akoze tie auta co robili este za bolsevika tak to su fakt jak ruske tanky, neznicitelne... an opravu a udrzbu staci srobovak a kladivo... plus pripadne hasak fakt dobre spravene, aj ked defacto sroty
landrower napísal:akoze tie auta co robili este za bolsevika tak to su fakt jak ruske tanky, neznicitelne... an opravu a udrzbu staci srobovak a kladivo... plus pripadne hasak fakt dobre spravene, aj ked defacto sroty
Neviem, či by som si ako nezničiteľnosť predstavoval generálku motora každých 100 max 150 tisíc, generálku kasne najneskôr po 10 rokoch a...
Inak fakt je, že šrobovák, 13 a tuším 17 kľúč, WD40 a prípadne to kladivo sú prakticky všetok vercajch, čo treba na ľubovoľnú opravu...
Vieš jafík, otázne je, koľko tá GO stojí, keď si zoberieme že trend ide smerom k tomu, že moderné auto bude po 150 na odpis (a čaká ho toto isté, tj GO podvozku a motora), tak sa treba zamyslieť. Kde viac preplatím? Na 105/120ke? Či na Prassate?
tak tak, GO 120tky vyjde na par supov, u spominaneho passatu, alebo nebodaj nejakeho bmw x5 a pod. to je riadna palka...
(myslim ze za to co sa vydrbe na servis za zivotnost toho auta je aspon jedno take auto, ak ne aj dve...
Snake napísal:Vieš jafík, otázne je, koľko tá GO stojí, keď si zoberieme že trend ide smerom k tomu, že moderné auto bude po 150 na odpis (a čaká ho toto isté, tj GO podvozku a motora), tak sa treba zamyslieť. Kde viac preplatím? Na 105/120ke? Či na Prassate?
To je samozrejme pravda, nové auto by som ani nechcel. Preto som si kúpil auto, kde GO hrozí tak po 600KKM v prípade, že sa o to starať nebudem, alebo po milión plus km
nasa skoda 120L ma 29r jazdi doteraz...ked sme ju davali prec pred 6r mala najazdene 80.000km
novy olej chuda videlo snad 2x,voda do chladica sa liala ked napadlo...teraz ju ma 3 ci 4 majitel a stale si fici v pohode
vzdy si tak zaspominam ked ju vidim jak som sa na nej trapil 1x ked som sa ucil soferovat, co to bolo v zime ist niekam s nou