Všeobecná diskusia
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a prečo to neodnesiete do servisu? Ako ja neviem, ale niekedy fakt nechápem, teraz ma neberte v zlom, nejde len o Vás.
Napíšem presný prípad, ktorý ma dostal:
príde chalan do servisu na fiat brava 1.2ka .
začne mudrovať o tom aute, nemal ani páru, pýta sa, že prečo to auto ťahá tak slabo, veď nie je až také staré. Bolo mu to vysvetlené. Dohodne sa na výmene olejového filtra + oleja, avšak chalan povie, že on si filter kúpi sám ( ok, nech si ho kúpi sám, veď to je jedno, menej roboty pre uja ), dohodnú sa na presný termín výmeny.
Chalan príde o deň neskôr, bez filtra, pretože deň predtým nemohol a filter nekúpil.
Načo tam ide? Nehovoriac o tom, že hodiny ( fakt hodiny, bol tam dokopy asi 3x, stále sa vypytoval dookola na to isté )
A ako to dopadlo nakoniec? dokopy mal platiť ja neviem, cca 30e ( viac vecí sa robilo ) no chýbalo mu pár eúr ( ja neviem 6-10e ) a pýta zľavu, prvýkrát, nepríjemný, stále podozrieval z toho, že ojebujeme ( všetky diely, ktoré sa vymenia, tak zákazník dostane pôvodné zabalené v krabici od nového dielu, pravdaže, ak nechce, tak nemusí si ich brať )
ďakujem za takých ľudí.
Napíšem presný prípad, ktorý ma dostal:
príde chalan do servisu na fiat brava 1.2ka .
začne mudrovať o tom aute, nemal ani páru, pýta sa, že prečo to auto ťahá tak slabo, veď nie je až také staré. Bolo mu to vysvetlené. Dohodne sa na výmene olejového filtra + oleja, avšak chalan povie, že on si filter kúpi sám ( ok, nech si ho kúpi sám, veď to je jedno, menej roboty pre uja ), dohodnú sa na presný termín výmeny.
Chalan príde o deň neskôr, bez filtra, pretože deň predtým nemohol a filter nekúpil.
Načo tam ide? Nehovoriac o tom, že hodiny ( fakt hodiny, bol tam dokopy asi 3x, stále sa vypytoval dookola na to isté )
A ako to dopadlo nakoniec? dokopy mal platiť ja neviem, cca 30e ( viac vecí sa robilo ) no chýbalo mu pár eúr ( ja neviem 6-10e ) a pýta zľavu, prvýkrát, nepríjemný, stále podozrieval z toho, že ojebujeme ( všetky diely, ktoré sa vymenia, tak zákazník dostane pôvodné zabalené v krabici od nového dielu, pravdaže, ak nechce, tak nemusí si ich brať )
ďakujem za takých ľudí.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
akoze s 1.2kou sa bude stazovat ze zle taha? to zle taha aj ked je v top stave
inak viac menej suhlas, neviem co ludom brani ist ked je problem takyto vazny hned do servisu alebo za niekym kto sa vyzna a dat si to spravit alebo si to po najdeni problemu spravit...
to radsej jazdit na dodrbanom aute hej
inak viac menej suhlas, neviem co ludom brani ist ked je problem takyto vazny hned do servisu alebo za niekym kto sa vyzna a dat si to spravit alebo si to po najdeni problemu spravit...
to radsej jazdit na dodrbanom aute hej
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ticho vy dvaja plaťte si servisy keď na to máte, alebo máte lavé ruky, chalan sa slušne opýtal čo je za problém, pri prvej príležitosti vás JA OSOBNE pošlem do riti aj keď budem vedeť čo je za problém. Či vy v pohodičke odídete do servisu keď je zlé relé, a pritom vám vymenia riadiacu jednotku a vy preplatíte 1000€? Fajn chlapci, ja vám budem robiť servis, očividne peniaze pre vás nie sú problém, a keď sú, tak budťe tíško
Ad neštartuje: Relé 109 (ECU) a 103 (žhavenie), ak neštartuje problém je inde, lebo nad 5°C Octavia nežhaví, skús relé vymeniť najprv (tú stodevinu - 20€ v najhoršom prípade s OEM). Ak máš niekoho na diag, šup tam k nemu nech to nevymieňaš naslepo.
//edit: ešte sa pozri či nie je zaseknutá chcípacia klapka (vedla EGR ventilu to je, vedla nádržky na chl. kvap., taká páčka)
Ad neštartuje: Relé 109 (ECU) a 103 (žhavenie), ak neštartuje problém je inde, lebo nad 5°C Octavia nežhaví, skús relé vymeniť najprv (tú stodevinu - 20€ v najhoršom prípade s OEM). Ak máš niekoho na diag, šup tam k nemu nech to nevymieňaš naslepo.
//edit: ešte sa pozri či nie je zaseknutá chcípacia klapka (vedla EGR ventilu to je, vedla nádržky na chl. kvap., taká páčka)
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pokrocil som v "znizovani" auta, dalsi level je vyska cca 4 cm, bohuzial, ked brzdim, tak sucham predok, vyjst na retarder bez skrtnutia je nemozne este 2 cm dole a mozem jazdit pod kamionmi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Sphyn0x
- Používateľ
- Príspevky: 1944
- Dátum registrácie: Pi 27. Nov, 2009, 20:53
- Bydlisko: Bratislava IV
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Díky, zajtra to pozriem.
EDIT: Asi pred dvomi mesiacmi bol v servise a že tie relé tam vymenil či čo, aj tu páčku pozrel a išlo všetko. A teraz zase nejde..
Ja viem že je to šrot, ale má dobrú spotrebu
Si im dal, ale zdieľam podobný názor..
EDIT: Asi pred dvomi mesiacmi bol v servise a že tie relé tam vymenil či čo, aj tu páčku pozrel a išlo všetko. A teraz zase nejde..
Ja viem že je to šrot, ale má dobrú spotrebu
Si im dal, ale zdieľam podobný názor..
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nie nic nedal, ja som nepisal ze do servisu musi ist kazdy so vsetkym, ale ak si pozorne precitate tak pisem ze kludne si to clovek moze spravit aj sam, u kamarata... ale riesenie cez forum nema zmysel, proste to ti nidky presne nebude vediet povedat o co ide...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
... to je ako opravovat PC po telefone ...
kym to nevidite, ako sa to sprava, a co tomu presne je, tak na druhej strane vam mozu rozpravat co chcu, ale do spravneho riesenia sa jednoducho nemusite trafit
kym to nevidite, ako sa to sprava, a co tomu presne je, tak na druhej strane vam mozu rozpravat co chcu, ale do spravneho riesenia sa jednoducho nemusite trafit
lava, prava, lava, prava ...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
po dlhšej dobe som sa opäť vrátil k nápadu kúpiť si nejakého kvalitného ropáka za slušný peniaz a do oka mi padli Octavie ročník ~ 2003, kombi a v tej najvýkonnejšej "normalnej neRS" verzií čo má 96kW.. ale neviem teda, že či sa ešte oplatí ísť do takého auta alebo nie, ceny sú cca 6000e.. tak ma napadlo, že sa skúsim spýtať tuto na váš názor, či hej, alebo radšej nie?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
taketo v kozi http://autobazar.autovia.sk/mazda-6-wag ... -m5-831155
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
keď by som kupoval auto (čo je zatiaľ tak na 60%) tak rozhodne VW group - Audi, Škoda, Volkswagen, kvôli dobrým skúsenostiam okolia, Mazdu nemá nikto koho poznám, ani širší okruh známych..
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mazdy sú spolahlivé. Octaviu by si mal hľadať v dvoch prevedeniach - 66kW a 81kW - to sú rotačné čerpadlá, tie 74kW a 96kW sú prvými PDčkami vo VAGu, sú s nimi starosti a spotrebu zas tak nízku nemajú. U rotačiek si prípadne priplatíš za chip (110kW = 200€), a máš dobrý výkon a spolahlivý motor.
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
salalajlalajlalajlaj, zase mi jebli do auta
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
A ja som si dnes pozical otcove auto a hodil som mu dopredu Blaupunkt repro, stare Clarion mu uz zacinali chrcat. Som zvedavy co povie. Sice to nieje odtlmene, ale aj tak citit rozdiel.
BTW: zacinam aj ja uvazovat od zmene auta a odkedy sme swapli motor + elektriku v lagune, tak by som si dal povedat aj na take nieco. Ovsem jedine zachovali kus a garazovany 98+.
BTW: zacinam aj ja uvazovat od zmene auta a odkedy sme swapli motor + elektriku v lagune, tak by som si dal povedat aj na take nieco. Ovsem jedine zachovali kus a garazovany 98+.
CPU: Ryzen 5 5600X, MB: MSI MPG B550 Gaming plus, RAM: 2x16GB Patriot Viper Steel DDR4 3600 Mhz, GPU: XFX Speedster QICK 319 RX6750XT CORE, Monitor: HP OMEN 27q, HDD: Seagate Ironwolf Pro 4TB, M2: Samsung 970 Evo plus 1TB, Crucial P5 plus 2TB SSD: Apacer Panther AS350 512GB PSU: Corsair RM850X Gold, Case:Fractal Define S, NET:Orange FiberNet 500Mb, OS: Win 10 pro 64