Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7308
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Papek »

ja sa na take veci ako predbiehanie uz nechytam to musi vyslovene clovek ist vedla mna a strasne si pytat :) inak vcera som bol dost prekvapeny medzi NR a TT, ze kolko auto ako X5, Q7 a pod sa drzalo v pravom pruhu a islo poctivych 130, vecsinou som zvyknuty, ze tito ludia jazdia jak prasce

sikula snake, ani to nemas za slecnou tak daleko... moja momentalne byva v nitre :rolleyes:
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

Ja nehovorím že sa chytáš, len tak na mňa pozeral jak keby som mu nádrž vypustil...





.
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7308
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Papek »

:hysterical:
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

Pozrite sa co ti pokemoni zas dokazali kua, toto neni normalne uz fakt :smutny:




Nissan GT-R R35 MY11 (Modelový rok 2011) zvládne 0-100 za 3,046 sekundy!!! Bugatti Veyron to dá za 2,5 a stojí 10 násobok! Na teplej vozovke sa údajne bavíme o niečo vyše dvoch sekund!!!





.
Používateľov profilový obrázok
Sphyn0x
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1944
Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
Bydlisko: Bratislava IV

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Sphyn0x »

:eek: No pekne.
Len tak ďalej.
///
Spoiler: ukázať
Intel Core i5-750@4214.03 MHz | Noctua NH-D14 | Asus Sabertooth 55i | Asus Radeon HD5870 | Kingston 2x2GB HyperX 1600MHz | Samsung SpinPoint F3 1TB | Enermax MODU87+ 600W Gold | Windows 7 Ultimate x64 SP1 | Lancool DragonLord PC-K62 | Samsung P2450H | Razer DeathAdder Black Edition | Roccat Arvo | AKG K242 HD | Vsonic GR06
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12538
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa HellAngel »

je to masaker, hlavne to preniest tu silu na kolesa a na asfalt. Ovladanie trakcie pri takom vykone... no proste super montovana kara za super peniaze.

Bugatti ale bolo nadcasove auto, a vo svojej dobe zlomilo automobilove rekordy a niekolko rokov sa drzi ginesovke. Preto ta cena
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

Tupý VW ktorý sa prebil na prvé priečky iba silným motorom, toť celé, nadčasové auto? Prosim?! Nadčasové auto bol McLaren F1, a nie Veyron. Za nadčasové auto by sa podľa tejto logiky dalo považovať aj Koenigsegg CCX, Bugatii malo dobre zvládnutý marketing a PR, preto o ňom štekajú aj prváci. Rýchle, ano, dobre vybavené, ano, nadčasové a za adekvátnu cenu? Rozhodne nie...





.
Používateľov profilový obrázok
qq6600
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1651
Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
Bydlisko: Bratislava II

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa qq6600 »

http://auto.sme.sk/c/5639718/autosmeliv ... litou.html
Kto najde Snake-a? :D

Tusim si si to tam uzival. :music:
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

jj bolo dobre, hlavne to čo šlo mimo kamier :D

PS: som dneska tankoval :D
tankovanie.jpg





.
Používateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6969
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa landrower »

Papek_SVK napísal:nie nie... ja som cely den zatvoreny v kancli. Tym smerom ani nejazdievam, zvacsa brazdim ulice petrzalky, pristavny most a ruzinov :) Sem-tam NR a TT, mozno budem aj trochu castejsie

inak mam zopar poznavacich znakov... ciselko 868, zlte hmlovky a vzadu nalepku hondaclubu... aaaa este stlae som neprezul na zimne
prejdi sa niekedy po mierovej, nech vidim jak tomu utnes :) pri c. 40. zatrub :D
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display 2x Philips 24M1N3200ZA Gaming 24" (IPS)
Audio Behringer MS16
Keyboard Asus TUF Gaming K1
Mouse Asus TUF Gaming M4
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12538
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa HellAngel »

ja viem ze moc VW nemusis ale vejron v tej dobe nemal konkurenciu. Bolo to technicky najvyspelejsie auto, ziadne doposial vyrobene da sa povedat seriovo (iked na zakazku) neprekrocilo rychlostne a vykonostne hranice ako veyron. Tam nemali len problem ako ten vykon preniest na asfalt ale aj to auto udrzat na ceste.
Cena, tej sa ja necudujem, Bugose boli vzdy zamerane na top elitu a veyron je toho priladom. Zlomili s nim par rekordov, vyrabali ho na zakazku a spavne povedane, merketing okolo neho bol zvladnuty na jednicku (nieco podobne ako apple s ufonom). Takze cena horibilna.... no coment.(btw, vedeli ste ze dizajn navrhoval slovak :D)
ruku ale na srdce, kym VW pracovalo na modeloch bugosov a davalo velke peniaze do vyvoja tak aj ich auta stali za nieco. Ved take stare pasaty, golfy alebo corrado to jazdi do dnes a myslim ze este aj budu jazdit dlho (pokial ich nezabije nejaka euro norma), ale dnes je sitacia ina , peniaze do skutocnych vyvojov nejdu a hladaju sa len cesty ako najviac usetrit a ako co najviac osklbat zakaznika.
Ono v podstate kazda automobilka mala nejaky model co spravil tak trochu prevrat, a VW ho isto brat nebudem lebo v minulosti to bola dobra znacka, bohuzial VW ide s dobou a dnes sa nenosia znacky kvalita, neporuchovost a dlha vydrz. Na to tu mame aspon ciastocne japoncov ktory si ako tak drzia meno.
nieco o vyrok smerom k veyronu od chlapcov z TOP GEAR:
Spoiler: ukázať
Top Gear

On Top Gear the car has received considerable praise from all three presenters. While initially skeptical in 2004 that the Veyron would even be produced, Jeremy Clarkson later declared the Veyron "the greatest piece of engineering ever. No, I'm sorry, this is the greatest car ever made and the greatest car we will ever see in our lifetime." James May proclaimed that the Veyron is "our Concorde moment". To review the car, Clarkson drove from Alba, northern Italy to London whilst racing James May and Richard Hammond who were travelling in a Cessna 182 aeroplane.

A few episodes later, James May drove the Veyron at the VW test track and took it to its top speed of 253 mph (407.16 km/h). During the second episode of the 13th season, Richard Hammond raced the Veyron against the McLaren F1 driven by The Stig in a one mile drag race in Abu Dhabi, commenting on Bugatti's "amazing technical achievement" versus the "non gizmo" racing purity of the F1. While the F1 was quicker off the line and remained ahead until both cars were travelling at approximately 200 km/h, the Bugatti overtook its competitor from 200 to 300 km/h, and emerged the victor. Hammond has stated that he did not use the Veyron's launch control in order to make the race more interesting.

The Veyron also won the award for Car of the Decade in Top Gear's end of 2009 award show. Clarkson commented "It was a car that just rewrote the rule book really, an amazing piece of engineering, a genuine Concorde moment". When the standard version was tested, it did not reach the top of the lap time leader board, which was speculated as being due to the car's considerable weight disadvantage against the other cars towards the top. The SuperSport version, however, achieved the fastest ever time of 1:16.8, as well as being taken to a (verified) average top speed of 431.072 km/h (267.856 mph) by Raphanel on the programme,[34] henceforth retaking its position as the fastest production car in the world.
Naposledy upravil/-a HellAngel v Po 15. Nov, 2010, 19:28, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
qq6600
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1651
Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
Bydlisko: Bratislava II

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa qq6600 »

Snake napísal:jj bolo dobre, hlavne to čo šlo mimo kamier :D

PS: som dneska tankoval :D
tankovanie.jpg
Majitel GT-R-ka bol tankovat a bral aj do kanistra... :-D
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

Veyron nemá konkurenciu ani dnes (a ani nebude mať, bohužial jeho cena je out, takže sa nikdy nezapiše do dejín tak ako McLaren ktorý si mohol kúpiť hockto), uvidíme ako si povedú švédi s Agerou, na tú som veľmi zvedavý...





.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12538
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa HellAngel »

tak v cene konkurenciu nema :laugh:
ale v maximalke ho uz predbehlo v roku 2007 toto auticko:
http://sk.wikipedia.org/wiki/SSC_Ultimate_Aero_TT

tak ci tak, dneska veyron uz len tazi zo znacky a nehibe sa nikam, ale tak bohuzial stale mu to staci. Osobne aj keby som tie prachy mal tak radsej by som zobral to GT-rko, myslim ze sikmaci potiahli tuto znacku zas o kusom vyzsie a neurobili hanbu jeho predchodcovi. takto sa ma chovat znacka robit auta a halvne robit ich pre ludi (iked si ho tiez nemozu dovolit vsetci, ale zas isto odost vacsia cast ako vyerona :D)

snake: to si bol inac do coho tankovat? si mal snad vyjazd na tankoch alebo na H1-ckach :laugh: ??
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Auto a dopravná debata, všetko sem

Príspevok od používateľa Snake »

Ono takto, ja som aj s ľuďmi o tomto kecal na lajvku, GT-Rko a celkovo Skyliny nikdy neboli autá, ktoré si mohol dovoliť hocikto (veľmi veľa ľudí si tie autá nemôže dovoliť ani teraz, a to sa prosím pekne bavíme o 10 ročných autách, za ktoré si ľudia predávajúci ich pýtajú pokojne aj 20k!), rovnako ako teraz, GT-R nikdy nebolo auto pre masy, vždy bolo napchaté elektronikou až po krk (viď Nismo Z-Tune, ktoré auto malo v sérii gyro, či monitoring EGT alebo boostu?). Toto neni auto pre masy, toto je auto pre človeka, čo do toho sadne raz za týždeň, a je to lepšie než keby mal každý deň sex s inou ženskou. O tom že GT-R neni auto, to je myslím každému jasné, auto je preňho urážka...

Japonsko spalo (každému jasné), Honda zúfalo ťahala v segmente HH japonsko dopredu, Toyota, no nič, Nissan vyvíjal GT-R 5 či 7 rokov, a to nie je auto ktoré bolo robené štýlom "chceme tisíc koní, dve turbá sú málo? dáme tam štyri". GT-R bolo vyvíjané ľuďmi ktorým bolo nad slnko jasnejšie, že keď niekto sa opýtal či to zajazdí Nordschleife pod 8 minút, tak odviedli dobrý kus roboty, EU autá Nissanu (povedzme si otvorene) stoja za starú belu, rovnako ako autá od Hondy (lebo ich montujú briti, ktorí jedia ráno vajco z tesca a slaninu po záruke). To čo Nissan predviedol s GT-Rkom, je podľa môjho názoru oveľa väčší kus roboty, než Veyron ktorý (sa opakujem) dostal na prvé priečky hrubou silou.

PS: to nebolo moje auto, som bol hladný jak som sa vracal z BA tak som postál na pumpe, toto tam svietilo, tak som to odfotil :D





.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"