Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ved atessa je ta sranda od nissanu, nie? s tym sa musia paradne rezat zakruty. Ono to odpajanie robi aj sh-awd, aj ked v tomto pripade asi neprenesie 100% vykonu na lave napravy.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
yep, posledná ATTESA (ETS-PRO GT-R v2) dokáže F:R - <0:100; 50:50> | FL:FR príp. RL:RR - 0:100 predchádzajúca zvládala iba F:R - <2:98; 50:50>...bohovský AWD, dáke quattro môže ísť oproti nemu do <> (milióny recenzentov po celom svete recenzujúci Nissan/Infiniti autá sa predsa nemôžu mýliť)
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak isto, ako sa nemozu mylit miliony nadsenych recenzentov quattro ale tak kazdy ma to svoje a kazde je na nieco dobre a hlavne zamerane na cosi ine.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a na čo je zamerané quattro? alebo xdrive? alebo haldex/4motion ktorý nikdy nefungoval jak má a keď som skúšal Golfa R tak som mu odkúril spojku? na čo sú tieto veci zamerané? Mne sa zdá že iba na to aby automobilka mohla povedať "máme AWD systém", na nič viac...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
u Audi stlacis off ESP a ostane vypnute,urcite na A4 Avant 2,0 2007, A4 2,0 2005, A6 quattro 3,0 2010,(auta v rodine) ...nezapne sa spat ked zacnes hrabat,smykat.Snake napísal:...ale audinacke prevedenie ze stlacim ESP OFF a ono mi ho akurat obmedzi na 50% a vo velmi kritickej situacii opat zapne, no na to ti mozem dlabať, radsej poctivy zadohrab, clovek si to otuka v snehu jednu zimu, a ked pojde dverami napred tak mu este v gatach bude stat rano ked ma rad adrenalin, akurat treba vedet kedy prestat...s audi toto nezazijes...audi je pre manazerov a tupcov co si kupuju predrazeny VW, a duplom A4, sak tam neni nic, este taka A6 ma technologicke novinky, ale A4 defacto passat...hlupost...
u bmw zapne vypnute ESP,hned ako zacne smykat, takmer(nejazdil som s kazdym)pri vsetkych modeloch okrem m3-tam ostane tiez urcite vypnute.to iste vw tuareg ihned zapne spat ESP ako sa zacne smykat..
suhlas audi je predarzene,aj ked urcite nie je to iste co vw...v mnohom som nasiel vylepsenia VW(jazdim passat 2,0Tdi 2008-sluzobne) vs.Audi(A4 Avant 2,0 2007-frajerky) vs.Skoda (Octavia 2,0 4x4 2011-frajerkyne sluzone)
co sa tyka tych pohonov 4x4:vacsina tych aut jazdi po cestach a do terenu sa mozno nikdy nepozrie,takze je to vymyslene dobre..
cakame na Q5 2,0 takze potom mozem posudit(skusime aj teren )
moja rada ku kupe Audi:A4 modely 2002-2007,len benzin,pozor diesle nie!!!novsie A4(2008-..)aj s tym dieslom 2,0 tdi CR(to by mal byt motor od Fiatu?!). mozno aj tie novsie aj A6 tam zase 3,0 diesel ten je vyborny..
j.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
AWD = Subaru
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja mam Hondu CRV a nemozem povedat na nu krive slovo co sa tyka toho pseudo 4x4. Kazdy kto si kupuje taketo auto a nie plnokrvnu 4 kolko s uzavierkou musi jasne ze netreba od toho cakat ze sa s tym bude dat skrabat na mount everest.
Co sa tyka mojich skusenosti s Prvou generaciou CRV tak hodnotim len pozitivne. Táto zima bola celkom bohata co sa snehovej nadielky tyka. S hondou som ani raz nemal problem prejist snehom, ktory bol vyzsie ako svetla vyska vozidla. Vysiel som aj bezproblemov mensi kopcek a sneh som tlacil pred sebou. Vytahoval som z takehoto snehu E medak (vaha viacej ako 1,5 tony), nemusel som pouzit ani retaze a tahal som ho asi cca 2OOmetrov kym som sa dostal na odhrnutu cestu.
Takze co sa tyka honda pseudo 4x4 ma to zatial nesklamalo aj pri horsich podmienkach. Neviem ako na tom je prva generacia CRV oproti ostanym novsim generaciam, ale podla videii na youtube som bol prekvapeny co ta hodna vydrzi a kam sa snou da dostat
Co sa tyka mojich skusenosti s Prvou generaciou CRV tak hodnotim len pozitivne. Táto zima bola celkom bohata co sa snehovej nadielky tyka. S hondou som ani raz nemal problem prejist snehom, ktory bol vyzsie ako svetla vyska vozidla. Vysiel som aj bezproblemov mensi kopcek a sneh som tlacil pred sebou. Vytahoval som z takehoto snehu E medak (vaha viacej ako 1,5 tony), nemusel som pouzit ani retaze a tahal som ho asi cca 2OOmetrov kym som sa dostal na odhrnutu cestu.
Takze co sa tyka honda pseudo 4x4 ma to zatial nesklamalo aj pri horsich podmienkach. Neviem ako na tom je prva generacia CRV oproti ostanym novsim generaciam, ale podla videii na youtube som bol prekvapeny co ta hodna vydrzi a kam sa snou da dostat
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
omyl, obmedzené, vypnúť sa nedá...jose napísal:u Audi stlacis off ESP a ostane vypnute
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mam to odskusane na vsetkych tych Audinach,vypnem ESP a zostane vypnute, auto sa smyka a ESP sa nezapne,a kedze jazdne vlastnosti audin su nic moc(prednokolka-silna nedotacavost)bez ESP sa na snehu stava az neovladatelne..neviem ci je len obmedzene,pre mna vypnute,pretoze neustale presmykuje,nezapne sa spat.
CRV model 2010 bol vazny kandidat na kupu,ale po 3 dnovom zapozicani boli dojmy rozpacite:2,2 diesel je slabucky a hlucny,aj ked postacujuci..interier perfektny,jazdny komfort slusny
dalsi kandidat X-trail:motor a pohon ovela lepsi ako honda,aj jazdne vlastnosti boli lepsie,interier a design uz pokulhava,ale ten som nemal dlshsie...este som mal 1-den Hyundai Santa Fe:najlepsi dojem ako z motora tak aj z jazdnych vlastnosti,akurat ten interier..
nakoniec to priatelka prebila s Q5-ona je na tie Audiny zatazena..
K Subaru:motor a pohon su spicka ale ten vzhlad(vec pohladu) a interier(zastaraly a plasty)..nemci aj svajciari uprednostnia duster-pre nich podobne za polovicnu cenu.
j.
CRV model 2010 bol vazny kandidat na kupu,ale po 3 dnovom zapozicani boli dojmy rozpacite:2,2 diesel je slabucky a hlucny,aj ked postacujuci..interier perfektny,jazdny komfort slusny
dalsi kandidat X-trail:motor a pohon ovela lepsi ako honda,aj jazdne vlastnosti boli lepsie,interier a design uz pokulhava,ale ten som nemal dlshsie...este som mal 1-den Hyundai Santa Fe:najlepsi dojem ako z motora tak aj z jazdnych vlastnosti,akurat ten interier..
nakoniec to priatelka prebila s Q5-ona je na tie Audiny zatazena..
K Subaru:motor a pohon su spicka ale ten vzhlad(vec pohladu) a interier(zastaraly a plasty)..nemci aj svajciari uprednostnia duster-pre nich podobne za polovicnu cenu.
j.
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Jose si nevyberie, je pod papučou.
Dúfam, že ste aspoň zobrali 3,2 FSI.
Dúfam, že ste aspoň zobrali 3,2 FSI.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ee toto: Q5 Premium 2011 2,0 TFSI quattro 180k 6G+ nejaka vybava za xy,nuz vyskusame
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Hlavne nech to funguje bez porúch aspoň pár rokov. Ozvi sa niekedy, pôjdeme to prevetrať ak ti frajerka dovolí.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Zdar,dnes som bol na emisnej a hodnoty dymivosti mi klesli o polovicu oproti minulej kontrole