Všeobecná diskusia
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Vie co landrower chce,ale vysvetlovat sa mi to nechce...
inak snake,kde si prichytil mobil?
BTW Dneska som si bol po naradie,este chyba gola sada a auto
inak snake,kde si prichytil mobil?
BTW Dneska som si bol po naradie,este chyba gola sada a auto
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
taketo daco mam na mysli:
// to je tak ked clovek faakt nema co robit a ma po robote vyplachnuty mozek..Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
no mozes uvazovat ked si to rozhojdas a uz sa budes "tocit" tak kedze si nevyvazeny tak v urcitom momente sa zrejme urves a bud to stebou je..e o zem alebo vyletis do luftu a je..ne to stebou az potom
Naposledy upravil/-a FEAR v So 18. Dec, 2010, 00:53, upravené celkom 2 krát.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
....a na tomto som rozmyslal s natahovacim autickom v ruke na seminari z matematiky....
/echt nuda tam je....
/echt nuda tam je....
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
radsej sa nud na tom seminari a pocuvaj tu matiku... ja mam zajtra skusku a som z toho totalne vytrety, a to sedim v prvej lavici a som same ucho... len zapametat si 45 definicii mi akosi nejde
japonci su uchylaci
japonci su uchylaci
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ty japonci zachvilu budu driftovat aj na bicykloch
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1130
- Dátum registrácie: Ne 23. Aug, 2009, 21:10
- Bydlisko: Brezová pod Bradlom
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
myslel si niečo takéto ?
Ryzen 5 5600 | ASRock B450 PRO4 | 4x8GB DDR4-2666 CL16 | MSI RX 6800 Gaming X Trio | ZALMAN ZM850-GVM 850W | Fractal Design Pop Air RGB
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
koncim ako drift na bicykli
to ta mal nejaky jemnucky piesok ci co
to ta mal nejaky jemnucky piesok ci co
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1115
- Dátum registrácie: St 20. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Zliechov+ Bratislava (25)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No, po dlhej dobe prispejem sem do fora aj ja (je na case zase zacat pisavat)
Po 4 rokoch co som mal vodicak bolo na case vymenit moje byvale auto, ktore malo nabehane uz cez 370 000 km (daewoo lanos 1.5 sedan). Volba najprv spadla na citron C4, vybava slusna, cena 10990 sa dala, ale bol tam len slaby 90k motor.. Tak som sa zacal obzerat po inom citroene (koli ich vyhodnej cene, kde sa konkurencia zial nechyta). Volba spadla na Ciernu C3jku, s tym panoramatickym sklom, a s minimalne motorm 1.4 VTi 72 kW/95k. Zial, kebyze si auto objednam, v ciernej farbe by k dispozicii bolo az na jar. Pri odchode nam obchodnim povedal, ci nechceme "tuto" C3jku. Bordova metaliza,1.4 Vti 95k, obuta na 16" hlinikacoch + Michelin Energy saver 195/65 R16, zo sklom, laktovou opierkou a koncofkou na vyfuk naviac. Cena? 10 390 E s DPH.
Vybava takmer plna, okrem teda chromovych doplnkov v interieri, automatickej klimy, cuvacich, sklopnych spetakov a HiFi systemu.
Prvky ako EPS?ABS,BAS,EBD, klima, hmlovky, radio cd a mp3 + 6 repro, el okna, zrkadla, palubny pc, teplomer,metla,tempomat, obmedzovac rychlosti, ovladanie radia pod volantom atd je samozrejmost.
Po troch mesiacoch a najazdenych 6500km mozem povedat, ze dobra kupa. Motor ktory bol vyrobeny v spolupraci s BMW (kazdy to rad prizvukuje ) je super. Spotreba po meste okolo 6L, kombinovanu mam pod 6L. BMW dany motor tlaci do Miniciek. Z 0 na 100 za 10.6s, a kedze auto je lahucke (1075 kg) je naozaj svizne, vrtke a oproti byvalemu autu taha ako blazon Najviac ma tesia rozny mladasi, ktory sa chcu na svojich hyper mega tuningovych autach pretekat (fabie htp,tdi, octavie tdi a podobne). Si myslia, ze ak si daju spojler, tmave skla, "nelegalne "xenony" ze im auto pojde rychlejsie, to vzdy cumia, ze ako to ze som ich trhol. Potom ma o par sto metrov vytazoslavne v 80tke predbehnu.. Pruzenie francuzske mekke, auto sa hupe ako koliska, panoramaticke sklo je dobra vec, skor dizajnova ako prakticka, ale kedze je aj zasuvna stracha, nieje problem ani s priamim slnkom.
Aby som len nechvalil, auto ma aj par nedostatkov. Po prve, je strasne nizke.. Predny spojler je od zeme krasnych 17cm, predne zasterky 16cm. Takze obrubniky nehrozia a retardery uz raz zachytili zasterky.. Naraznik sa mi uz podarilo ulomit, odpadli cupliky, esteze som mal nahradne z byvaleho auta.
Dalsi neduh, drnciace spolujazdcove dvere (ved francuzi ). V servise opravene az na druhy raz, zle nasadene gumove tesnenie okolo dveri. Uz to nepuka, avsak na vacsich nerovnostiach sa to ozve sem tam. To pojdem dat opravit po novom roku, uz nato kaslem teraz. Teraz sa zacala ozyvat strecha, vysuvny mechanizmum v zasunutej polohe pri istych otackach rezonuje, ale aj to iba obcas. NAto sa pozrem ked bude teplo.
Tak toto bola taka "mini" recenzia auta. Mam ho kratko, ale prve postrehy uz mam.
Po 4 rokoch co som mal vodicak bolo na case vymenit moje byvale auto, ktore malo nabehane uz cez 370 000 km (daewoo lanos 1.5 sedan). Volba najprv spadla na citron C4, vybava slusna, cena 10990 sa dala, ale bol tam len slaby 90k motor.. Tak som sa zacal obzerat po inom citroene (koli ich vyhodnej cene, kde sa konkurencia zial nechyta). Volba spadla na Ciernu C3jku, s tym panoramatickym sklom, a s minimalne motorm 1.4 VTi 72 kW/95k. Zial, kebyze si auto objednam, v ciernej farbe by k dispozicii bolo az na jar. Pri odchode nam obchodnim povedal, ci nechceme "tuto" C3jku. Bordova metaliza,1.4 Vti 95k, obuta na 16" hlinikacoch + Michelin Energy saver 195/65 R16, zo sklom, laktovou opierkou a koncofkou na vyfuk naviac. Cena? 10 390 E s DPH.
Vybava takmer plna, okrem teda chromovych doplnkov v interieri, automatickej klimy, cuvacich, sklopnych spetakov a HiFi systemu.
Prvky ako EPS?ABS,BAS,EBD, klima, hmlovky, radio cd a mp3 + 6 repro, el okna, zrkadla, palubny pc, teplomer,metla,tempomat, obmedzovac rychlosti, ovladanie radia pod volantom atd je samozrejmost.
Po troch mesiacoch a najazdenych 6500km mozem povedat, ze dobra kupa. Motor ktory bol vyrobeny v spolupraci s BMW (kazdy to rad prizvukuje ) je super. Spotreba po meste okolo 6L, kombinovanu mam pod 6L. BMW dany motor tlaci do Miniciek. Z 0 na 100 za 10.6s, a kedze auto je lahucke (1075 kg) je naozaj svizne, vrtke a oproti byvalemu autu taha ako blazon Najviac ma tesia rozny mladasi, ktory sa chcu na svojich hyper mega tuningovych autach pretekat (fabie htp,tdi, octavie tdi a podobne). Si myslia, ze ak si daju spojler, tmave skla, "nelegalne "xenony" ze im auto pojde rychlejsie, to vzdy cumia, ze ako to ze som ich trhol. Potom ma o par sto metrov vytazoslavne v 80tke predbehnu.. Pruzenie francuzske mekke, auto sa hupe ako koliska, panoramaticke sklo je dobra vec, skor dizajnova ako prakticka, ale kedze je aj zasuvna stracha, nieje problem ani s priamim slnkom.
Aby som len nechvalil, auto ma aj par nedostatkov. Po prve, je strasne nizke.. Predny spojler je od zeme krasnych 17cm, predne zasterky 16cm. Takze obrubniky nehrozia a retardery uz raz zachytili zasterky.. Naraznik sa mi uz podarilo ulomit, odpadli cupliky, esteze som mal nahradne z byvaleho auta.
Dalsi neduh, drnciace spolujazdcove dvere (ved francuzi ). V servise opravene az na druhy raz, zle nasadene gumove tesnenie okolo dveri. Uz to nepuka, avsak na vacsich nerovnostiach sa to ozve sem tam. To pojdem dat opravit po novom roku, uz nato kaslem teraz. Teraz sa zacala ozyvat strecha, vysuvny mechanizmum v zasunutej polohe pri istych otackach rezonuje, ale aj to iba obcas. NAto sa pozrem ked bude teplo.
Tak toto bola taka "mini" recenzia auta. Mam ho kratko, ale prve postrehy uz mam.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
neviem co sa cudujes ze das tdi motori na 0-60km/h
kedze ty to mozes tahat az k redline u tdi to nema zmysel, ti aj snake potvrdi ze oktavka 3000RPM a tam uz nieje vykon a jednotka je viac menej na rozbeh...
ale trojka a vyssie si myslim ze ta necha aj moja 10r oktavka so 190tis km
kedze ty to mozes tahat az k redline u tdi to nema zmysel, ti aj snake potvrdi ze oktavka 3000RPM a tam uz nieje vykon a jednotka je viac menej na rozbeh...
ale trojka a vyssie si myslim ze ta necha aj moja 10r oktavka so 190tis km
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
niekedy nie je problem v motore a vo vykone auta, ale problem je medzi sedackou a volantom. Velka mienka pri sprinte je vytocit motor co to da a budem prvy. Omyl, motor sa ma vytacat po otacky kde je maximalny vykon a nie ist k omedzovacu a tam preradit. Takze kto rozumne radi, vie narabat spojkou je vo vacsine vitaz. Ale bavime sa o autach s max 9O konmi a konmi za volantom
Mas najazdene 6500 km. Uz pri tychto 6500km si spozoroval hooodne nedostatkov ktore musi riesit servis. A tych nedostatkov pribudne viacej. Vsak kde by sa mohla inde odrazit nizka cena ako na pouzitych dieloch a materialoch. Prajem ti hodne najazdenych kilometrov, ale velmi rad si precitam ked odjazdis 80 000 az 100 000 km a hodis sem nejaku tu rekapitulaciu kolko si do toho nahadzal penazi a co vsetko odislo. Osobne mam na francuze tazke srdce a moje moto pri nich je : Nie som tak bohaty aby som si kupoval lacne veci.
Na druhej strane vizualne s mi francuzke modely pacia. Maju taku charizmu a zmysel pre datajel.
Mas najazdene 6500 km. Uz pri tychto 6500km si spozoroval hooodne nedostatkov ktore musi riesit servis. A tych nedostatkov pribudne viacej. Vsak kde by sa mohla inde odrazit nizka cena ako na pouzitych dieloch a materialoch. Prajem ti hodne najazdenych kilometrov, ale velmi rad si precitam ked odjazdis 80 000 az 100 000 km a hodis sem nejaku tu rekapitulaciu kolko si do toho nahadzal penazi a co vsetko odislo. Osobne mam na francuze tazke srdce a moje moto pri nich je : Nie som tak bohaty aby som si kupoval lacne veci.
Na druhej strane vizualne s mi francuzke modely pacia. Maju taku charizmu a zmysel pre datajel.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)