Všeobecná diskusia
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jop,to je jasne
ja si vzdy vypytam VIN-ko,ak ma KO ,hodim na IRIS,hned vidis ako a co bolo vsetko striekane a nemusis sa nikam srat,ak vsetko sedi ,dalej riesim s majitelom
plati za predpokladu ,ze auto bolo dovezene v blizkej minulosti
samozrejme vybavit sa da aj KO
ja si vzdy vypytam VIN-ko,ak ma KO ,hodim na IRIS,hned vidis ako a co bolo vsetko striekane a nemusis sa nikam srat,ak vsetko sedi ,dalej riesim s majitelom
plati za predpokladu ,ze auto bolo dovezene v blizkej minulosti
samozrejme vybavit sa da aj KO
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 18:00
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To s tebou určite nesúhlasím.Snake napísal:Každý moderný diesel sa jednak zohrieva rýchlejšie, a už staré rotačky mali žhaviče na príhrev vody, takže rozdiel medzi zahriatím benzínu vs dieslu si už pomaly človek ani nevšimne...
Mám vo vlastnictve 2 dislovky, jedno E320 CDI 2004 RV a jeden V10 5liter diesel tuareg 2004 r.v. tie kým sa zahrejú predjde týždeň a nehovoriac o zime pri - stupňoch. 3.2 Audina TFSI sa mi zahreje za podstatne kratší čas.
A ak máš zaujem, tak ti velace rád všetko poukazujem aj naživo, prideš do DS.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mne sa motor na oktavke v zime po 9hod vonku pri -7 a viac zohreje na normalnu teplotu za cca 17min po jazde v BA
Spoiler: ukázať
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
u mňa
1,4MPI asi za 5 minút jazdy (teplota na to extra vpliv nemá. Či -2 alebo -15 tak je tam rozdiel 2-3 minúty na vyše)
1,8T do 10 min pri teplote okolia okolo -10
1,9dTi do 20min pri teplote okolo -10
1,4MPI asi za 5 minút jazdy (teplota na to extra vpliv nemá. Či -2 alebo -15 tak je tam rozdiel 2-3 minúty na vyše)
1,8T do 10 min pri teplote okolia okolo -10
1,9dTi do 20min pri teplote okolo -10
- panasonic650
- Používateľ
- Príspevky: 1329
- Dátum registrácie: Ut 13. Jan, 2009, 23:24
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mne moj benzin do 5km ci kolko to mam do prace
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12543
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
moja 2 litrova hondicka do 5 minut sa zohreje
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mne to naplno kuri po cca 5 minutach... cize tak 2 minuty pred prichodom do prace
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Bamma_boy
- Používateľ
- Príspevky: 610
- Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mne to naplno nekúri ani za hodinu.. Mercedes-Benz Vito 2,2L CDI - firemná hrča a to mám do roboty 15km, asi po 13tich to začne aspoň trochu hriať..
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ked si tu spomenul Mercedes,tak mi neda nespomenut ze Sprinter 408 CDI zacal kurit asi po 20-30 kilometroch,ale aj to iba biedne.
To bolo hadam prvy krat zo som mal v aute na sebe bundu
Inak dieslove osobne/dodavkove auto s tak kratkou prevodovkou som este nezazil
5° pri 90km/h cez 3000km/h, ale zas inak by sa to auto hadam ani nepohlo
82 koni na 4 tony
To bolo hadam prvy krat zo som mal v aute na sebe bundu
Inak dieslove osobne/dodavkove auto s tak kratkou prevodovkou som este nezazil
5° pri 90km/h cez 3000km/h, ale zas inak by sa to auto hadam ani nepohlo
82 koni na 4 tony
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Neprídem verím že benzín od VW sa zohreje rýchlejšie, tvrdím niekde že nie? Touareg by mal mať PD systém (ktorý sa zohrieva o niečo lepšie ako rotačka), CDI je zas kvázi-common-rail od MB, ale neviem, MB nesledujem, na to je tu icefire, on by k tomu vedel povedať viac.ArMoR napísal:To s tebou určite nesúhlasím.
Mám vo vlastnictve 2 dislovky, jedno E320 CDI 2004 RV a jeden V10 5liter diesel tuareg 2004 r.v. tie kým sa zahrejú predjde týždeň a nehovoriac o zime pri - stupňoch. 3.2 Audina TFSI sa mi zahreje za podstatne kratší čas.
A ak máš zaujem, tak ti velace rád všetko poukazujem aj naživo, prideš do DS.
Ale sú tu debatky fakt o ničom, porovnávame tu blbosti, nikto nejazdí rovnako, nie sú tu rovnaké podmienky všade, nehovoriac o tom že stačí jeden kopček (čo dá záťaž motoru) a hneď sa ten motor rýchlejšie zohreje...
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12543
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ken Block v TOP Gear
http://www.youtube.com/watch?v=lFF2bkiH ... r_embedded
je to magor ale zviest s nim by som sa chcel
http://www.youtube.com/watch?v=lFF2bkiH ... r_embedded
je to magor ale zviest s nim by som sa chcel
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
by som sa pos*al s ním
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pekne, pekne, Ken jazdi skoro tak dobre ako ja
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 18:00
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Zjednodušíme. naštartujeme 3 autá naraz a ktorá dosiahne za 5 min vyššie teploty a máš odpoveď. Pretože, keď už tak silno teoretizuješ, mal by si vediež, že so studeným dízlom sa nejazdí a to vôbec, vladnú ovela vyššie tlaky ako u benzinu a tým padom sa životnosť skracuje. Napr. moj medved 5 minut od ranneho štartu nepustí nad 1600 OT/min. Ale 3.2 benzin nemá problém sa oprášiť ráno za 2 sekundy. Moc teoretizujete, všade tu vidím taký a hentaký motor a taká technológia, pričom by ste mali základné vlastnosti riešiť. Povedie k lepšiemu výberu. Po rokoch som zistil ,že večšina tých technológii je buď marketing, alebo zbytočnosť.Snake napísal:Neprídem verím že benzín od VW sa zohreje rýchlejšie, tvrdím niekde že nie? Touareg by mal mať PD systém (ktorý sa zohrieva o niečo lepšie ako rotačka), CDI je zas kvázi-common-rail od MB, ale neviem, MB nesledujem, na to je tu icefire, on by k tomu vedel povedať viac.ArMoR napísal:To s tebou určite nesúhlasím.
Mám vo vlastnictve 2 dislovky, jedno E320 CDI 2004 RV a jeden V10 5liter diesel tuareg 2004 r.v. tie kým sa zahrejú predjde týždeň a nehovoriac o zime pri - stupňoch. 3.2 Audina TFSI sa mi zahreje za podstatne kratší čas.
A ak máš zaujem, tak ti velace rád všetko poukazujem aj naživo, prideš do DS.
Ale sú tu debatky fakt o ničom, porovnávame tu blbosti, nikto nejazdí rovnako, nie sú tu rovnaké podmienky všade, nehovoriac o tom že stačí jeden kopček (čo dá záťaž motoru) a hneď sa ten motor rýchlejšie zohreje...