Problém so SlideME

Všetko o mobilných telefónoch, tabletoch, fitness náramkoch, smart hodinkách a iných prenosných zariadeniach. Diskusia o mobilných sieťach, operátoroch a ponukách.
Toto nie je nákupná poradňa!! Taktiež zadeľte tému do dobrej podkategórie
Používateľov profilový obrázok
Bamma_boy
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 610
Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Problém so SlideME

Príspevok od používateľa Bamma_boy »

Zdravím, mám problém s verifikáciou karty na SlideME. Má s tým niekto nejaké skúsenosti? resp. absolútne netuším čo tam odo mňa chcú, ak by sa našiel niekto kto mi to je schopný vysvetliť, tak mu budem úprimne povďačný. :(

Tu je pseudo návod ktorý som našiel vo FAQ, no vôbec mu nechápem.. :?
Spoiler: ukázať
Why do I need to verify my card with SlideME?

This purpose of this verification purpose is to confirm you are the real owner of this card and this is achieved by you confirming the amount of a small charge under $1.00 USD with your card statement. This amount is your per card registration fee (non refundable). Once verified, you will be able to use this card for processing payments via SlideME securely. This is another measure from SlideME to prevent fraudulent use of credit cards.

You may want to use http://xe.com to convert the card setup charge from your local currency to US Dollars, if your bank does not display charges in US Dollars.

If you are having difficulty with submitting the correct amount in US Dollars, kindly use the SlideME contact form to send us the card setup amount in your local currency so we can assist. Kindly indicate a)the amount b)the currency c)your country

You may want to also refer to http://SlideME.org/SlideGuard for further information on shoppers assurance.

Návrat na "Mobilné telefóny, tablety, wearables a mobilné siete"