hm, moc dobre nie, je to celé skoro-francúz. A to hovorím ako Nissan Fanhawkeye napísal:este pre babu male auto: nissan micra ale ako natom je to auto netusim
Ano, videl som, dávnejšie.OkiGraphics napísal:...
1) nechápeš? Koľkokrát si už bol na okruhu? Aké máš auto? Koľko jazdíš? Či ty si naozaj myslíš (teda väčšina ľudí tu diskutujúcich), že na to aby človek dostal šmyk treba ľad/mokrú vozovku?
2) Vyrovnávanie robil inštinktívne, síce sem tam hodil moc veľkú kontru, ale uhral to. To že je to maximálny idiot, to pominieme.
Napríklad, krásne videjko:
Ignoruj reči o pneumatikách, a všímaj si čo spravil keď ho otočilo, a čo spravil potom dobre, nevieš? V prípade prvom, jak zatáčal tak zatočil moc rýchlo, tým docielil to, že všetka váha sa mu preniesla na ľavú a prednú stranu, v druhom prípade to zobral trošku pomalšie.
Zlaté pravidlo racingu je:
"It is important to remember that a tyre is the only physical contact a car has with the road. And, at any given time, that tyre is only capable of 100% traction. When you accelerate, turn of brake, you begin dividing that traction between these three tasks. Under full acceleration, the tyre is using 100% of its traction to move the car forward. If you want to use 20% of the tyre's traction for braking, you will be left with only 20% traction for turning. Driving a racecar through a turn is a systematic compromise between these forces."
No a čo spravil ten chalan zle? Pretým než to z YT niekto prvýkrát zmazal, bola veeelkáá diskusia o tom, že tam bola olejová škvrna a pod (čo je, pochopiteľne blbosť). Ten chalan precenil pneumatiky, tým že má auto aké mal (relativne žiadna trakčná kontrola), tak precenil nájazdovú rýchlosť do zákruty, kapiš?
Fyziku neo*ebeš. tú vie o*ebať jediný človek: