Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
viac by som sa bal vo VW ako v hocijako upravenej honde
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja z tej vasej VW fobie nemozem ... cez vikend som bol v prahe na novom golfe 1.4tsi ... potom ked bude trochu casu sa rozpisem
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
budúci week ma čaká nový Passat a Phaeton. Tak som tiež zvedavý...
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to nieje fobia, len su vdacnym objektom na posmech, skoro cely VAGPapek napísal: ja z tej vasej VW fobie nemozem ... cez vikend som bol v prahe na novom golfe 1.4tsi ... potom ked bude trochu casu sa rozpisem
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Passaty ee, už aj s ocom som o tom včera kecal, jeho ďalší známy má passata a je nešťastný, odišli veľmi drahé veci na ňom....
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Pokial viem, tak ETBE sa pouziva iba ako zlepsujuci pridavok do benzinu a urcite ma lepsi dopad na prostredie, no neviem o tom, ze by mal nieco spolocne s biopalivami. Kazdopadne, rad sa necham poucit.Snake napísal:Tak toho o biopalivách moc nevieš, MERO napríklad lepšie maže motor (to že common-raily sú laboratórne motory ktoré nikdy nemali vyjsť von pomlčim, tie sa s MEROm nemusia kvôli vysokým tlakom), menej emisi a podobne.
O ETBE som tu už písal, stačí pohľadať...
MERO je samostatne dost agresivne. Je zavisle na repke, ktora sa pestuje vacsinou pomocou hnojiv s vysokym obsahom dusika. Pri zmiesani s naftou, je to zas iba docasne riesenie.
Biopaliva som myslel ako samostatne paliva, vyrobene pomocou biomasy - nie ako zlozku zmiesanu v klasickom palive. Proste je nevyvratitelne, ze maju viac nevyhod ako vyhod (i ked sa to neda povazovat za relevantny zdroj, par ich je napisanych na wiki http://cs.wikipedia.org/wiki/Biopalivo). Mimo to, je dost diskutabilne ci sposobuju menej emisii. Nemam na to jednotny nazor, a rad by som to videl tak optimisticky, ale nie je tu vela veci, ktore by mi na to davali dovod. Pri ich zmiesani s inym palivom, je to stale iba docasne, co postaci na par rokov. Co potom? Cakat kym bude uz neskoro?
Ci uz sa to tyka ekologie, alebo faktu, ze sa ropa mina, musi sa vymysliet nejaky efektivny sposob a zaroven uz taky, ktory nema vplyv na okolie - je mi jedno ci to budu prave elektromobily.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
esteze som dva dni dozadu prezul na letne
k tomu golfu... kamos mal donedavna e39, predtym tiez nejake bmw, proste uplne bmw fan telom a dusou, vsetko ostatne bol srot, aspon na japoncov bol schopny povedat dobreho slova, ale to asi len preto, ze sa viezol v mojom civiku a zakazdym neveriacky krutil hlavou, ze to auto ma 15 rokov No jedneho dna sa to auto zacalo neskutocne srat, najprv nejake drobnosti, potom turbo a nakoniec cosi s klukou a zadrel motor. Takze bmw uz nechcel viac vidiet. Tak sa rozhodol ze kupi daco nove, francuzov, talianov, skodovky a rozne exotiky vylucil a ostali japonci a nemci... no nakoniec mu na golfa dali zlavu cez 5000 €, tak bolo v podstate vyhrate, 1.4tsi v plnej vybave okrem navigacie, cize polokozene sedacky, klima, 7 stupnove dsg, xenony, predne zadne led, parkovaci asistent (sranda vec) a neviem co vsetko je v tom este. Celkove pocity z auta si take, ze vnutri je clovek dost utopeny, spociatku nezvyk byt takto obklopeny hrubymi stenami, ale po case to posobi dobre, bezpecne. Miesta je tam habadej, jak v predu, tak vzadu, hlavne sklon zadnych sedadiel je taky akurat, ak to porovnam s Octaviou II, tak je to ovela, ovela pohodlnejsie. Odhlucnenie je na super urovni, jak motor, tak podvozok. Mozno by sa dalo trochu zapracovat na hornej casti karoserie, pri vyssich rychlostiach uz bolo pocut obtekajuci vzduch (ak sa vobec da). Ked sme sli 200, tak 7. st a 4000 ot. cize motor prakticky nepocut, hlucnost minimalna a dalo sa v pohode rozpravat aj s tymi vzadu bez toho, aby sme museli po sebe kricat. Co sa tyka dynamiky, tak motor ma 170 koni, osobne som cakal vecsiu "divokost", alebo ako to spravne nazvat, ma to tah, ale ked 160 konovej honde zopne vtec, tak je to trochu ine. V kazdom pripade, vykonu to ma viac nez dost, takisto krutak je slusny. DSG radi tiez super, v podstate sa to sprava ako klasicky automat, akurat ze to nerobi to typicke trhnutie a pokial clovek nepozera na otackomer, tak si ani neuvedomi, ze to radi. Podvozok je oproti starsim golfom, ale aj oproti ostatnym vw pomerne makky, komfortny, nieje to to typicke drncadlo, ako som zvyknuty od vw, urcite svoju cast na tom zohravaju aj sedadla. Manevrovatelnost je super, ked to napr. porovnam s pezotom 308 alebo citroenom c4, tak je to na lepsej urovni a utrhnut tomu predok da fakt dost zabrat. ... a to nevravim o mojej stare honde, ktora sice drzi slusne na ceste, ale jak sa to raz utrhne, tak moj skill nestaci, zatial co na golfe zasiahla elektronika a bez problemov chytil stopu.
Aj ked som bol spociatku skepticky, tak mam z toho auta dobry pocit a ak to mam porovnat s konkurenciou, tak je na tom podla mna dobre a osobne by som asi nemal problem ist do toho auta, akurat keby nevyzeralo tak moc obycajne. Co je trochu mimo, je urcite cena, cca 26 litrov, co je cenovo asi ako civic type-r, pripadne viac ako lancer v plnej vybave... kedze mu dali viac nez 5000 zlavu, tak v podstate nebolo o com premyslat.
k tomu golfu... kamos mal donedavna e39, predtym tiez nejake bmw, proste uplne bmw fan telom a dusou, vsetko ostatne bol srot, aspon na japoncov bol schopny povedat dobreho slova, ale to asi len preto, ze sa viezol v mojom civiku a zakazdym neveriacky krutil hlavou, ze to auto ma 15 rokov No jedneho dna sa to auto zacalo neskutocne srat, najprv nejake drobnosti, potom turbo a nakoniec cosi s klukou a zadrel motor. Takze bmw uz nechcel viac vidiet. Tak sa rozhodol ze kupi daco nove, francuzov, talianov, skodovky a rozne exotiky vylucil a ostali japonci a nemci... no nakoniec mu na golfa dali zlavu cez 5000 €, tak bolo v podstate vyhrate, 1.4tsi v plnej vybave okrem navigacie, cize polokozene sedacky, klima, 7 stupnove dsg, xenony, predne zadne led, parkovaci asistent (sranda vec) a neviem co vsetko je v tom este. Celkove pocity z auta si take, ze vnutri je clovek dost utopeny, spociatku nezvyk byt takto obklopeny hrubymi stenami, ale po case to posobi dobre, bezpecne. Miesta je tam habadej, jak v predu, tak vzadu, hlavne sklon zadnych sedadiel je taky akurat, ak to porovnam s Octaviou II, tak je to ovela, ovela pohodlnejsie. Odhlucnenie je na super urovni, jak motor, tak podvozok. Mozno by sa dalo trochu zapracovat na hornej casti karoserie, pri vyssich rychlostiach uz bolo pocut obtekajuci vzduch (ak sa vobec da). Ked sme sli 200, tak 7. st a 4000 ot. cize motor prakticky nepocut, hlucnost minimalna a dalo sa v pohode rozpravat aj s tymi vzadu bez toho, aby sme museli po sebe kricat. Co sa tyka dynamiky, tak motor ma 170 koni, osobne som cakal vecsiu "divokost", alebo ako to spravne nazvat, ma to tah, ale ked 160 konovej honde zopne vtec, tak je to trochu ine. V kazdom pripade, vykonu to ma viac nez dost, takisto krutak je slusny. DSG radi tiez super, v podstate sa to sprava ako klasicky automat, akurat ze to nerobi to typicke trhnutie a pokial clovek nepozera na otackomer, tak si ani neuvedomi, ze to radi. Podvozok je oproti starsim golfom, ale aj oproti ostatnym vw pomerne makky, komfortny, nieje to to typicke drncadlo, ako som zvyknuty od vw, urcite svoju cast na tom zohravaju aj sedadla. Manevrovatelnost je super, ked to napr. porovnam s pezotom 308 alebo citroenom c4, tak je to na lepsej urovni a utrhnut tomu predok da fakt dost zabrat. ... a to nevravim o mojej stare honde, ktora sice drzi slusne na ceste, ale jak sa to raz utrhne, tak moj skill nestaci, zatial co na golfe zasiahla elektronika a bez problemov chytil stopu.
Aj ked som bol spociatku skepticky, tak mam z toho auta dobry pocit a ak to mam porovnat s konkurenciou, tak je na tom podla mna dobre a osobne by som asi nemal problem ist do toho auta, akurat keby nevyzeralo tak moc obycajne. Co je trochu mimo, je urcite cena, cca 26 litrov, co je cenovo asi ako civic type-r, pripadne viac ako lancer v plnej vybave... kedze mu dali viac nez 5000 zlavu, tak v podstate nebolo o com premyslat.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
opäť platí to čo som písal, o biopalivách toho moc nevieš. Polovica z toho sú hlúpostija-pc napísal:...
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
papku, len este nech sa to neposere hned a bude
ale tak ja neverim ze to je az tak strasne s tou poruchovostou...
ale tak ja neverim ze to je az tak strasne s tou poruchovostou...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak som zvedavy co ta 1,4 s turbom vydrzi, respektive kolko vydrzi. je jasne ze je to teraz nove a vsetko OK, ale co po 100 000km?
za tie prachy by som radsej kupil cicika type R, alebo nabuchane lancra. Pripadne novy rally art lancer vyjde okolo tých 30 000€ a to je uz ina masinka.
za tie prachy by som radsej kupil cicika type R, alebo nabuchane lancra. Pripadne novy rally art lancer vyjde okolo tých 30 000€ a to je uz ina masinka.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
kamaratovi na Golfe 1.4TSI odisiel motor po cca 50tis km (najprv zral vela oleja, nasledne jedneho dna skapal uplne), vymenili v zaruke... a tusim potom sa ten motor prestal do Golfa ponukat (1.4TSI 103kW)
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to hned ako by na take auto koncila zaruka by islo z mojich ruk prec, len by sa tak zaprasilo
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ved tak to aj kopa ludi robi
jak konci zaruka, kupia nove auto a stare predaju..
jak konci zaruka, kupia nove auto a stare predaju..
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Chlapi máte niekto/jazdili ste niekto pneumatiky Matador MP46 ? Cena je dobrá, názory na nete čo som našiel sú pomerne neutrálne až pozitívne. Máte s nimi niekto skúsenosti ? Predsa len dať za matador 85€ a za Continental/Pirelli/Michelin okolo 170€ je dosť rozdiel.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !