Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Zdravim
momentalne mam nejaky tovar na reklamacii v lanze
dnesnym dnom tomu bude 30 kalendarnych dni od podania reklamacie (zase)
a ohanaju sa tym ze tovar resp posudok este z autorizovaneho strediska neprisiel ze musim vydrzat
maju na to pravo alebo mam na nich nakricat a poslat SOI?
dakujem
EDIT:
tak vyhrabal som heslo na login na alze, kuknem reklamacie a citam tam celkom blud
Požadované riešenie: oprava,výměna Ano Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Přijatý produkt zašleme dle přání zákazníka na posouzení k výrobci. Zákazník souhlasí s prodlouženou lhůtou vyřízení – tato lhůta není nijak stanovena.
-v pisomnej prijemke reklamacie, ktoru mam ktoru som prevzal a podpisal nemam ziadnu podobnu informaciu
jedine co sa ma technik pytal bolo preco je strhnuta pecat chladica
na to som odpovedal ze tam nebola (9800GTX+ Gainward)
momentalne mam nejaky tovar na reklamacii v lanze
dnesnym dnom tomu bude 30 kalendarnych dni od podania reklamacie (zase)
a ohanaju sa tym ze tovar resp posudok este z autorizovaneho strediska neprisiel ze musim vydrzat
maju na to pravo alebo mam na nich nakricat a poslat SOI?
dakujem
EDIT:
tak vyhrabal som heslo na login na alze, kuknem reklamacie a citam tam celkom blud
Požadované riešenie: oprava,výměna Ano Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Přijatý produkt zašleme dle přání zákazníka na posouzení k výrobci. Zákazník souhlasí s prodlouženou lhůtou vyřízení – tato lhůta není nijak stanovena.
-v pisomnej prijemke reklamacie, ktoru mam ktoru som prevzal a podpisal nemam ziadnu podobnu informaciu
jedine co sa ma technik pytal bolo preco je strhnuta pecat chladica
na to som odpovedal ze tam nebola (9800GTX+ Gainward)
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
A suhlasil si s tou predlzenou lehotou? Maju k tomu nejaky doklad? Ked nie tak porusuju zakon.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
nemaju k tomu pisomnz doklad ani ma nijak neinformovali o predlyenej lehote
ako pisem na papierz y reklamacie mam len popis yavadz a podtzm len nejake ustanovenia v ktorom sa pise ye sa snayia vzbavit reklamaciu co najrychlejsie ale najneskor do 30dni
ked je hento daka finta typu ze kazdu reklamaciu naooko zamietnu a len z dobrej vole to posielaju autorizovanemu stredisku na posudenie a tym padom si robia priestor na natahovanie casu tak to niecim hooodne smrdi
samozrejme nikto ma ani neinformoval ze by reklamacia bola zamietnuta
skoda ze nemam login na ucet z ktoreho som kupoval mysku ktora bola na reklamacii neuveritelnych 2,5mesiaca ale to som mal v pazi bo som ju aj tak nemal rad a necakal som na nu
rad by som sa pozrel ako postupovali tam
ako pisem na papierz y reklamacie mam len popis yavadz a podtzm len nejake ustanovenia v ktorom sa pise ye sa snayia vzbavit reklamaciu co najrychlejsie ale najneskor do 30dni
ked je hento daka finta typu ze kazdu reklamaciu naooko zamietnu a len z dobrej vole to posielaju autorizovanemu stredisku na posudenie a tym padom si robia priestor na natahovanie casu tak to niecim hooodne smrdi
samozrejme nikto ma ani neinformoval ze by reklamacia bola zamietnuta
skoda ze nemam login na ucet z ktoreho som kupoval mysku ktora bola na reklamacii neuveritelnych 2,5mesiaca ale to som mal v pazi bo som ju aj tak nemal rad a necakal som na nu
rad by som sa pozrel ako postupovali tam
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
tak dnes som tam bol
bolo mi teda vysvetlene preco bol problem s tou reklaacnou dobou
a to ze ak je zavada na zariadeni mechanicka tak nemaju stanovenu reklamacnu lehotu
sam reklamacny technik sa cudoval
bolo mi teda vysvetlene preco bol problem s tou reklaacnou dobou
a to ze ak je zavada na zariadeni mechanicka tak nemaju stanovenu reklamacnu lehotu
sam reklamacny technik sa cudoval
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
to je jedno aka je zavada, vyjadrit sa musia do 30dni a basta
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Na mechanicke poskodenia vzdy robia posudok, pozor. To iste mi spravili pri SD karte, ked sa ulomil prepinac. Mechanicke poskodenie sa vzdy posudzuje odborne/u dodavatela. Ale do 30 dni sa musia vyjadrit, zakon nepusti. Ine je, ak ti reklamaciu hned zamietnu vzhladom na mechanicke poskodenie ako mne, a az potom to daju odborne posudit. Aky to teda bol presne pripad?
Spoiler: ukázať
- Kufor
- Nový používateľ
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: Št 20. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Čadca / Brno
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Mam podobny problem, nechcem teda zakladat zbytocne novu temu.icefire napísal:Na mechanicke poskodenia vzdy robia posudok, pozor. To iste mi spravili pri SD karte, ked sa ulomil prepinac. Mechanicke poskodenie sa vzdy posudzuje odborne/u dodavatela. Ale do 30 dni sa musia vyjadrit, zakon nepusti. Ine je, ak ti reklamaciu hned zamietnu vzhladom na mechanicke poskodenie ako mne, a az potom to daju odborne posudit. Aky to teda bol presne pripad?
7. 9. som reklamoval u Alzy notebook (nedal sa zapnut pri napajani zo siete bez baterky, vyhadzoval BSOD kvoli nejakej vade s HDD a obcas "skakal" obraz, zrejme kvoli zlemu kontaktu v klboch vika). Na svojom ucte na Alze v stave reklamacie mam presne to, co zakladatel tejto temy, a teda reklamacia zamietnuta, na prianie zakaznika tovar zasleme na posudenie, zakaznik vtedy suhlasi s predlzenou a nestanovenou lehotou vybavenie. Dovod zamietnutia bolo uvedene mechanicke poskodenie notebooku a sice zlomene jedno az dve plastove rebra na mriezke pre chladenie.
Pred cca tromi dnami mi poslali dva maily, v ktorych sa pisalo presne to, co som nasiel aj na svojom ucte. Napisal som im mail, co ma zlomenie 1mm hrubeho a 2mm sirokeho kuska plastu spolocne s uvedenymi zavadami. Dnes mi prisla odpoved, ze to nie je v ich kompetencii posudit, ze to musi posudit vyrobca. A este ze
Chcem sa teda spytat - maju na nieco podobne pravo? Ja som im suhlas na poslanie vyrobcovi, a teda na predlzenie lehoty nikdy nedal. Najprv pisali, ze ho odoslu vyrobcovi na poziadanie zakaznika, v dalsej sprave uz ze je notebook u vyrobcu a lehota sa predlzuje na neurcito..Dokud nám servis neposkytne bližší informace o uznání, nebo zamítnutí Vaší reklamace, nemůžeme Vám poskytnout žádné nové informace.
Bohužel Vaše reklamace může přesáhnout i lhůtu 30ti dní na vyřízení.
Byl přijat výrobek s mechanickým poškozením.
Ako to teda je? Ak mi do 30 dni neposlu notebook spat (ci uz opraveny alebo nie), mam si narokovat vratenie penazi?
Vdaka za kazdu odpoved
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Volaj na SOI....
Samozrejme ze nato nemaju právo v zákone píše jasne max 30 dní a to aj keby potrebovali posudit nwm co....
ako vravim volaj na SOI oni ti poradia
Samozrejme ze nato nemaju právo v zákone píše jasne max 30 dní a to aj keby potrebovali posudit nwm co....
ako vravim volaj na SOI oni ti poradia
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
fush1, a znova . Alza v pripade mechanickeho poskodenia automaticky reklamaciu odmieta a zaroven automaticky odosiela reklamovany tovar na posudenie autorizovanemu servisu. Nakolko je zaruka odmietnuta, tak lehota 30 dni uz neplati.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
odmietnutim zaruka neplati ale co im dava pravo drzat si ten notes a preco to nevratia zakaznikovi, ja by som pisal na
Kód: Vybrať všetko
staznosti.sme.sk
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Nic im nedava pravo, ale 99.99999% zakaznikov ziada o odborne posudenie zavady, takze Alza automaticky posiela tovar na odborne posudenie vyrobcovi.
- Kufor
- Nový používateľ
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: Št 20. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Čadca / Brno
Re: Prekrocenie 30dnovej lehoty EDIT
Ale ako to je mozne? V jednom maile "na poziadanie zakaznika", v dalsom uz je tovar u vyrobcu bez toho, aby som ja nejake povolenie daval. Ja som s tou predlzenou lehotou nesuhlasil, ako si oni mozu dovolit takto sa z toho vyvliect. Kazdopadne kontaktujem tu SOI, neverim, ze podobny problem presne s Alzou uz niekedy neriesili...