reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

no napisane tam je ze z formatovali hdd
a ja ked som posielal som pisal ze plast sa vykulbuje a poslal som tie foto.
teraz im urcite poslem to video
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7988
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa CageJ »

Tak jasne vec, na reklamacku. A k tomu je to novy notebook, takze z opotrebenia tazko. Nezda sa ti, ze mohol mat pred tebou ten notebook este ? Nejake znaky z manipulacie ?? Cokolvek.. Krabica prelepena a pod...
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

tu je to video na youtube popripade http://www.youtube.com/watch?v=cwAV7joJVfc
no ono toto bol jeden z dôvodou preco som to posielal reklamovat....
ziavne im to nestaci.
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

no dnes som volal do lenova zavadu nasli z videa už ju opravuju... :-)
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

No ntb sa už vratil...
opravily plast ale bobužial vyrobily novu vadu nejdu dotykove klavesy na ovladanie zvuku ovladač je určite ok tlacitla sa nerosvietia hned po zapnuti ntb určite je to vada
potrebujem radu je niaka moznost aby sa to nemuselo nikam posielat a aby to vyriesily niak?
dasa odstupiť od zmluvy?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7988
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa CageJ »

Samozrejme, po 3x reklamacii mas uz pravo vratenia tovaru,t.j. penazi v plnej vyske alebo uplnej zmeny tovaru alebo inak podla dohody. Zrejme si chytil riadne vadnu seriu.
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

oni ten plast opravily ale vlastne urobily novu vadu a to ze nejdu tie tlacitka cize mam pravo na peniaze?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7988
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa CageJ »

citujem :
§ 622 OZ)

1. Právo na opravu (právo na odstránenie chyby). Ak si kupujúci pri reklamácii uplatní právo na opravu, je predávajúci povinný chybu zakúpeného tovaru bez zbytočného odkladu bezplatné a riadne odstrániť. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je pritom povinný chybu odstrániť najneskôr do 30 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie, inak poruší zákon.
2. Právo na výmenu (resp. právo na výmenu chybnej súčasti, ak sa chyba týka len súčasti tovaru), namiesto opravy. Zákonnou podmienkou na požadovanie výmeny chybného tovaru je, že výmenou predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby. Táto možnosť prichádza do úvahy najmä vtedy, ak tovar ešte nebol použitý. Treba však upozorniť na to, že predávajúci môže zo zákona vždy namiesto opravy vymeniť chybnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
3. Právo na vrátenie peňazí (právo odstúpiť od zmluvy). Aj v tomto prípade zákon na uplatnenie tohto práva kupujúcim vyžaduje predchádzajúce splnenie podmienky. Kupujúci má nárok na vrátenie peňazí len v prípade, ak zakúpený tovar nemôže riadne užívať, pretože sa po oprave opätovne vyskytli chyby (tzn. ani druhá oprava po druhej reklamácii nebola úspešná), tovar má väčší počet chýb (najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, z ktorých každá bráni v riadnom užívaní tovaru) alebo predávajúci nevybavil reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia.
Napriek častému argumentu predávajúcich zákon neuvádza, že sa rovnaká chyba musí vyskytnúť trikrát, preto nie je v prípade uplatnenia nároku na vrátenie peňazí rozhodujúce, či išlo o dvojnásobné vyskytnutie sa tej istej chyby.
Nakoľko zákon neukladá predávajúcemu povinnosť pri tretej reklamácii opätovnej chyby alebo pri prvej reklamácii väčšieho počtu chýb, aby kupujúcemu vrátil peniaze, musí kupujúci pri reklamácii tovaru v takýchto prípadoch vyzvať predávajúceho na vrátenie peňazí z dôvodu odstúpenia kupujúceho od kúpnej zmluvy.

V prípade vyskytnutia sa neodstrániteľných chýb, ktorá bránia tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, má kupujúci nasledujúce práva: (§ 623 OZ)

1. Právo na výmenu tovaru za bezchybný.
2. Právo na vrátenie peňazí (právo odstúpiť od zmluvy).
3. Právo na primeranú zľavu z ceny, ak neodstrániteľná chyba tovaru nebráni jeho riadnemu užívaniu. Výška zľavy v zásade závisí do posúdenia predávajúcim. (624 OZ)
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

potrebujem radu 5.10 to bude mesiac co to bolo prvý krát v servise pani v lenove co to mala riesit je na dovolenke.
Čo robit volat predajcovi?? abo co bo ja som z toho vol....
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7988
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa CageJ »

30dni je 30dni.. porusili zakon... teba nema co zaujimat, ze je na dovolenke
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

ono to tak bolo ze raz bol ntb v servise a len formatli hdd ptm som poslal este raz aj z videom opravily plast ale spôsobily ten novy problem.
a teraz mam ntb doma a cakat co odpisu v lenove plati aj na toto tych 30 dni ciže 5teho môzem požiadat o odstupenie od zmluvy?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7988
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa CageJ »

Ano, pokial viem bez ohladu kde to reklamujes ak to nejde mimo musia dodrzat 30dni. Najskor by to chcelo este vyjadrenie pravnika ale myslim si, ze nie je co riesit. Skus si este pozriet zakon.
fush1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Pi 16. Sep, 2011, 21:29

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa fush1 »

no notebook sa mi už vrátil z opraveným panelom.
to by nebolo lenovo keby vtom zas niečo nebolo.
prekvapenie nastalo pri recovery obnove systemu kde sa vzdy stopol pri jednom subore a napisal chybu.
napadlo ma či nebude poškodena recovery partícia tak som to pokusil obnovit pomocou recovery DVD.
tu to urobilo zas to iste už som vedel ze niečo nieje v poriadku nainstaloval som win cez klasicku inštalačku nechal prebehnut hd tune a toto mi vyšlo
Obrázok
kedže by som to rád riešil tak aby mi z lenova poslali hdd a ja im spätne to poškodene pozrel som si podmienky a našiel toto.
Niektoré problémy je možné vyriešiť výmenou dielca, ktorý si nainštalujete sami. Tieto dielce sa nazývajú dielce ″CRU″ alebo ″Jednotky vymeniteľné zákazníkom″. Ak je toto váš prípad, Poskytovateľ servisu vám doručí dielce CRU, ktoré si sami nainštalujete.
Poradte mi myslite žeby sa to dalo takto riešiť?
Ďakujem za odpoveď.
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

Ak je NTB v záruke, nerozoberaj ho, pošli ho celý aj s popisom závady predajcovi. Screen s BS im môžeš kľudne poslať tiež.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: reklamaciu síce uznali ale ntb lenovo neopravili....

Príspevok od používateľa icefire »

Bullshit. Ak to naozaj potrebuje nat co najskor pojazdne (vies, niektori ludia na bookoch aj pracuju), tak to kludne moze urobit aj tak. Ja som to presne takto tiez s HDD riesil s HP.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"