Vdaka za odpovedSnake napísal:Zvyšuješ ťažisko (možno aj narúšaš stock pomer váhy predok:zadok), tzn že ovládateľnosť, brzdenie, akcelerácia a podobne v tom tiež majú rolu. Napríklad pri brzdení sa to fyzikálne javy dekcelerácie násobia pomerom svetlej výšky k rázvoru, laicky povedané, čím vyššia svetlá výška (rázvor ostáva konštantný v tvojom prípade), tým horší brzdný účinok. Samozrejme to vyúsťuje aj do šmykov (pretáčavých pre RWD, ak nezmenili vyváženie predok vs zadok samozrejme - dal si iba moc strohý popis).
Čo ti menili? Iba pružiny? Lebo to že si dostal šmyk pri prudkej akcelerácii ešte nemusí znamenať nič, znamená to jedine to, že:
a) nevieš jazdiť (málo pravdepodobné)
b) auto sa ti pri prudkej akcelerácii tak nenakloní dozadu (môže byť že sú pružiny tvrdšie, ale môže byť že ti tam dali iné - vyššie - tým pádom neni zadok tak zaťažený a stráca grip pri akcelerácii (tzn. nemáš takú adhéziu akú si mal).
Každopádne pojazdi pár dní, a uvidíš...Toľko k správaniu auta
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Ono v zime ked je nasnezene, tak aj bez toho mi zadkom auta hadze hore dolu, ale takto v lete sa mi to v zivote pri mojom konzervativnom style jazdy nestalo. Kazdopadne to zajtra zbehnem brutalne prevetrat na letisko, uvidime.