Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Pri tvrdsom aute clovek viac vnima rychlost a celkove spravanie auta, lenze to ma nevyhodu v tom, ze skor ci neskor ti zacne hrkotat interier a vsetky spoje treba podotahovat nanovo. Po nahodeni pneu s nizsim profilom mi zacal Civic sem-tam hrkotat. Rozobral som, dotiahol niektore spoje a bolo ok. Ked sa k tomu minuly rok pridali tvrdsi povodzok + tuknuty lavy bok a nasledne skladanie u mechanika, ktory to tam vsetko len tak nahadzal, tak mi hrkoce kopa inych veci. Najnovsie sa k tomu pridalo obcasne rezonovanie spod pristrojovky a hrkotanie spod toho opravovaneho miesta vzadu. Najblizsie ma aj tak caka tlmenie interieru, uz mam nakupene STP silver a este k tomu dokupim nejake penove materialy a ide sa na vec. Uz sa mi len musi chciet a musi byt pekne.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Presne tak , s tou tryskou to malo maximalku niekde okolo 180. Mal som ju pozicanu na jedno kolecko iba a to bolo 14 rokov dozadu kedy som tych skusenosti este tolko nemal. Teraz by som sa jej uz nebal . Vodicak na velke A mam no nemam vela odjazdene kedze vlastnu som nikdy nemal. Na ["JEMNE" upravenom Mustangu som sa vozil asi od 11tich rokov kazde leto [maximalka niekde okolo 95kmh - HODNE za koncom tachometra ], takze co to som mal za sebou ale zlakol som sa ked mi to zdvihlo ten predok . logicky.Bamma_boy napísal:Predpokladám, že si mal v rukách Apriliu RS125 Extrema + ešte tam môže byť PWK carb s PowerJet tryskou.
Keby si idem kupit motorku pre seba tak Hornet alebo CBR pripadne CBR-R 600 alebo GSX(R)750 aj ked Honda je mojmu srdcu blizsia. Nepredpokladam ze by mi niekedy bolo toho vykonu malo (pre zaciatok ).
Geralt: Ta alfa musela byt parada tesim sa ako trochu prezeniem svojho CviRika ked si nanho zvyknem.
Apropo: Snake, Slovakiaring v lete niekedy? Nasetrim na sadu novych pneu a na brzdy a mozme sa ist previest Pripadne Hungaroring alebo Euroring...?!?!?!?
- Bamma_boy
- Používateľ
- Príspevky: 610
- Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mňa z tých superšportov po 300km bolí riť.. Nehovoriac o tom, že keď ideš pod 100km/h tak aj ruky. Osobne by som bral asi nejakého turistu, V-strom, Transalp (imo dosť otrepaný), Versys, alebo aj GSF..
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
hornet nie je zrovna supersport
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja osobne som mal kawu ZX636,RV04... behal som s chalanmi tak 400km denne a vobec ma neboleli ani predlaktia ani chrbat,asi je to len sila zvyku a to zrovna nie som chuda postava
ale momentalne aj tak skorej by som siel na nejaky power cruiser:)
ale momentalne aj tak skorej by som siel na nejaky power cruiser:)
- Bamma_boy
- Používateľ
- Príspevky: 610
- Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
toho je zase problém udržať na 2och kolesách.. nehovoriac o tom, že ísť na ňom vo dvojici do Chorvátska stále 150 po dialnici nie je nič príjemné..
2quicky - jj, známy má CBR600RR a tiež tvrdí, že ho po 100-200km nič nebolí a to má asi 190cm.. závisí od človeka. Mňa bolí chrbtica aj po hodine na skútri keď nie som vystretý..
2quicky - jj, známy má CBR600RR a tiež tvrdí, že ho po 100-200km nič nebolí a to má asi 190cm.. závisí od človeka. Mňa bolí chrbtica aj po hodine na skútri keď nie som vystretý..
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
neviem ja mam 183 a 130+- a akjo vraivm behali sme po slovensku take mensie "tury" okolo 400-500,ale nebolelo ma nic. fakt zalezi od skusenosti .
musim konstatovat ,ze stale milujem ktm duke a yamahu warrior
p.s. a aby som nezabudol HD night rod
musim konstatovat ,ze stale milujem ktm duke a yamahu warrior
p.s. a aby som nezabudol HD night rod
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Včera som zažil vrchnolnú pri**banosť a neváženie si vlastného života, šiel som za kamošom že ideme na kávu, tu, o pol deviatej večer, traja neosvetlení cyklisti bez akýchkoľvek reflexných prvkov, všimol som si odrazky pedálov asi tak keď som od nich bol už 20-30m. Navyše! Šli vedľa seba, nie za sebou, oproti mi šlo auto, takže myšička jak sviňa. Ja neviem či už tým ľuďom vážne drbe alebo čo, ale v tom momente som mal adrenalín na strope, strach, nervy, pot. Neprajem nikomu zažiť, lízol som ho dobrých päť centimetrov. Normálne som mal chuť zastaviť a tie k**vy nafackať!
Ja som tam bol vo štvrtok vyskúšať nové Bridgestone T001, a musím povedať že držia fakt parádne, plus pobyt tam si odniesla hydroštela ktorá bola už načatá takže ich všecky vymením . Ale kľudne, ja sa nebránimZoranICS napísal:Apropo: Snake, Slovakiaring v lete niekedy? Nasetrim na sadu novych pneu a na brzdy a mozme sa ist previest Pripadne Hungaroring alebo Euroring...?!?!?!?
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
najprv si musim zvyknut na auto, potom sa mozme pozbierat 4-6ti a dohodnut kedy a kam
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ludia prosim vas, vie mi ktosi zohnat PDFka ku :
Technický popis použitého prevodového mechanizmu
Rozbor označenia použitých diskových kolies a pneumatík
Technický popis použitých náprav a typov zavesenia kolies
Technický popis mechanizmu riadenia
Technický popis mechanizmu brzdenia
Technický popis mechanizmu pruženia a tlmenia kmitov
Automobil: Fabia Active 1.2 TSI 77 kW 5-stup. mech.
Dakujem
Technický popis použitého prevodového mechanizmu
Rozbor označenia použitých diskových kolies a pneumatík
Technický popis použitých náprav a typov zavesenia kolies
Technický popis mechanizmu riadenia
Technický popis mechanizmu brzdenia
Technický popis mechanizmu pruženia a tlmenia kmitov
Automobil: Fabia Active 1.2 TSI 77 kW 5-stup. mech.
Dakujem
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Neni, nebolo, nebude. DPčka sú u VAGu už iba online, rieši sa to login systémom kde si to prezeráš online vo flashi, takže ti to ani nikto neexportne.
Môžem ti ale ťuknúť DPčka na Roomster, tam je dosť vecí podobných, prevodovku si dohľadáš podla kódu a do ktorých vozidiel sa dávali. Inak ti nepomôžem.
Môžem ti ale ťuknúť DPčka na Roomster, tam je dosť vecí podobných, prevodovku si dohľadáš podla kódu a do ktorých vozidiel sa dávali. Inak ti nepomôžem.
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
este k tym motorkam, no akoze ked si hentaku fakt sportovu 125ku vyskusas, jasne ze to je ine, ale 90% su lenochody.
imho 250tka je idealny zaciatok, vecsina ma tak 16kW co je celkom primerane, ani malo ani vela, a ked chces tak to aj vie zrychlit
(co sa tyka postavenia na zadne, uz aj 50tku som postavil na zadne cize to je fakt jedno )
ked si aj tak na to musi spravit VP, tak tam sa na 125ke co to najazdi a neskor na 250tke (aspon tak to bolo u nas, prvych par jazd na 125ke (YBRka), potom na 250tke (CBF, Marauder), a ti schopnejsi dostali prilezitost aj na 660tke (MT03)), cize nebude potrebovat sa "ucit" na 125ke...
a podla mna by sikovnejsi clovek v pohode zvladol hned ja nejaku 600vku typu Diversion (spominam preto, ze ak zozeniem nieco kde budem moct parkovat, tak prave taku si kupim )
imho 250tka je idealny zaciatok, vecsina ma tak 16kW co je celkom primerane, ani malo ani vela, a ked chces tak to aj vie zrychlit
(co sa tyka postavenia na zadne, uz aj 50tku som postavil na zadne cize to je fakt jedno )
ked si aj tak na to musi spravit VP, tak tam sa na 125ke co to najazdi a neskor na 250tke (aspon tak to bolo u nas, prvych par jazd na 125ke (YBRka), potom na 250tke (CBF, Marauder), a ti schopnejsi dostali prilezitost aj na 660tke (MT03)), cize nebude potrebovat sa "ucit" na 125ke...
a podla mna by sikovnejsi clovek v pohode zvladol hned ja nejaku 600vku typu Diversion (spominam preto, ze ak zozeniem nieco kde budem moct parkovat, tak prave taku si kupim )
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Do 25kW akurat vychadza Kawasaki Ninja 250R, vela ludi ju radilo ako dobru motorku pre zaciatocnika. Ja uz dlho snivam o Kawasaki ER-6n, ale zatial peniaze z neba nepadaju.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- Bamma_boy
- Používateľ
- Príspevky: 610
- Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
CBR250R je v pohode a vychádza lacnejšie ako Kawa, čo je plus v prípade, že u nej človek nechce dlho zostať. Každopádne, Kawasaki ponúka ER6-n/f, Versys aj vo verzii 25kW..