Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ale prosím ťa, od attacku sa nikdy nič neočakávalo, teda očakávalo sa že skončí takto, pár reklám, jeden článok "Máme vlastné auto!", a to je celé.
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak ja neviem ale ja som cakal od neho viac, nesplnilo, sklamalo, zabudlo sa nan
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Vôbec je sprostosť porovnávať K1 s Tatrou už len preto, že K1 má byť športové auto, a Tatru používa Indická armáda ako vojenské trucky atď. A je to hlúposť aj preto, lebo K1 robia asi traja Slováci dakde v garáži, a Tatru robia Česi pekne v továrňach. Takže tak
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
K1 je asi tak športové auto ako Octavia RS . Svoju vlastnú neschopnosť a neprístupnosť k technológiám ako ABS, ESP a pod. prezentujú pod "športovým duchom auta" = hovadina. A ak to mám brať ako športové auto, tak je to športiak z roku 1980, s technológiami z roku 1990, v predaji v roku 2010, s cenou z roku 2015.
.
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Veď samozrejme. Ale kebyže ti pridám dvoch kamošov a strčím ťa do dielne, tak by si určite čosi lepšie stvoril, že?
Ako ja ich vôbec nemám záujem obhajovať, ale treba rozlišovať, čo sa s tým porovnáva.
To je asi tak, ako keď bola nedávno súťaž študentov technických VŠ(nie len SVK), kde závodili s formulou, ktorú si najprv museli sami postaviť. Prečo napr. Nemci dopadli podstatne lepšie ako Slováci? No lebo ich škola dala jej reprezentantom na pol roka voľno, asi 25 000 eur a že postavte formulu, reprezentujte nás. A Slovenskí študenti nedostali ani jedno.
Takže bububu K1, ale čo vlastne toľko nato pindáš, keď na tie podmienky ktoré majú, idú nad očakávania.
Ako ja ich vôbec nemám záujem obhajovať, ale treba rozlišovať, čo sa s tým porovnáva.
To je asi tak, ako keď bola nedávno súťaž študentov technických VŠ(nie len SVK), kde závodili s formulou, ktorú si najprv museli sami postaviť. Prečo napr. Nemci dopadli podstatne lepšie ako Slováci? No lebo ich škola dala jej reprezentantom na pol roka voľno, asi 25 000 eur a že postavte formulu, reprezentujte nás. A Slovenskí študenti nedostali ani jedno.
Takže bububu K1, ale čo vlastne toľko nato pindáš, keď na tie podmienky ktoré majú, idú nad očakávania.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Rozprávaš blbosti, oni majú istý rozpočet, si nemysli že teraz si povedali dvaja funebráci že spravíme roadster, ee, tak to nefunguje, sú tam rôzne prihlasovačky, licencie, atp. však oni prv používali motor z Lamba či inej značky (reči JPP, nemám to potvrdené). Takže tu láskavo nesplietaj nič o študentoch...lebo tí rozpočet nemali, títo pred tým než sa vôbec do toho pustili, si nahnali kopu sponzorov aby vôbec aj na výkresy mali...
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a hlavne, ta spominana tatra tiez bola prevazne rucna robota na kolene, az na niektore prefabrikovane dielce, ale tie pouzivaju aj v K1 ...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Zasa si najmúdrejší...sériózny investor sa do toho vložil až v roku 2006, dovtedy to bolo len také (skladanie na kolene). Vieš čo stoja napríklad patenty? A tatru sem nepleť landrower, je to niečo úplne iné.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
boha shatterhand dneska ti to nejak nedopina, vyspi sa a pozri este raz co pisem:
bavili sme sa tu o MTX tatre, zavodnom aute navrhnutom v 88 a vyrobenom 93, 4 kusy vyrobene.
a je to tak podobne ako attack, vyrobene v jednej dielni par chalanmi - v dielni Metalex to robili
preto to sem pletiem, ze ty si povedal ze to je daco uplne ine o par postov vyssie, a ja tvrdim ze ani ne.
HOWGH, nebudem sa hadat...
bavili sme sa tu o MTX tatre, zavodnom aute navrhnutom v 88 a vyrobenom 93, 4 kusy vyrobene.
a je to tak podobne ako attack, vyrobene v jednej dielni par chalanmi - v dielni Metalex to robili
preto to sem pletiem, ze ty si povedal ze to je daco uplne ine o par postov vyssie, a ja tvrdim ze ani ne.
HOWGH, nebudem sa hadat...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No vieš, nepozerám sa 3 strany dozadu, kde si ju aj tak ty nespomenul...
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja som ti odpovedal na tvoju analógiu k študentom. O patentoch tu nik nič nevravel, ale licencie, to je iná vec. K1 je fail, či už je to SK alebo aj bulharské auto, minimalne je fail kvôli takej cene aku má...ak aj tomu budeš protirečiť, ani sa neunúvaj, lebo niečo s tebou v poriadku nebude...Shatterhand napísal:Zasa si najmúdrejší...sériózny investor sa do toho vložil až v roku 2006, dovtedy to bolo len také (skladanie na kolene). Vieš čo stoja napríklad patenty? A tatru sem nepleť landrower, je to niečo úplne iné.
.
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Patenty sú drahé, tak ako aj licencie a vývoj. A všetko sa to odzrkadľuje na cene vozidla...a ináč sa to odrazí na ročnej výrobe napr. 400 000 kusov vozidiel, a trebárs nejakých 500. Preto je tá cena na hlavu.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ale mňa ako potenciálneho zákazníka vonkoncom nezaujíma či mám toto auto v republike sám, alebo ho má ďalší milión, mňa zaujíma čo dostanem za svoje peniaze, to že vyjdem z auta čo nemá ani ABS, a môžem kecať že som mohol mať tri hondy civic Type-R so slušným servisom, zárukou, alebo dvoch lancerov, či jedno zetko, ale ja jak pán som si kúpil toto lebo to mám sám,nie to mňa pri srdci nehreje...sú takí ľudia, ale tí ľudia majú peňazí toľko, že si radšej dajú postaviť niečo u Ferrari, a nie u K1...
.