Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
by ho poslali pracovat do fukushimy asi
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2266
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ovsem ten clanok (mimochodom ma viac casti) nie je dielom nejakeho redaktora ale su to skusenosti majitela daneho vozidla.HellAngel napísal:ty vole, tak ten clanok je sila. keby som mal prachy a nemal rozum a precital tento clanok, tak poviem ze to GT-rko je najvacsi shit auto ake snad je.
mali by to vidiet hosi v japonsku myslim ze asi pan redaktor by skoncil
A len pre doplnenie. Nepamatam si to uz presne (musim pozriet v mojom SPEED archive ), ale myslim ze prechadzal z M3-ojky na GTR-ko.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12539
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nj tak to potom vysvetluje to vyjadrovanie a sposob napisania celeho clanku.
To co tam pisal su sprostosti, respektiveza vela veci si mohol sam pretoze nevie na tom aute jazdit. co sa tyka vymien naplni myslim ze je to v norme, nie je to 105ka ale sportove auto.
To co tam pisal su sprostosti, respektiveza vela veci si mohol sam pretoze nevie na tom aute jazdit. co sa tyka vymien naplni myslim ze je to v norme, nie je to 105ka ale sportove auto.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to prehrievanie prevodovky je konina, takisto praskanie kotucov - praskli konkretne jemu, alebo to niekde pocul?
a co sa tyka hmotnosti, tak je uplne v norme, M3 vazi o 50 kg menej, bezne kopa inych sportovych aut vazi cez 1500 kg, je to dan za bezpecnost a prepchatost technologiami. Jasne, najde sa kopa malych aut s 3,5 litrovymi motormi, co vazia 1000 kg ... ale gt-r je poriadne auto, s ktorym sa da blbnut a odveze 4 ludi
a co sa tyka hmotnosti, tak je uplne v norme, M3 vazi o 50 kg menej, bezne kopa inych sportovych aut vazi cez 1500 kg, je to dan za bezpecnost a prepchatost technologiami. Jasne, najde sa kopa malych aut s 3,5 litrovymi motormi, co vazia 1000 kg ... ale gt-r je poriadne auto, s ktorym sa da blbnut a odveze 4 ludi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ked sa vyknedlis na predne sedadlo, ze za tebou neostane miesto na sedenie, tak troch ...
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Nie Papku, tu nejde o vyknedlenie GTRko odveze iba troch (1+1+0,5+0,5), alebo iba short people...
skoč si do Impexu vyskúšať si to
skoč si do Impexu vyskúšať si to
.
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2266
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
OK, beriem. Nemam GTR-ko a ani som sa v nom neviezol. Ale preco potom Nissan ako jednu z noviniek/vylepseni pre model 2010 uvadza zlepsene chladenie prevodovky?Papek napísal:to prehrievanie prevodovky je konina, takisto praskanie kotucov - praskli konkretne jemu, alebo to niekde pocul?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
lebo uvádza aj lepšie chladenie bŕzd a nižší drag? Je to celkovo nový model, vychatajú čo môžu, čo sa divíš...
.
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2266
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja sa nedivim. Iba som reagoval na prispevok o pomenovani uvedenych problemov s prehrievanim prevodovky ako konina. Predpokladam, ze nikto z nas (alebo aspon vacsina) nemala moznost si zajazdit na GTR-ku na okruhu v rezime "co to da" .
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jazdit nie... ale ked zvladne gtrko na slovakiaringu 20 minutovu jazdu pod plnou palbou, tak snad zvladne aj brno
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ano, prevodovka sa môže prehrievať, preto sa má olej meniť vždy spolu s motorovým olejom, to že niekto to nečíta v servisných pokynoch je jeho problém.
.
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2266
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Opat len doplnim info . Uvedene problemy s chladenim prevodovky vznikli pri "ostrom" jazdeni na Nurburgring-u (konkretne severna smycka). Chlapik tam "piloval" svoje jazdecke schopnosti, resp.jazdil jednotlive kola na cas a snazil sa zlepsovat.Papek napísal:jazdit nie... ale ked zvladne gtrko na slovakiaringu 20 minutovu jazdu pod plnou palbou, tak snad zvladne aj brno
Nemyslim si, ze by ako celok jeho "recenzia" vyznela nejak negativne. Proste iba spisal svoje skusenosti s danym vozidlom, tak ako to tam v poslednych cislach SPEED-u robi viac ludi. Predpokladam, ze ak by s autom nebol spokojny, tak ho preda a kupi si nieco ine. Peniaze (resp.ich nedostatok) nie su zjavne jeho problem.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tak potom keď auto tzv. "trackuje", tak sa má olej meniť skôr. Brzdy nepraskajú (poznám pár ľudí z US ktorý majú GT-Rko iba na track a tento problém nemali) skôr zjazdili obloženie/kotúče než aby praskli
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
akoze neverim ze tak prepracovane auto by malo tak zavazne problemy
co by cakal ze kotuc po brzdeni bude mat teplotu okolia alebo co? ak hej tak tie zakony fyziky ktore podla neho neodrbes tak ich nepozna ani za tu <>
co by cakal ze kotuc po brzdeni bude mat teplotu okolia alebo co? ak hej tak tie zakony fyziky ktore podla neho neodrbes tak ich nepozna ani za tu <>
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať