Nie každé auto to má. Poriadne SUVčka hej, ale napríklad ani taký drahý šmejd ako X6 nemá lowrange (síce tá nemá ani uzamykateľný diferák).
Mi chceš povedať, že to nemá ani kvázi manuál, ani možnosti typu D3L alebo podobne? Veď to na Volvo automate je minimálne od 2xx rady ('76 vyššie)
Každopádne potom áno, keď nemôžeš brzdiť motorom, tak si hodne v pé...
Pochopiteľne, ale to nie je Lko (aspoň nie v takom ponímaní ako si to predstavujem ja, možno jaffar hej). X6 má aj manálny režim, ale funguje no...veľmi zvláštne, na Dčku sa síce vieš prehrabávať stupňami, ale ani bohovi to nechce podradiť do vyššich otáčok (nie, proste nechce), a hneď jak doradíš, počkáš 30sek, tak si zrazu prevodovka zmyslí že si skončil, a chceš si zase škrabkať vajcá, tak to dá do D režimu. Samozrejme, dá sa vybrať Mko, ale aj tak je to na brzdenie motorm v klzkých podmienkach nedostačujúce (Steptronic sa proste bojí vytočiť motor). A v živote som nevidel riešené motýliky tak ako to má X6ka, v živote, na ktorú <> sú tam potom dva? he?
S X6kou som sa vybláznil dosť (mal ju foter jednej babeny čo ... no, som ticho), ako cestné auto je to fail, a ako terénne je to ešte väčší fail.
No ja neviem, keď som mal jazdu, tak boli úseky, kde som šiel na jednotke a aj tak som si musel držať odstup, áno, viem, nie som ešte šofér, ale všetky autá to tak robili...
Snake napísal:Pochopiteľne, ale to nie je Lko (aspoň nie v takom ponímaní ako si to predstavujem ja, možno jaffar hej). X6 má aj manálny režim, ale funguje no...veľmi zvláštne, na Dčku sa síce vieš prehrabávať stupňami, ale ani bohovi to nechce podradiť do vyššich otáčok (nie, proste nechce), a hneď jak doradíš, počkáš 30sek, tak si zrazu prevodovka zmyslí že si skončil, a chceš si zase škrabkať vajcá, tak to dá do D režimu. Samozrejme, dá sa vybrať Mko, ale aj tak je to na brzdenie motorm v klzkých podmienkach nedostačujúce (Steptronic sa proste bojí vytočiť motor). A v živote som nevidel riešené motýliky tak ako to má X6ka, v živote, na ktorú <> sú tam potom dva? he?
S X6kou som sa vybláznil dosť (mal ju foter jednej babeny čo ... no, som ticho), ako cestné auto je to fail, a ako terénne je to ešte väčší fail.
Tak to je dost nahovno prevodovka v X6,v e39 drzala prevodovka to co si zaradil.Lenze to nebola nejaka skur..na robotizovana ci aka automatika to je...
Krutibrko napísal:No ja neviem, keď som mal jazdu, tak boli úseky, kde som šiel na jednotke a aj tak som si musel držať odstup, áno, viem, nie som ešte šofér, ale všetky autá to tak robili...
ja sa uz iba tesim na ten flame na cestarov ..
chudaci ... pri takomto snezeni jedine co mozu, je rozrazat snehove jazyky ... inac nic ..
ale slovac je fajnova, ked je zima, chce jazdit ako v lete na suchom ... rychlost neprisposobi, a ked sa vymrda do zaveju, tak za vsetko mozu cestari ...
chjo ... zlata skandinavia ... tam boli cestari na to, aby cesty boli prejazdne ... tych 10cm snehu na vozovke nikto neriesil...
noo ... ked si spomeniem na ten kamion, co rano sypal potraviny do Billy, a mal obute letne gumy ...
tak si dovolim tvrdit, ze flame na cestarov este len pride ... a vo velkom
(hlavne ak u nas bude taky bordel ako v cechach)
Krutibrko napísal:ono zabudol som dodať, že tie kolóny boli... už keď som šiel cca 30-40 cítil som, ako to auto reagovalo inak, ako na suchu, teda šmýkalo ho a pod...
nestabilita terenu, po ktorom ides ...
si hovoril, ze budes robit aj traktor ... potom ak nahodou sa dostanes na mokre oranisko ... spomenies si na onen pamatny den, ked si isiel autom 40kmh po snehu, a ako fajne to drzalo ...
plus ta to neoplieska tolko ako ten traktor ... a nemusis pouzivat metrovu paku ako posilovac riadenia ...