Tvoje vraj a videá a linky na testy si niekam strč, keď si zajazdíš, môžme sa porozprávať...
RWD nič nerieši? Pri zrýchlovaní sa ťažisko prenáša dozadu, pri FR/RR/MR layoute sa kde nachádza náhon? Vzadu, Pri FF je to uplne mimo...
HellAngel napísal:to je integra nie? inac 1,8 V-tec s 140kw/190 koni.
Viete co je na tom najhorsie, ze v podstate EU zabija znacky ktore sa stali legendami a pchaju nam pod nos super tuti EURO motory, ktore kazdy rok vyservisujete za velkre prachy.
jj integra. A k EU sa radšej nevyjadrujem...dostal by som ban
Na nejake testy sa mozes vykaslat. Tie su aj tak ovplivnovane.
Preco formule maju RWD a nie FWD? Preco super sport aut ma RWD a nie FWD. Nemyslim ze je to len makretingovy tah ale ma to skutocne opodstatnenie.
btw: to video je ako ukazaka coho? ze A3 a BMW radi 1 sa vyrovna focusu RS v jazdnych vlastnostiach?
Je pravda, že som sa ani v jednom neviezol(RS...), ale nemám problém uveriť chalanom , ktorý na nich jazdili/testovali ich. (AMS)
PLS, pouč mňa amatéra...niečo nové sa vždy zíde.
BTW: HONDA...kamoš má Civic-a (osmičku) 1.8 VVTi a je to parádne vozítko...ale aj tak FORD je FORD
Tie su aj tak ovplivnovane.
LoL
Naposledy upravil/-a Julius v Št 11. Nov, 2010, 18:58, upravené celkom 1 krát.
co je smiesne na ovplivnovani testov??? si trochu pogoogli a najdes kopec info ako sa testy kamufluju a podobne. Dokonca neviem kolko stran dozadu sme o ovplivnovani testov hovorili (tykalo sa to gum).
ohladne formule: keby bol FWD vyhodnejsi a lepsi, tak ver tomu ze to vymyslia by to malo FWD a nie RWD. Ukaz mi nejaky super sport s FWD?
Snake napísal:...
jj integra. A k EU sa radšej nevyjadrujem...dostal by som ban
tebe hadam iba vezmu zelenu
a ano, predny nahon + vela koni = presmykovanie kolies, bez pridavania ...
na to prisli uz gerojci zo Saabu davno, ze je zbytocne davat na prednohonku motor 220 konikov, kedze neexistuje sposob, ako by to predny nahon previedol na vozovku ... na rovinke ledva aj to iba pri nejakych rychlostiach ... v zakrutach ani bohovi...
ale ekd myslis, ze chlapci v Fordu prisli na to, ako odrbat fyziku, a presviedcaju ta, ze najlepsie je mat kybel kW pod kapotou a iba na predny nahon ... neh sa paci, kludne si to auto kup ... ale opatrne s plynom ... nie az na podlahu
OMG...na začiatku tu bolo tvrdenie, že FoFo RS nevie dostatočne preniesť výkonna FFl...oponoval som, že to nieje pravda...na suchej vozovke je to OK.
Súhlasil som, že pre výkon +300k je lepšia AWD alternatíva...aj to nie každá kukni video dymiaceho šrotu FABiA TDi4x4 čo nevie ani poriadne zatočiť (vhodné/premenlivé nastavovanie pomeru...pomer 50:50 nieje permanentne vhodný)
@HELL: to FWD a SUPERšport si vytiahol ty...ako píšem hore: +300k=best AWD, SUPERšport=RR layout+RWD...aerodynamika nepustí.
BTW: nejdem nič kupovať (RS), v zákrute netlačím plyn nadoraz ani dnes.
Julius napísal:OMG...na začiatku tu bolo tvrdenie, že FoFo RS nevie dostatočne preniesť výkonna FFl...oponoval som, že to nieje pravda...na suchej vozovke je to OK.
Ok, a čo keď naprší? Nahodíš kardán a fičíš? A RSko to nevie, rovnako ako to nevie žiadny FWD podvozok.
Julius napísal:ako píšem hore: +300k=best AWD, SUPERšport=RR layout+RWD...aerodynamika nepustí.
Miesto vyfarbovania príspevkov si radšej naštuduj layouty, a čo znamenajú Neviem totiž o žiadnom "super športe" s RR layoutom.