Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Takže usudzujem že OK
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a ja zase hatchback, len skoda, ze ich je po bazaroch pomenej a niet moc z coho vyberat
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
usudzujes uplne spravne
ten civic je dobra kupa. Je to auto do voza i do koca. Pti beznom jazdeni ocenis ako taky komfort sedana, a ked ta niekto naserie a budes sa potrebovat vysantit tak tomu dupnes na plyn a uzijes si zbesilu jazdu
ten civic je dobra kupa. Je to auto do voza i do koca. Pti beznom jazdeni ocenis ako taky komfort sedana, a ked ta niekto naserie a budes sa potrebovat vysantit tak tomu dupnes na plyn a uzijes si zbesilu jazdu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a keď zopne VTEC tak jediné čo si ten chlapík zapamatá je ako vyzerá tvoje auto odzadu
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nieje vtec ako vtec... ako ta 1,5 je slusna, spravi dobru spotrebu aj dokaze vystrelit... ale ked zopne vtec na B16/B18, tak je to o niecom inom
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak tak, hatchback je naj ale zrovna "rodinne" auto to neni, na take ucely sa sedan asi hodi viac....Endy napísal:a ja zase hatchback, len skoda, ze ich je po bazaroch pomenej a niet moc z coho vyberat
cize realne perspektivne...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja sa v nom budem vyvazat sam
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Nie je VTEC ako VTEC mám brať ako?Papek_SVK napísal:nieje vtec ako vtec... ako ta 1,5 je slusna, spravi dobru spotrebu aj dokaze vystrelit... ale ked zopne vtec na B16/B18, tak je to o niecom inom
a) tak že jeden nahodí ostrú vačku
b) tak že jeden zapojí viac sacích ventilov?
Keď to beriem takto, tak ano, to je pravda, alebo si to myslel tak, že staré vystrelili tak, že ti spolujazdec skončil v kufri? No to bolo asi tým, že tie motory boli lenivé, aj jak nakoplo ostrú, dostalo to záber
.
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tú otrú vačku má aj Honda Civic Hatchback?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
"Môžem mať v kufri rezervu?"
Toto sa pýtaš, záleží od motora atp. Opýtaj sa Papeka, on spáva s Hondami, ale keďže buď chrní, alebo zas exuje vodku s redbullmi, tak si to rýchlejšie vygoogliš...
Toto sa pýtaš, záleží od motora atp. Opýtaj sa Papeka, on spáva s Hondami, ale keďže buď chrní, alebo zas exuje vodku s redbullmi, tak si to rýchlejšie vygoogliš...
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
su 1,5 bez a aj s V-Tec, takisto aj 1,8 a 2,0. Takze to si treba zistit na konkretnom aute. Inac co sa kupy tyka tak by som sa pozeral po Hondach ktore boli vyrobene priamo v japonsku, ENG verzie sa trochu od nich odlisuju drobnostami.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mne by do budúcna stačila tá 1.5 or 1.8 V-Tec s tou ostrou vačkou. No ale komu nie?
Poprípade ešte tá Honda Integra.
Poprípade ešte tá Honda Integra.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
dakujem, dakujem... dneska si davam vecernu pohodicku, pivko a HIMYM, konecne sa nasiel cas, kedze na zajtra do skoly nemam v podstate nic.. ALE! zajtra vecer idem az na doraz, az do rana
takze po porade... VTEC (nemyslim teraz poslednu generaciu), sa daval do SOHC aj DOHC motorov, lenze vsade sa ten prechod na ostru vacku prejavuje inak, napr. v civicu s motorom 1.5 VTEC-E je citit zopnutie, ale neni to take brutalne, proste prepne a taha to, takisto aj Accord 2.2, tam je to citit dokonca este menej, auto sice zacne tahat, ale nieje to take vyrazne a ten tzv. vtec kick prakticky necitit, je to spravene tak kultivovane.
Co som jazdil v anglickom civicu (Civic MB6 VTi, DOHC VTEC), tak tam to proste kopne, citit, jak to auto chyti druhy dych a toci snad aj cez 8000 (isiel som az po redline, ale nepametam, kedy ma to zastavilo ), takisto aj CRX del sol B16 motorom, tiez DOHC, tak tam je ten nastup vtecu ovela viac citelny, ono kebyze mi ho zopne v zakrute, tak asi letim v momente von . Ono ten pocit sa da asi pripisat aj tomu, ze tie motory su vykonnejsie, teda 114 hp vs 170, resp 160 hp... pripadne aj K20 v Civic EP3 - 200 hp
co sa tyka rezervy, tak je pod podlahou v kufri, zmesti sa tam aj plnohodnotne koleso, lenze na zimu mam 14" a na leto 16", tak som ostal pri dojazdovom.
Co sa tyka motorov a hatchbackov (myslim teraz EU), tak sa montovalo viac motorov, 1.4 (D14xx) - 75 a 90k, 1.5 (D15xx) - 114 hp (tymito 1.5 si niesom uplne isty, ale zda sa mi, ze hatchback mal len jeden motor 1.5), 1.6 SOHC (D16xx) sa montoval len do coupe a hatch mal 1.6 DOHC (DOHC) - Civic VTi 160k. Co sa tyka VTECu, tak vtec ma 1.5 a 1.6. 1.4 vtec nema, ale da sa dorobit "pomerne jednoducho", navodov je na nete dost. Ono vyhodou tychto D-ckovych motorov je to, ze maju vela dielov zamenitelnych, cize na Civic 1.4 je mozne hodit sanie z vacsiny D15 a D16 motorov, dalej prehodit riadiacku (aj s vacsimi vstrekovacmi) zo starsich D motorov - nezavisle riadenie jednotlivych vstrekovacov, moznost menit mapy - cize taka mala predpriprava na turbo, pripadne nahodit VTECovu hlavu, riadiacku, ... Ono uz len samotne sanie (myslim celeho sacieho pavuka vratane klapky, palivovej rampy atd., nie nejake Racing Carbon Ultra sanie, co zarucene prida 20% vykonu) urobi pomerne dost, s Edelbrock sanim sa da dosiahnut okolo 118k, co je celkom slusny narast a za rozumny peniaz a stale sa bavime o 1.4 motore.
takze po porade... VTEC (nemyslim teraz poslednu generaciu), sa daval do SOHC aj DOHC motorov, lenze vsade sa ten prechod na ostru vacku prejavuje inak, napr. v civicu s motorom 1.5 VTEC-E je citit zopnutie, ale neni to take brutalne, proste prepne a taha to, takisto aj Accord 2.2, tam je to citit dokonca este menej, auto sice zacne tahat, ale nieje to take vyrazne a ten tzv. vtec kick prakticky necitit, je to spravene tak kultivovane.
Co som jazdil v anglickom civicu (Civic MB6 VTi, DOHC VTEC), tak tam to proste kopne, citit, jak to auto chyti druhy dych a toci snad aj cez 8000 (isiel som az po redline, ale nepametam, kedy ma to zastavilo ), takisto aj CRX del sol B16 motorom, tiez DOHC, tak tam je ten nastup vtecu ovela viac citelny, ono kebyze mi ho zopne v zakrute, tak asi letim v momente von . Ono ten pocit sa da asi pripisat aj tomu, ze tie motory su vykonnejsie, teda 114 hp vs 170, resp 160 hp... pripadne aj K20 v Civic EP3 - 200 hp
co sa tyka rezervy, tak je pod podlahou v kufri, zmesti sa tam aj plnohodnotne koleso, lenze na zimu mam 14" a na leto 16", tak som ostal pri dojazdovom.
Co sa tyka motorov a hatchbackov (myslim teraz EU), tak sa montovalo viac motorov, 1.4 (D14xx) - 75 a 90k, 1.5 (D15xx) - 114 hp (tymito 1.5 si niesom uplne isty, ale zda sa mi, ze hatchback mal len jeden motor 1.5), 1.6 SOHC (D16xx) sa montoval len do coupe a hatch mal 1.6 DOHC (DOHC) - Civic VTi 160k. Co sa tyka VTECu, tak vtec ma 1.5 a 1.6. 1.4 vtec nema, ale da sa dorobit "pomerne jednoducho", navodov je na nete dost. Ono vyhodou tychto D-ckovych motorov je to, ze maju vela dielov zamenitelnych, cize na Civic 1.4 je mozne hodit sanie z vacsiny D15 a D16 motorov, dalej prehodit riadiacku (aj s vacsimi vstrekovacmi) zo starsich D motorov - nezavisle riadenie jednotlivych vstrekovacov, moznost menit mapy - cize taka mala predpriprava na turbo, pripadne nahodit VTECovu hlavu, riadiacku, ... Ono uz len samotne sanie (myslim celeho sacieho pavuka vratane klapky, palivovej rampy atd., nie nejake Racing Carbon Ultra sanie, co zarucene prida 20% vykonu) urobi pomerne dost, s Edelbrock sanim sa da dosiahnut okolo 118k, co je celkom slusny narast a za rozumny peniaz a stale sa bavime o 1.4 motore.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
K tej poslednej časti - rozumiete mu dakto? Či to len ja by som mal ísť spať?
Ale ne papku, dobrá robotka
Ale ne papku, dobrá robotka
.