopy? zaujimave..
btw notebook som si cez web len vybral, ale objednal som si ho priamo na predajni..
Druhá vec, čo sa týka vrátenia peňazí Lenovo, alebo iných vecí RMAčkovaných už v skrachovanom X-ku. Netvrdil by som, že peniaze dostane len tak, pokiaľ viem tak ak napr. máš RMA čkovaný monitor, ktorý si kúpil napr. od ABCdata (kúpil ako predajca) tak ho nesieš do servisu ten si žiada vačšinou aj dodací/faktúru od ABC. Za mesiac (v závislosti od servisu...) ti príde vyrozumenie napr. že LCD ne neopraviteľné a servis ti vystaví zopár tuším 3 kópie listov, jedno Ti zostáva, dve posielaš do ABC data. Tá potom jeden z 2 listov posiela do Samsungu, kde si ten list overia s originalom listu co prisiel od zmluvneho servisu (trvá to nenormálne dlho aspoň čo mám skúsnosti...preto v živote nechcem nič TV / LCD a pod. od Samsungu a rovnako servisu na SK pre tieto LCD..značky...nechcem menovať ľudia si zistia sami). Po overení listov Samsung odpovie ABC DATA, že áno môžete vrátiť prachy a vrátia ich odberatelovi tj. predajcovi. Teda otázka znie a tu naozaj neviem naisto, či je tento postup možný aj pre koncáka (príde so záručným listom a rieši...) a či mu teda vráti samotný servis peniaze, alebo ako...v tom som si nie istý. Možno by vedel presne Scarinko.
Jednoduché to ale nemajú ľudia čo ponakupovali grafiky Gigabyte, ASUS a pod. pretože ak si pozrieš RMA podmienky na ich stránkach tak na grafiky a pod su podmienky také, že sa musí reklamovať tam kde si nakúpil ...