Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ach jaj, nestiham tu vsetko citat a takto to dopadne
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to video to je len sranda. Uz len samotny vyber aut je divny
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak par aut tam bolo divnych, ale vacsinou sa jednalo o rovnako vykone stroje. test nebral do uvahy v podstate iny parameter okrem vykonu auta.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
no tak Cayman R tam nemal moc co robit a Evora taktiez nie. BMW tiez su aj lepsie ako 1M...atd.
V podstate bolo vopred jasne, ze ta spicka bude GTR, Ferrari a R8.
Taktiez, ak sa nemylim, GTR ma pohon vsetkych 4 kolies, takze mal vyhodu na starte oproti asi vsetkym autam (mozno R8 ma tiez? neviem)
Mohli tam dat Porsche 911 (997/2) turbo s PDK a GT-R by pravdepodobne prehral..alebo Corvette ZR1 miesto Z06...GT2 RS, nejake lamborghini...atd....ale netreba sa nad tym vzrusovat, sami povedali, ze to nie je seriozny test, ze to robia len preto, lebo mozu. Ale mozno sa mylim, neviem ako stoja proti GTRku s 530hp.
A samozrejme brutalne zalezi aj na jazdcoch
V podstate bolo vopred jasne, ze ta spicka bude GTR, Ferrari a R8.
Taktiez, ak sa nemylim, GTR ma pohon vsetkych 4 kolies, takze mal vyhodu na starte oproti asi vsetkym autam (mozno R8 ma tiez? neviem)
Mohli tam dat Porsche 911 (997/2) turbo s PDK a GT-R by pravdepodobne prehral..alebo Corvette ZR1 miesto Z06...GT2 RS, nejake lamborghini...atd....ale netreba sa nad tym vzrusovat, sami povedali, ze to nie je seriozny test, ze to robia len preto, lebo mozu. Ale mozno sa mylim, neviem ako stoja proti GTRku s 530hp.
A samozrejme brutalne zalezi aj na jazdcoch
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pri AWD je realizovanie čo najrýchlejšieho štartu ešte zložitejšie než pri konvenčnom RWD
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
michal: vymenoval si v podstate auta ktore tam skoro nemali co robit. Co sa tyka nahonu tak v tom nesuhlasim. Je jedno ci mam 100km/h za 5 sekund s prednym, zadnym alebo 4x4. Povedal by som ze v tom GTrku sedel asi najlepsi sofer.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ono, teoreticky, 4wd prave ma na rozbehu riadnu vyhodu, kedze prenasa vykon na vecsiu plochu... ale samozrejme chce to aj sofera co vie co stym spravit
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mne sa paci aky je tu kazdy teoretik
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a preco nie hovorim co si myslim a ked sa mylim rad som pouceny (aj ked neviem ci to tak beru vsetci.. )
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
podla toho, co som pozeral, tak na GTRku ked zapnes launch control, odpichnes sa brutalne rychlo.
Hlavna vyhoda AWD pri rozbiehani z miesta je menej preklzu pretoze je sila rozlozena. Ale samozrejme je tam vela inych faktorov a taktiez je pravda, ze optimalny rozbeh s AWD a RWD je rozdiel.
Dolezitym faktorom je aj poloha motora. Ked si zastavis na 2:21, je dobre vidiet, ze Porsche GT3RS, ktore ma motor vzadu, sa pohne z miesta paradne a corvette s motorom vpredu gumuje. Taktiez Cayman R sa pohne na zaciatku uplne krasne, to ma prekvapilo
neberte to zle, nesnazim sa zacat nejaku zaujatu debatu alebo co...ano, som fanusik Porsche, ale to neznamena, ze odmietam hocake ine auto. Je vela aut, ktore si zasluzia obdiv, a ktorych navrhari a konstrukteri si zasluzia este vacsi obdiv a respekt za krasne odvedenu pracu. GTR je jednym z takych aut.
Len mam taky zvlastny pocit, ze to bolo trosku naaranzovane aby GTR vyhral, ale sak to je jedno...
ja o autach viem len z toho, co pozeram/citam a tak...skusenosti zatial male, moc nie je kam jazdit, mestska doprava v Prahe funguje spolahlivo...ale na nakupy by sa zislo, nemusel by som to vlacit na chrbte a v rukach
Hlavna vyhoda AWD pri rozbiehani z miesta je menej preklzu pretoze je sila rozlozena. Ale samozrejme je tam vela inych faktorov a taktiez je pravda, ze optimalny rozbeh s AWD a RWD je rozdiel.
Dolezitym faktorom je aj poloha motora. Ked si zastavis na 2:21, je dobre vidiet, ze Porsche GT3RS, ktore ma motor vzadu, sa pohne z miesta paradne a corvette s motorom vpredu gumuje. Taktiez Cayman R sa pohne na zaciatku uplne krasne, to ma prekvapilo
neberte to zle, nesnazim sa zacat nejaku zaujatu debatu alebo co...ano, som fanusik Porsche, ale to neznamena, ze odmietam hocake ine auto. Je vela aut, ktore si zasluzia obdiv, a ktorych navrhari a konstrukteri si zasluzia este vacsi obdiv a respekt za krasne odvedenu pracu. GTR je jednym z takych aut.
Len mam taky zvlastny pocit, ze to bolo trosku naaranzovane aby GTR vyhral, ale sak to je jedno...
ja o autach viem len z toho, co pozeram/citam a tak...skusenosti zatial male, moc nie je kam jazdit, mestska doprava v Prahe funguje spolahlivo...ale na nakupy by sa zislo, nemusel by som to vlacit na chrbte a v rukach
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Lavá noha na brzdu, pravá na na plyn (na podlahu), potom stačí pustiť brzdu. V čom tu treba byť najlepší?HellAngel napísal:michal: vymenoval si v podstate auta ktore tam skoro nemali co robit. Co sa tyka nahonu tak v tom nesuhlasim. Je jedno ci mam 100km/h za 5 sekund s prednym, zadnym alebo 4x4. Povedal by som ze v tom GTrku sedel asi najlepsi sofer.
Výkon ti je na dve veci keďže váha sa prenáša na zadok. Pri LC móde ide GT-R v prvej polovici sekundy na 5:95, a je z neho defakto RWD.landrower napísal:ono, teoreticky, 4wd prave ma na rozbehu riadnu vyhodu, kedze prenasa vykon na vecsiu plochu... ale samozrejme chce to aj sofera co vie co stym spravit
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pokial vyuzivas lavu nohu na stlacanie brzdy tak s panom bohom a stylom podlaha a pustit ,tak to -joke
ale je pravda ,ze pri automate moc co od vodica na dragrace nic nezalezi,jedine,zeby vyslovene nechcel vyhrat pri manuale je to hlavne o vodicovi...
keby mam moznost mat 2 auta ,tak hobby car urcite berem RWD, daily car jedine AWD-samozrejme s motorom
ale je pravda ,ze pri automate moc co od vodica na dragrace nic nezalezi,jedine,zeby vyslovene nechcel vyhrat pri manuale je to hlavne o vodicovi...
keby mam moznost mat 2 auta ,tak hobby car urcite berem RWD, daily car jedine AWD-samozrejme s motorom
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
michal: este raz:
ak ma auto zrychlenie z 0-100 pisane ze za 5 sekund furt je jedno ci awd,RWD,FWD. Jednoduco ten vykon dokaze preniest na tie kolesa.
snake: mozno na 1 stupni je to fuk, ale potom zalezi ako vie na tom radit (hadam ze uplny automat nemaju). Ci vie v ktorych otackach je to spravne preradenie.
ak ma auto zrychlenie z 0-100 pisane ze za 5 sekund furt je jedno ci awd,RWD,FWD. Jednoduco ten vykon dokaze preniest na tie kolesa.
snake: mozno na 1 stupni je to fuk, ale potom zalezi ako vie na tom radit (hadam ze uplny automat nemaju). Ci vie v ktorych otackach je to spravne preradenie.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
obavam sa, ze su to "uplne" automaty... aj dsg si vies prepnut do poloautomatickeho rezimu, kde si kvalty hadzes sam, ale na sprinte s tym neurobis lepsi cas ako automat
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať