no proste ventily, vacky ci kera rit, nesom mechanik, neviem co sa v akom aute nastavuje, raz som nastavoval ventily na skode 105 s tymi vymedzovacimi pruzkami, takze som myslel, ze to iste ma aj môj accord, len v trosku inovovanej verzii a teda to treba obcas doladit, tie medzery medzi vackou a ventilom.. co som pocul od servisaka v honde, vraj to bolo natesno ci co... proste, ze teraz je to uz tak ako to ma byt a skutocne je to aj citit, ziadne placebo ala 100 oktanovy benzin atd. proste vo vyssich otackach je ten zvuk krajsi, pred tym mi to pripadalo.. hmm ako to popisat, proste prislo mi to ine/horsie.. hlavne ak je studeny start ma motor lepsi zvukPapek napísal:Co znamena v tvojom pripade nastavenie motora? Rozvody su retazove, ventily su snad hydrostely, a ak nie, tak sa nastavuju raz a potom sa iba kontroluju, ale ich vola by sa nemala casom menit. Pokial viem, tak interval na Accord CL9 je 20t km.Geralt napísal:dnes som sa konecne donutil kupit nove vybojky do xenonov, rozhodol som sa pre Osram Xenarc Cool Blue Intense, tak som zvedavý aké budu nazivo ked pridu ..btw bol som dnes nastaviť motor, no nikdy by som nepovedal, ze to bude taky rozdiel, motor nebol podla mechanika nastaveny minimálne sto tisic kilakov .. čo je vcelku dost, lebo interval je styridsat tisic, kazdopadne, teraz to ide naozaj krasne
btw dnes som bol na parkovisku svedkom ako typkovi v CR-V zamrzla nafta, troska to tam riesilo, zislo sa par ludi, väcsina mu povedala ze je kar, ked tankuje slovnaft naftu bez aditiv v takej kose a auto stoji celu noc vonku, no v tom sa pridal jeden okoloiduci a vravi, ze: to je vase auto? a typek na to, ze hej a chlapik ze: šak to krasny motor, to muši isc - rada odbornika