Alza.sk
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Nemaju presne potvrdene, kedy to dostanu od dodavatela. Ale naposledy, ked som nieco takto objednal, tak to behom 3 dni mali u seba na sklade. Tohto sa u alzy netreba bat.
Spoiler: ukázať
- Kicker
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Pi 30. Júl, 2010, 11:35
- Bydlisko: Nová Baňa
Re: Alza.sk
ze maju objednane, ale nevedia kedy im to pride.. To znamena ze v blizkej dobe by im to malo prist urcite, len obcas je to par dni a obcas par tyzdnov.. ked si to rozkliknes (teda ak to tak este funguje) tak je tam aj napisane odhadovany cas dodania
CPU:Intel Core i5 4440 Cooler: Noctua NH-U12F MB:MSI B85 G43 VGA:GIGABYTE N760OC RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB HDD: Crucial m500 256GB + Seagate Barracuda 7200.12 500GB + Seagate Barracuda 7200.12 1TB PSU: Fortron Blue Storm II 500W Keyboard: Logitech K290 Mouse: Roccat Kone Pure LCD: LG Flatron W2243S (22")
Re: Alza.sk
no ked to rozkliknem len toto tam je: Môžeme vybaviť takto:
Objednané, termín nepotvrdený
Aktualizované dnes o 23:11
lebo včera za ten status asi 4x zmenil skakalo tam, že skladom 5ks potom že je na ceste a aj toto tam skakalo, preto sa pýtam... ale ok nechám sa prekvapiť
Objednané, termín nepotvrdený
Aktualizované dnes o 23:11
lebo včera za ten status asi 4x zmenil skakalo tam, že skladom 5ks potom že je na ceste a aj toto tam skakalo, preto sa pýtam... ale ok nechám sa prekvapiť
Re: Alza.sk
ze tovar je objednany, vyrobca / dodavatel nepotvrdil presny termin dodania ..
Re: Alza.sk
U mňa veľmi dobré skúsenosti , či už v oblasti objednania / dodania tovaru , ale aj pri reklamáciách
Zatiaľ 3 zo 4 RMA - úspešne vyriešené bez problémov
Pri tej jednej zlyhala komunikácia - bolo mi povedané , že netreba žiadne príslušenstvo a potom ju vrátili od dodávateľa , že RMA zamietnutá - nekompletné balenie
Čiže poda mňa jediný problém je komunikácia
Zatiaľ 3 zo 4 RMA - úspešne vyriešené bez problémov
Pri tej jednej zlyhala komunikácia - bolo mi povedané , že netreba žiadne príslušenstvo a potom ju vrátili od dodávateľa , že RMA zamietnutá - nekompletné balenie
Čiže poda mňa jediný problém je komunikácia
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Alza.sk
Netreba posielat aj prislusenstvo ... ci to neplati pri kazdej znacke ?
Pri Asus produktoch netreba, pri Gainward grafikach netreba a u ostatnych niesom si isty ...
Pri Asus produktoch netreba, pri Gainward grafikach netreba a u ostatnych niesom si isty ...
Spoiler: ukázať
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Alza.sk
príslušenstvo nemusíš posielať... teda aspon u dosky nie... GABO bude vedieť najlepšie povedať
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
Re: Alza.sk
Problém bol s regulátorom ventilátorov , na ktorom nešiel display
Vyjadrenie z RMA bolo , že nie je kompletné balenie (chýbali káble).
Aj keď ja som tie káble mal pri odovzdávaní regulátora, ale technik povedal , že ich netreba.
Vyjadrenie z RMA bolo , že nie je kompletné balenie (chýbali káble).
Aj keď ja som tie káble mal pri odovzdávaní regulátora, ale technik povedal , že ich netreba.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Predvčerom ďalšia takáto reklamáciajuraj74 napísal: Zatiaľ 3 zo 4 RMA - úspešne vyriešené bez problémov
Naposledy upravil/-a juraj74 v Pi 09. Dec, 2011, 14:22, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
- panasonic650
- Používateľ
- Príspevky: 1329
- Dátum registrácie: Ut 13. Jan, 2009, 23:24
- Bydlisko: Bratislava
Re: Alza.sk
Inac pekna ta nova pobocka v BA.... daju sa "omakat" notebooky a netreba cakat v rade nikde lebo maju system ako povedzme t-mobile ... listok s cisielkom a sedim a cakam cool skoda toho eura navyse...
- Kicker
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Pi 30. Júl, 2010, 11:35
- Bydlisko: Nová Baňa
Re: Alza.sk
Čaute
Dňa 8.12.2011 som objednával pre spolužiaka notebook konkrétne tento http://www.alza.sk/asus-k53e-sx498-d254170.htm + túto tašku na notebook http://www.alza.sk/belkin-f8n727-cerna-d281119.htm. Včera mi to prišlo. BohužiaĽ na notebooku nejde touchpad + tlačítka pod ním (pravé aj ľavé) už od začiatku, takže už windows som inštaloval na klávesnici. Po nainštalovaní win + driverov som ešte poskúšal rôzne verzie na touchpad a bol som sa ešte opýtať u nás v PC shope tak mi chalan povedal že to je na RMA. No lenže to má byť do Vianoc a to RMA určite nestíha pri postupe Alzy. Tak by som ho proste chcel vrátiť. Len mám pár otázok:
1.) ako mám postupovať? Písal som včera večer aj im pomocou kontaktného formuláru, no ešte mi neodpovedali a tá odpoveď (aspoň u mňa trvá aj 3 dni) a na tel. č.: +421 2 5710 1800 som sa snažil volať (čo mám na faktúre) ale iba mi to pípa ako keby číslo neexistovalo.
2.) dá sa to vlastne vrátiť aj keď je to poškodené? Samozrejme nieje to mechanická, mnou spôsobená závada.
3.) zoberú to späť aj keď už tam nie sú ochranné fólie? (okolie displeja + ľavé a pravé tlačítko pod touchpadom)
4.) nainštaloval som tam skúšobný windows 7 ultimate X64, mám ho odtiaľ odinštalovať pred vrátením, alebo ho tam mám nehať?
5.) tých 7 dní sa ráta od vystavenia faktúry (8.12.) alebo od doručenia UPSkom (12.12)? Je to 7 dní aj so sviatkami a víkendom, alebo len pracovné dni?
Za vaše rady ďakujem.
Dňa 8.12.2011 som objednával pre spolužiaka notebook konkrétne tento http://www.alza.sk/asus-k53e-sx498-d254170.htm + túto tašku na notebook http://www.alza.sk/belkin-f8n727-cerna-d281119.htm. Včera mi to prišlo. BohužiaĽ na notebooku nejde touchpad + tlačítka pod ním (pravé aj ľavé) už od začiatku, takže už windows som inštaloval na klávesnici. Po nainštalovaní win + driverov som ešte poskúšal rôzne verzie na touchpad a bol som sa ešte opýtať u nás v PC shope tak mi chalan povedal že to je na RMA. No lenže to má byť do Vianoc a to RMA určite nestíha pri postupe Alzy. Tak by som ho proste chcel vrátiť. Len mám pár otázok:
1.) ako mám postupovať? Písal som včera večer aj im pomocou kontaktného formuláru, no ešte mi neodpovedali a tá odpoveď (aspoň u mňa trvá aj 3 dni) a na tel. č.: +421 2 5710 1800 som sa snažil volať (čo mám na faktúre) ale iba mi to pípa ako keby číslo neexistovalo.
2.) dá sa to vlastne vrátiť aj keď je to poškodené? Samozrejme nieje to mechanická, mnou spôsobená závada.
3.) zoberú to späť aj keď už tam nie sú ochranné fólie? (okolie displeja + ľavé a pravé tlačítko pod touchpadom)
4.) nainštaloval som tam skúšobný windows 7 ultimate X64, mám ho odtiaľ odinštalovať pred vrátením, alebo ho tam mám nehať?
5.) tých 7 dní sa ráta od vystavenia faktúry (8.12.) alebo od doručenia UPSkom (12.12)? Je to 7 dní aj so sviatkami a víkendom, alebo len pracovné dni?
Za vaše rady ďakujem.
CPU:Intel Core i5 4440 Cooler: Noctua NH-U12F MB:MSI B85 G43 VGA:GIGABYTE N760OC RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB HDD: Crucial m500 256GB + Seagate Barracuda 7200.12 500GB + Seagate Barracuda 7200.12 1TB PSU: Fortron Blue Storm II 500W Keyboard: Logitech K290 Mouse: Roccat Kone Pure LCD: LG Flatron W2243S (22")
Re: Alza.sk
V prvom rade si prečítaj obchodné podmienky ALZA.sk kde musia mať presne napísané ako odstúpiť od zmluvy (u nás je to písomné podanie o odstúpenie, ktoré musí dôjsť do 7 dní, ak nepríde dovi dopo). Ak to je poškodené a bolo to prebrané ako poškodené a nespísal sa list s prepravcom, Alza to môže považovať za poškodenie tebou a záruka Ti padne...to máte preto lebo neštudujete podmienky a nakupujete bez rozumu...proste ak niekde nakupujem pozriem si podstatné veci, ako postupovať keď príde poškodená zasielka, ako viem odstúpiť od zmluvy...to sú základy.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- Kicker
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Pi 30. Júl, 2010, 11:35
- Bydlisko: Nová Baňa
Re: Alza.sk
Tak ja to stale mozem spisat, ale toto sa jedna o vnutorne poskodenie, proste tam nejde touchpad, nema to odtrhnuty displej. Myslis teda ze aj tak mam spisal s prepravcom to poskodenie?
Pretoze myslim ze dopravca s tymto velmi nema co spravit... Mne by asi skor pomohlo toto http://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=528 lenze ja to nechcem reklamovat ale vratit. A to neviem ako postupovat ked osm sa na ich stranke nic nedopatral a oni neodpisuju a cislo, ktore som vyssie napisal sa tvari ako odpojene
Pretoze myslim ze dopravca s tymto velmi nema co spravit... Mne by asi skor pomohlo toto http://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=528 lenze ja to nechcem reklamovat ale vratit. A to neviem ako postupovat ked osm sa na ich stranke nic nedopatral a oni neodpisuju a cislo, ktore som vyssie napisal sa tvari ako odpojene
CPU:Intel Core i5 4440 Cooler: Noctua NH-U12F MB:MSI B85 G43 VGA:GIGABYTE N760OC RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB HDD: Crucial m500 256GB + Seagate Barracuda 7200.12 500GB + Seagate Barracuda 7200.12 1TB PSU: Fortron Blue Storm II 500W Keyboard: Logitech K290 Mouse: Roccat Kone Pure LCD: LG Flatron W2243S (22")
Re: Alza.sk
Tak ma alza nesklamala ani tentokrat a vyreklamovali mi zhorenu (doslova a dopismena) RAMku z 2kitu ktora sa usmazila vtedy v tej asus crosshaire IV. Reklamacka prebehla aj docela rychlo, sa mi zda ze kolo dvoch tyzdnov. Tak dakujem technikovi ktory to zobral v BA v centrale a sestre za jej pevne nervy pri vybavovani reklamaciek.
- Kicker
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Pi 30. Júl, 2010, 11:35
- Bydlisko: Nová Baňa
Re: Alza.sk
Jo k tomu mojmu...l prisiel som do Alzy s tym notasom a pan sa mal en opytal ci chcem prachy, alebo iny kus... kedze som chcel iny model, ale etse som nebol rozhodnuty aky tak som si zobral prachy. Takze spokojnost
CPU:Intel Core i5 4440 Cooler: Noctua NH-U12F MB:MSI B85 G43 VGA:GIGABYTE N760OC RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB HDD: Crucial m500 256GB + Seagate Barracuda 7200.12 500GB + Seagate Barracuda 7200.12 1TB PSU: Fortron Blue Storm II 500W Keyboard: Logitech K290 Mouse: Roccat Kone Pure LCD: LG Flatron W2243S (22")