Všeobecná diskusia
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
uhm, on si asi skor robil srandu
ale to kridlo tam je naozaj len esteticky, pretoze je v "tieni" toho auta, takze nan dopada len uplne minimum vzduchu
celkovo davat kridlo na fabiu...je divny napad
ale to kridlo tam je naozaj len esteticky, pretoze je v "tieni" toho auta, takze nan dopada len uplne minimum vzduchu
celkovo davat kridlo na fabiu...je divny napad
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
celkovo, davat kridlo (okrem tovarensky navrhnutych) na nieco co nema maximalku 240+ je hlupost... akurat to zvysuje aerodynamicky hluk a spotrebu...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
M1ch4l napísal:ta fabia...lol...este jej chybaju 20 palcove disky. Ten spoiler na tom danom mieste, kde je, nema vobec ziadny efekt okrem kozmetickeho
video...7 sekund podla mna
Tak tak malo by to biť okolo 6,5 - 7 sec. čiže slušné na 200 koníkový motor. Škoda iba že je to japonská verzia motora a je problém sa tu k nej dostať. Je to označenie KLZE kebyže to niekoho zajíma, vidlicový 6 valec o objeme 2,5 litra. Výkon 200 PS a krútiak 224 Nm, premyslené sánie (jeden kanál je dlhý a tenký, druhý krátky a hrubý - tento systém zabezpečuje optimálne plnenie motora do 3500 ot. ide cez tenký a nad ide cez hrubý následne cez oba) . Táto technológia sa nazýva Vris a funguje na rôznych frekvenciách rezonancie motora pri otáčkach ktoré následne otvárajú príslušné kanáli sánia. Toto sa využíva pri všetkých motoroch K série od Mazdy. V Eu máme samozrejme našu verziu ktorá nieje taká ostrá a má iba 167 PS ale krútiak je rovnaký 224 Nm, tiež vidlicový 6 valec o objeme 2,5 litra. rozdvod je DOHC samozrejme 24 ventilov a viac bodové strekovanie. V mojom Xedose 6 je menší bratríček týchto 2,5 litrov a to o objeme 2 litre tak isto vidlicový 6 valec 24 ventilov technológia Vris výkon 144 PS krútiak 179 Nm.
Je ešte jedna derivácia tohto motora a to o objeme 1,8 litra tak isto vidlicový 6 valec atď. o výkone 135 PS a krutiak 157 Nm.
Asi toľko kebyže nejaká otázka kľudne sa pýtajte
Ja osobne zvažujem výmenu môjho 2 litra za 2,5 liter samozrejme EU verziu. Zabudol som k všetkým sa dodávala jedna prevodovka a to 5 stupňová alebo 4 stupňový automat. U novších 2,5 litrov bola automatická prevodovka 5 stupňová. Motory plnili EURO1 od roku 1994 EURO2 (došli však o pár koníkov výkonu +-5 PS), roku 2000 došiel menší facelift aj u motor a "nové" 2,5 litre plnili EURO3 (ten chcem zohnať)
Zabudol som označenia japonská verzia 2,5 litra KLZE, EU 2,5 litra KLDE, 2 liter KFDE v japonsku majú mršku 2 litrovú ktorá nesie označenie ako sa dá čakať KFZE (nevýrazný motor 160 - 170 PS, 179 - 190 Nm mal viac modifikácii), 1,8 liter K8 tak isto mal japonského bratríčka K8-ZE (144 PS).
A ešte niečo je jedna kapitola sama o sebe a to je 2,3 litrový 6 valec s Millerovým Cyklom o výkone 210 PS a krútiakom 280 Nm ktorý je dopovaný malým kompresorom. Označenie KJ-ZEM. Veľmi zaujímavý stroj škoda že sa nedá do Xedosa
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
skoda ,ze tam nieje moznost aj dsg prevodovka.takze sa musim zdrzat hlasovania.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
automat nieje dsg.Snake napísal:a automat je čo?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
lebo dsg neradi automaticky? alebo sa tu len niekto potrebuje natahovat o slovicka.... potom by sme museli vymenovat vsetky automaticke a automatizovane, robotizovane prevodovky, variatory atd
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
skus si preluskat toto: http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... mit=Hledathawkeye napísal:nikto nema skusenosti s nokian tyres?
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Je to manuálna prevodovka s automatickým radením (jednoducho povedané), chceš sa naďalej robiť zaujímavým? Ok, tak nehlasuj.kmt napísal:automat nieje dsg.Snake napísal:a automat je čo?
.
- panasonic650
- Používateľ
- Príspevky: 1329
- Dátum registrácie: Ut 13. Jan, 2009, 23:24
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Potom kazda Automaticka prevodovka je Manualna s automaticky radenim...Snake napísal:Je to manuálna prevodovka s automatickým radením (jednoducho povedané), chceš sa naďalej robiť zaujímavým? Ok, tak nehlasuj.kmt napísal:automat nieje dsg.Snake napísal:a automat je čo?
Automaticka prevodovka je vsetko co radi prevodovku AUTOMATICKY ! Aj keby to bolo cez satelit... To uz je len co za hovadina sa na tomto dohadovat...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a sme doma
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ok.tak som za manualnu.
ale na dsg je super vyriesene manualne radenie.
Prevodovka DSG sa skladá s dvoch prevodoviek, ktoré pracujú ako jeden celok. Obidve prevodovky sú konštruované ako mechanické prevodovky a každej pripadá jedna viaclamelová spojka. Prvá zo spojok spína nepárne rýchlostné stupne a druhá párne. Vždy je činná iba jedna spojka.
ale na dsg je super vyriesene manualne radenie.
Prevodovka DSG sa skladá s dvoch prevodoviek, ktoré pracujú ako jeden celok. Obidve prevodovky sú konštruované ako mechanické prevodovky a každej pripadá jedna viaclamelová spojka. Prvá zo spojok spína nepárne rýchlostné stupne a druhá párne. Vždy je činná iba jedna spojka.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
DSG je automat, nie manuál. To že funguje ako manuálna prevodovka (z hladiska konštrukcie), z nej nerobí manuálnu prevodovku (= chýba spojkový pedál). Ale chápem, treba byť zaujímavý
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
... asi by bolo lepsie prerobit anketu na:
v aute:
a) chcem mat spojkovy pedal
b) nechcem mat spojkovy pedal
v aute:
a) chcem mat spojkovy pedal
b) nechcem mat spojkovy pedal
lava, prava, lava, prava ...