Battlefield 3
Re: Battlefield 3
nechápem. dice chce si dať záležať na realite a pritom tie stíhačky sú desne odfláknuté. rovnako aj helikoptéry
stíhačka v živote nevzlietne na poli a už vôbec nie na 80-ich metroch. to tam mohli aspoň nejakú betónovú plochu dať
stíhačka v živote nevzlietne na poli a už vôbec nie na 80-ich metroch. to tam mohli aspoň nejakú betónovú plochu dať
- KatjushaMan
- Používateľ
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava
Re: Battlefield 3
no a bezne su letiska kilometer od bojovej zony ...
Ved keby mal pol kilaka na vzlietavanie tak ho zostrelia ani sa neodlepy zo zeme
Ved keby mal pol kilaka na vzlietavanie tak ho zostrelia ani sa neodlepy zo zeme
Spoiler: ukázať
Re: Battlefield 3
ta hudba sa tam vobec nehodi do toho videa
Re: Battlefield 3
praveze tam sadne lepsie ako rit na serble, ale podla v kusu no
MB: Gigabyte Aorus AX370 Gaming 5, CPU: AMD Ryzen 7 3800XT@4,2GHz, RAM: 2x32GB G.SKILL RipJaws V 3200MHz, VGA: Gigabyte Aorus GeForce 1080 Ti 11GB, SSD1: Samsung 960 PRO 512GB, SSD2: Samsung 870 QVO 1TB, PSU: EVGA Supernova G2 750W, Sound card: Steinberg UR12, CPU Cooler: Noctua NH-D15 SE-AM4, Case: Streacom BC1, Keyboard: Cooler Master MK750 Brown, Mouse: Razer Deathadder V2, Headphones: B&O Beoplay H95, Mic: Rode NT1-A, Camera: GoPro 4 Silver
- k0rben
- Používateľ
- Príspevky: 2025
- Dátum registrácie: So 23. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Battlefield 3
cosi prave ta hudba je epicka , ja som si este stihol dat rush na caspiane z a-10tkou to bola zabava dost, tie nalety pekne. Natacane afterburnerom inak?
Spoiler: ukázať
- Cyanide_Power
- Nový používateľ
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: Po 14. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Košice
Re: Battlefield 3
Naposledy upravil/-a Cyanide_Power v Ne 16. Okt, 2011, 11:59, upravené celkom 1 krát.
Re: Battlefield 3
afterburner som skusal ale ked bol zapnuty tak som mal velke framedropy a robilo to koniny....toto je FRAPS
MB: Gigabyte Aorus AX370 Gaming 5, CPU: AMD Ryzen 7 3800XT@4,2GHz, RAM: 2x32GB G.SKILL RipJaws V 3200MHz, VGA: Gigabyte Aorus GeForce 1080 Ti 11GB, SSD1: Samsung 960 PRO 512GB, SSD2: Samsung 870 QVO 1TB, PSU: EVGA Supernova G2 750W, Sound card: Steinberg UR12, CPU Cooler: Noctua NH-D15 SE-AM4, Case: Streacom BC1, Keyboard: Cooler Master MK750 Brown, Mouse: Razer Deathadder V2, Headphones: B&O Beoplay H95, Mic: Rode NT1-A, Camera: GoPro 4 Silver
Re: Battlefield 3
dĺžka dráhy stíhačiek by ako tak aj bola, ale na oranisku kde pred pol rokom vyrastali zemiaky určite nevzlietne...
- KatjushaMan
- Používateľ
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava
Re: Battlefield 3
S tym letiskom ktore nie je betonove tak to suhlasim ze je celkom blbost.
Ale to ze tu riesite ze letisko pre stihacky nie je 1000 KM od bojiska je trochu trapne. Battlefield je a vzdy bol tvoreny tak aby sme si uzili naozaj poriadnu prepracovanu akciu a po novom s realnymi pohybmi, s realnejsim spravanim zbrani a techniky v prepracovanej grafike.
Chcem tym povedat ze to letisko je na spawne len preto aby si vzlietol a okamzite sa ocitol v centre boja na miesto nejakej 5minutovej cesty niekam a potom by tiez hrozilo ze vas hned odstrelia a cela ta cesta by stala akurat tak za hovno. Ak to niekto vyzaduje tak pokial dobre viem tak v Arme mate obcas take casty kde mate aj 10minutovu cestu tak si zahrajte to.
Pisem to sem lebo ja Battlefield hravam uz odkedy vysla dvojka a system bojov je stale ten isty. Pre mna cislo 1!
Ale to ze tu riesite ze letisko pre stihacky nie je 1000 KM od bojiska je trochu trapne. Battlefield je a vzdy bol tvoreny tak aby sme si uzili naozaj poriadnu prepracovanu akciu a po novom s realnymi pohybmi, s realnejsim spravanim zbrani a techniky v prepracovanej grafike.
Chcem tym povedat ze to letisko je na spawne len preto aby si vzlietol a okamzite sa ocitol v centre boja na miesto nejakej 5minutovej cesty niekam a potom by tiez hrozilo ze vas hned odstrelia a cela ta cesta by stala akurat tak za hovno. Ak to niekto vyzaduje tak pokial dobre viem tak v Arme mate obcas take casty kde mate aj 10minutovu cestu tak si zahrajte to.
Pisem to sem lebo ja Battlefield hravam uz odkedy vysla dvojka a system bojov je stale ten isty. Pre mna cislo 1!
Spoiler: ukázať
Re: Battlefield 3
http://battlefieldo.com/nvidialanbf3/
Hit Registration Improved
The server at the Nvidia LAN was setup in Los Angeles, 5 hours away from the event. The hit registration and net code have been fixed from the beta. Now you will be able to know exactly when and where you are getting shot from rather then falling and thinking you got “one shotted” like in the Open Beta.
Hit Registration Improved
The server at the Nvidia LAN was setup in Los Angeles, 5 hours away from the event. The hit registration and net code have been fixed from the beta. Now you will be able to know exactly when and where you are getting shot from rather then falling and thinking you got “one shotted” like in the Open Beta.
CPU: AMD RYZEN 7 5800X w/ ASUS ROG STRIX LC 360 MOBO: ASUS CROSSHAIR VII HERO RAM: G.SKILL TRIDENT Z 16GB 3200MHz CL14 GPU: ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC WHITE SSD: SAMSUNG 970 EVO 500GB & 860 EVO 1TB PSU: CORSAIR RM850x WHITE CASE: LIAN LI O11 DYNAMIC WHITE AUDIO: beyerdynamic DT 700 PRO X + Topping DX1 MOUSE: LOGITECH G502X MONITOR: 27" MSI Optix MAG274QRF-QD & Lenovo T27p-10 27" 4K
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Battlefield 3
rychli presun
- hulo92
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4788
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
- Bydlisko: Sereď
Re: Battlefield 3
no ako moze toto niekoho napadnut alebo to vobec skusat?
Re: Battlefield 3
ja som hral BF už od 1942-ky. už aj tam mali lietadlá na rozlet okolo 200 metrov a ovládali sa podstatne lepšie.Dazar napísal:S tym letiskom ktore nie je betonove tak to suhlasim ze je celkom blbost.
Ale to ze tu riesite ze letisko pre stihacky nie je 1000 KM od bojiska je trochu trapne. Battlefield je a vzdy bol tvoreny tak aby sme si uzili naozaj poriadnu prepracovanu akciu a po novom s realnymi pohybmi, s realnejsim spravanim zbrani a techniky v prepracovanej grafike.
Chcem tym povedat ze to letisko je na spawne len preto aby si vzlietol a okamzite sa ocitol v centre boja na miesto nejakej 5minutovej cesty niekam a potom by tiez hrozilo ze vas hned odstrelia a cela ta cesta by stala akurat tak za hovno. Ak to niekto vyzaduje tak pokial dobre viem tak v Arme mate obcas take casty kde mate aj 10minutovu cestu tak si zahrajte to.
Pisem to sem lebo ja Battlefield hravam uz odkedy vysla dvojka a system bojov je stale ten isty. Pre mna cislo 1!
tam bol aspoň spevnený povrch vozovky. ale aby 50 tonová stíhačka vzlietala na poli, tak to ma podržte
// mali sa trochu inšpirovať 1942-kou. a čo že to má 10 rokov. bola to geniálna hra. aspoň čo sa vehicle combatu týkalo.
základne boli od seba tak akurát, bojisko pomerne veľké. kempiť sa až tak nedalo, lebo nebolo toľko stromov a úkrytov.
podľa mňa keby predesignovali engine a trochu ho upravili kvôli kompatibilite, tak 1942-ka v novom šate by bol jasný hit,
lebo toto čo tu dnes pomaly vychádza ... viď Need For Speed séria. kde sú tie časy, keď si človek kúpil hru za 600 SK a hral ju roky?
Re: Battlefield 3
CPU: AMD RYZEN 7 5800X w/ ASUS ROG STRIX LC 360 MOBO: ASUS CROSSHAIR VII HERO RAM: G.SKILL TRIDENT Z 16GB 3200MHz CL14 GPU: ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC WHITE SSD: SAMSUNG 970 EVO 500GB & 860 EVO 1TB PSU: CORSAIR RM850x WHITE CASE: LIAN LI O11 DYNAMIC WHITE AUDIO: beyerdynamic DT 700 PRO X + Topping DX1 MOUSE: LOGITECH G502X MONITOR: 27" MSI Optix MAG274QRF-QD & Lenovo T27p-10 27" 4K