Všeobecná diskusia
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
A kde je ten prechod najviac citeľný?
A v akej cca rýchlosti ho zopne? Napr. u tej Integry, čo si dal video.
A v akej cca rýchlosti ho zopne? Napr. u tej Integry, čo si dal video.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To je zas u každého motora iné, zvykávali tak okolo 5700RPM, u poslednej hondy 6,5 cca
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pvsade to mas ine. priemer by som povedal ze pri 6000. Zalezi presne od typu motora.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Oks, chcel som len tak informačne.
Čo som tak zbežne pozrel ceny Integry, tak je to okolo 10k€
http://honda-integra.autobazar.eu/18-ty ... 97377.html
Čo som tak zbežne pozrel ceny Integry, tak je to okolo 10k€
http://honda-integra.autobazar.eu/18-ty ... 97377.html
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to dufam nemyslis vazne ze tomu nerozumiesSnake napísal:K tej poslednej časti - rozumiete mu dakto? Či to len ja by som mal ísť spať?
Ale ne papku, dobrá robotka
(aj ked myslim ze s tou rezervou, ze na to sa nikto nepytal, ze to bola len ironicka poznamka ale budis )
//BTW, nema ta honda integra nieco s acura integra? tusim ze je to to iste a v usa sa to predavalo pod acura ci take nieco?
//BTW, uba sa mi to zda alebo na tej postnutej z bazaru nejak nelicuju plechy? (a plasty, ved z coho by bol naraznik )
snazim sa vycvicit oko tak ci som ho uz daco naucil... Snake?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
maju spolocneho dost... tak ako ma nissan znacku infinity, toyota lexus, honda ma acuru - luxusnejsiu verziu... accord 7G = acura tl, accord 8g = acura tsx, legend = acura rl, CR-V = acura mdx, accord crosstour = acura zdx... rozdiely su vo vybave, v motoroch atd. aj ked pre americky trh je ponuka motorov rozhodne vacsia ako u nas, u nas napr. taky accord konci motorom 2.4 i-VTEC, resp. 2.2 i-CTDi... v US su to motory 3,5 a 3,7 V6
inak celkom som sa pobavil na recenzii americkeho Civic Si - u nas ekvivalent Type-R... hodnotili vybavu, presli elektricke ovladanie vsetkeho mozneho, komfort, klimu, sedacky atd a ze na "entry level car" to ma dokonca GPS
inak celkom som sa pobavil na recenzii americkeho Civic Si - u nas ekvivalent Type-R... hodnotili vybavu, presli elektricke ovladanie vsetkeho mozneho, komfort, klimu, sedacky atd a ze na "entry level car" to ma dokonca GPS
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak ale ber to z tej stranky ze US trh ma ine auticka na hranie ako my tu. My sa tu rozplicame nad 1,8 V-tec a oni sa rozlipvaju nad 3,5 V-tec. 1,8 u nich montuju vozickarom.
niekedy tej amerike zavidim...
niekedy tej amerike zavidim...
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
praveze... sice davaju velke motory do drahsich modelov, ale auta ako civic, integra maju male a lahke motory s dobrym litrovym vykonom... ale tym parchantom to aj tak nestaci, vecsinou swapuju prave B18 z integry, H22 alebo B16B (1.6 190k) a pripadne do toho napchaju turbo. Na ich pomery pomerne lacna zalezitost, to iba u nas sa tieto veci predrazia casto krat aj o 100% kvoli poste a colnici, inak sa da zohnat velmi slusny turbokit do tych 1500evri
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak u nich je popularny drag, ked narvu do takeho civiva3,4l + turbo tak v zarkutach ich to musi povlacit
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ameračania sú idioti , nemám ich rád odvtedy čo som videl ako jeden chuj narval do R34 miesto RB26DETT motor LS1, byť vtedy tam tak mu niečo urobím...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ono ten ls1 nieje dajako zly motor, bigblock so slusnym potencialom, na dragstery dost casto pouzivany motor, na okruh by to asi nedavali
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
oni uznavaju hlavne muscle car, im je jedno aka je kasna, hlavne v nej musi byt velky motor. Jazdne vlastnosti su druhrade. Hlavne ze to z krizovatky odpali jak strela a kopec dymu zo spalenych gum. Preto mam radsej japoncov, ty maju vykon a da sa stym aj uzit jazda v zakrutach
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No pekne.Pod kapotou drieme motor s označením RB26DETT, čo je najsilnejší motor v Skyline.
Skratka znamená toto:
RB - Závodná úprava
26 - 2,6 litra
DE - Dvojité vačky, elektronické vstrekovanie paliva
TT - Dvojité turbo
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
LS1 nie je zly motor ale je to muscle, to nema co robit v skyline, no ale hold ked sa niekto nudi....
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak potom opacne... na dragster s ls1 motorom nasadili kasnu z r34ky
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať