Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
toto:Wizik napísal:Na TypeR by sa hodili ENKEI.
Roztec mas 5x114,3 ?
http://enkei.com/rsm9.shtml
Pripadne toto:
http://enkei.com/rpf1.shtml
Len dost tazko sa to vlaci do EU ano, roztec je 5x114.3
MBC: ani oni nemaju 17x8,5
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Oboje disky sa robia aj ako kopie, ci uz od roty alebo lacnejsich drag wheels.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
http://www.racingwheels.sk
8.5 je predpisane? Lebo FWD?
trochu siroke..... zbytocne tazke
Ja mam na STI 17x8, teraz iba 7.5
Gumy 225/45
8.5 je predpisane? Lebo FWD?
trochu siroke..... zbytocne tazke
Ja mam na STI 17x8, teraz iba 7.5
Gumy 225/45
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Kopie nie dakujem
Viem, ze aj 8ky by boli postacujuce (v podstate aj 17x7 ktore mam povodne znesu 225/235)... 8,5/ET30ky chcem kvoli tomu ze to akurat pekne vyplni miesto pod blatnikmi (kolesa su teraz "zapadnute" asi 20mm do karoserie),v zadu ostane o 5mm viac miesta, ktore potrebujem na sirsie gumy [EDIT: <>ovinu som zas napisal vsak Snake ] a s 225/45 alebo 235/40kami by vyzeralo este "dravejsie" a rozsiri mi to napravy o 50-60mm - ktore v zakrutach citim ze potrebujem.
EDIT: "Dravejsie" - mam radsej ked je pneu "akurat" siroke na disk. 8.5 je akurat na 225/235ky.
Co sa tyka vahy samotnych diskov tak medzi 8 a 8,5 je rozdiel ani nie pol kila... [samozrejme hovorim o tych Enkei ktore som poslal]
ak by mal niekto zaujem sa pohrat s rozmermi pneu/diskov: http://rimsntires.com/specs.jsp
UPDATE: 1: ~60kmh; 2: ~95kmh; 3: ~140kmh; 4: ~175kmh; 5,6 este neviem
Viem, ze aj 8ky by boli postacujuce (v podstate aj 17x7 ktore mam povodne znesu 225/235)... 8,5/ET30ky chcem kvoli tomu ze to akurat pekne vyplni miesto pod blatnikmi (kolesa su teraz "zapadnute" asi 20mm do karoserie),
EDIT: "Dravejsie" - mam radsej ked je pneu "akurat" siroke na disk. 8.5 je akurat na 225/235ky.
Co sa tyka vahy samotnych diskov tak medzi 8 a 8,5 je rozdiel ani nie pol kila... [samozrejme hovorim o tych Enkei ktore som poslal]
ak by mal niekto zaujem sa pohrat s rozmermi pneu/diskov: http://rimsntires.com/specs.jsp
UPDATE: 1: ~60kmh; 2: ~95kmh; 3: ~140kmh; 4: ~175kmh; 5,6 este neviem
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Siroke gumy su fajn, len to netreba prehanat. Civic nieje tazke auto a ked ho posadis na moc siroke pneu, tak sa ta hmotnost rozlozi na velkej ploche, co bude mat urcite nasledky. Jeden, ze auto bude paradne sediet za sucha, sirsie gumy tak skoro "nepustia" a menej sa deformuju v zakrutach. Druha strana mince je ta, ze za mokra mas nizsiu prilnavost. Moja motokara vazi 1 tonu a je to poznat. Mam 205ky pneu a za mokra je to horsie ako na 185kach. Ono nakoniec clovek pride na to, ze je najlepsie to, co predpisuje vyrobca, pretoze je to kompromis, ktory je dobry pre kazdodenne jazdenie.
K tym diskom, vsetko su kopie niecoho. Ide skor o znacku, aku si vyberies. Rota je z tych lepsich s ohladom na ostatnu ponuku diskov u nas. Na nase pomery aj tak relativne drahe, aj ked nie az tak ako Enkei. Obaja robia OEM disky, cize ked si priplatis, tak mas kvalitne. Vacsinou plati, ze kvalita sa odraza na cene, zase dat 400 € za Enkei, alebo 250 € za Rotu je rozdiel. Na nasich cestach sa da rozbit jedno aj druhe
EDIT: mas to nejako overene, ze ET30 tam moze ist?
K tym diskom, vsetko su kopie niecoho. Ide skor o znacku, aku si vyberies. Rota je z tych lepsich s ohladom na ostatnu ponuku diskov u nas. Na nase pomery aj tak relativne drahe, aj ked nie az tak ako Enkei. Obaja robia OEM disky, cize ked si priplatis, tak mas kvalitne. Vacsinou plati, ze kvalita sa odraza na cene, zase dat 400 € za Enkei, alebo 250 € za Rotu je rozdiel. Na nasich cestach sa da rozbit jedno aj druhe
EDIT: mas to nejako overene, ze ET30 tam moze ist?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
toto: http://enkei.com/rpf1.shtml stoji 248$ co je lepsia cena ako vacsina "kopii" ktore dostanes u nas, a vazi to len nieco cez 7 kilo... Uz len vyriesit ako sa dostanu na Slovensko
sirsie gumy chcem prave kvoli tomu aby lepsie sedeli za sucha, za mokra jazdim "pomalsie". Viem ze pojde aj spotreba hore.
8.5 ET30 alebo 8 ET35 bude akurat - teraz su tam 17x7 ET 45.
Inak, milujem to auto pretacava predokolka presne ako ma byt. ...rad sa pretekam s vlastnym zadkom
sirsie gumy chcem prave kvoli tomu aby lepsie sedeli za sucha, za mokra jazdim "pomalsie". Viem ze pojde aj spotreba hore.
8.5 ET30 alebo 8 ET35 bude akurat - teraz su tam 17x7 ET 45.
Inak, milujem to auto pretacava predokolka presne ako ma byt. ...rad sa pretekam s vlastnym zadkom
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ufff, celkom skok z ET45. Ja mam predpisane ET37-42, resp. ani nie predpisane, ale disky, co sa robia na moj Civic su v taktomto rozsahu. A ET37 je fakt minimum, na ake sa da ist. Momentalne mam posranu geometriu, lebo som mal dole predne ramena a pri prepruzeni mi suchne lave predne koleso.
Co sa tyka spotreby, ta ist hore nemusi, u mna prekvapivo nieje rozdiel v spotrebe, ci obuvam 185 alebo 205. Lenze u mna nieje pomaly rozdiel, ci na dialnici drzim tempo 160 alebo 190
Cena kolies pekna, Roty stoja v US $185. U nas bezne 230-250 €. Enkei budes rad, ked sa dostanes pod 300 €. Ja ked vidim tie ceny, ake maju v US, tak az slintam. U nas za tazke prachy ledva otuzis fabku trblietkami od autostyle a pod. sraciek a v US mas za to seriozne aftermarket diely.
EDIT: este k tej pretacavosti. Tes sa, ked prejdes na sirsie. Na 185 sa mi to sprava tak neutralne, mierne nedotacave a za mokra trochu viac. Na 205 ma zadok tendenciu predbiehat, aj to uz musim letiet cez 3 pruhy a paradne sa to da vyrovnat. Za mokra by to slo len rovno
Co sa tyka spotreby, ta ist hore nemusi, u mna prekvapivo nieje rozdiel v spotrebe, ci obuvam 185 alebo 205. Lenze u mna nieje pomaly rozdiel, ci na dialnici drzim tempo 160 alebo 190
Cena kolies pekna, Roty stoja v US $185. U nas bezne 230-250 €. Enkei budes rad, ked sa dostanes pod 300 €. Ja ked vidim tie ceny, ake maju v US, tak az slintam. U nas za tazke prachy ledva otuzis fabku trblietkami od autostyle a pod. sraciek a v US mas za to seriozne aftermarket diely.
EDIT: este k tej pretacavosti. Tes sa, ked prejdes na sirsie. Na 185 sa mi to sprava tak neutralne, mierne nedotacave a za mokra trochu viac. Na 205 ma zadok tendenciu predbiehat, aj to uz musim letiet cez 3 pruhy a paradne sa to da vyrovnat. Za mokra by to slo len rovno
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
chlapi
menim dnes olej
3,7l je predpis
ja vypustil 0,4l
dvorny mechanik kukal jak puk
a ja s nim
motor ide jak hodinky, chvalabohu
podzubane leto...
menim dnes olej
3,7l je predpis
ja vypustil 0,4l
dvorny mechanik kukal jak puk
a ja s nim
motor ide jak hodinky, chvalabohu
podzubane leto...
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak po 4rku to mame rovnake ale v maximalke ma dasZoranICS napísal: UPDATE: 1: ~60kmh; 2: ~95kmh; 3: ~140kmh; 4: ~175kmh; 5,6 este neviem
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Podobne som mal na vts-ku, ale este o 5kmh vyssiehawkeye napísal:tak po 4rku to mame rovnake ale v maximalke ma dasZoranICS napísal: UPDATE: 1: ~60kmh; 2: ~95kmh; 3: ~140kmh; 4: ~175kmh; 5,6 este neviem
Stovka cez gtech bola 7.2s
tetaz je seria , uz treba nad 8s na sto
Na 5ke som siel 220, tocilo to 6000
chcelo by to sest
Sti je ale ine kafe :-P
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To rozmedzie ET mas na danu sirku disku.
Kazdy palec zo sirky disku zodpoveda 12,7 (presna polovicka palca) posunu ET - ak to spravne chapem. kedze idem zo 7 na 8,5 posun v ET by mal byt 1.5*12.7=19.05 cize pri sirke disku 8.5 by malo mat ET 45-19.05=25.95. ET30 teda bude mat vnutorny kraj disku o 4mm blizsie k pruzine co je este prijatelne.
K20A2 si vypitala takmer 5l oleja . Moja najdrahsia vymena oleja doteraz. Rio ma stalo menej nez polovicku...
Zatial neviem potvrdit ani vyvratit
Objednavam cely set poliuretanovych silentblokov, spodnu prednu vystuz a toto (N+): http://buddyclubuk.com/acatalog/Racing_ ... ___D1.html
Kazdy palec zo sirky disku zodpoveda 12,7 (presna polovicka palca) posunu ET - ak to spravne chapem. kedze idem zo 7 na 8,5 posun v ET by mal byt 1.5*12.7=19.05 cize pri sirke disku 8.5 by malo mat ET 45-19.05=25.95. ET30 teda bude mat vnutorny kraj disku o 4mm blizsie k pruzine co je este prijatelne.
K20A2 si vypitala takmer 5l oleja . Moja najdrahsia vymena oleja doteraz. Rio ma stalo menej nez polovicku...
hawkeye napísal:v maximalke ma das
Zatial neviem potvrdit ani vyvratit
Objednavam cely set poliuretanovych silentblokov, spodnu prednu vystuz a toto (N+): http://buddyclubuk.com/acatalog/Racing_ ... ___D1.html
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak som bol pozriet toho seata a zobral som ho. Co sa tyka plechov tak velmi dobre, drobna korozia ale nic hrozne.
Ale ma otazku na snejka, kedze je to vW motor. Otvoril som voko kam sa nalieva olej a ked som presiel handrou dnu tak mi ostaval bordel na tej handre. take lupene. Ratam ze to vymenu oleja nevidelo pekne dlho. Pripadne ako su na tom tie 1,4 od VW rok 1999?
Ale ma otazku na snejka, kedze je to vW motor. Otvoril som voko kam sa nalieva olej a ked som presiel handrou dnu tak mi ostaval bordel na tej handre. take lupene. Ratam ze to vymenu oleja nevidelo pekne dlho. Pripadne ako su na tom tie 1,4 od VW rok 1999?
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)