GTA IV #2
Re: GTA IV #2
bavime sa o bulldozeri, to je take stvorjadro asi ako moja i3
Urcite skus najnovsi patch, potom mozme hladat dalej, kde je chyba
Urcite skus najnovsi patch, potom mozme hladat dalej, kde je chyba
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: GTA IV #2
SLAFi napísal:Štvorjadro s taktom 4,6 Ghz to hovori zadam za všetkoPapek napísal:Skor si myslim, ze na to nebude stacit procesor, ono je to sice stvorjadro, ale take... ved vieme. Sice ja mam i3-530 a mne to ide v pohode, grafiku 560Ti. Hlavne si tam hod najnovsi patch, prva verzia hry bola prakticky nehratelna.
O com ? - o nicom.. IPC je slabe...
Spoiler: ukázať
Re: GTA IV #2
Mozme sa tu hadat, ci je zle, alebo dobre... podla mna slabe, zase takt ma slusny. V kazdom pripade nam to problem neriesi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: GTA IV #2
Čo je slabe CPU ? Sa myliš m v hrach sa dost počita takt, keď som zapol GTa 4 jadro som ani nemal vyťažené, problem nieje v CPU , ale v hre ...
Re: GTA IV #2
inak nestava sa vam ze vam blikaju na novych kartach shadows?...take preblikavanie...sorry ak sa to tu riesilo...ncitals om to cele..
Re: GTA IV #2
Zobrazovalo niektore tiene len na velmi malu vzdialenost, napr. tien obrubniku sa mi tvoril asi 10m pred autom. Stalo sa mi to, ked som presiel z Radeonu 4750 na 560Ti, ale vtedy to bola nova karta, mam pocit, ze to uz opravili.
Este stale si nenapisal, aku mas verziu hry. Takisto skus rozne verzie ovladacov od grafiky. Ak mas stare, tak samozrejme update, ak mas najnovsie 301.xx, skus seriu 2xx atd.
Problem BD je v tom, ze tie jadra su take ... polovicate. Nechcem sa tu teraz natahovat o slovicka, ake presne su a co dokazu. V hrach/programoch, ktore vedia vyuzit viacjadrove procesory ma slusny vykon, v singlethread programoch dost prepada. A to bude mozno problem aj v GTA IV, ktore viac tazi z vysokeho taktu ako z viacerych jadier.SLAFi napísal:Čo je slabe CPU ? Sa myliš m v hrach sa dost počita takt, keď som zapol GTa 4 jadro som ani nemal vyťažené, problem nieje v CPU , ale v hre ...
Este stale si nenapisal, aku mas verziu hry. Takisto skus rozne verzie ovladacov od grafiky. Ak mas stare, tak samozrejme update, ak mas najnovsie 301.xx, skus seriu 2xx atd.
Naposledy upravil/-a Papek v Po 21. Máj, 2012, 15:34, upravené celkom 1 krát.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: GTA IV #2
mne to stale robi nechapem vsetky patche...vsetko a nic kua
Re: GTA IV #2
Nieco sa mi vybavuje, ze mi na Radeone blikali tiene od znicitelnych a pohyblivych predmetov, ale je to fakt davno, snad aj rok a pol dozadu, co som mal tu kartu. Tiez si spominam, ze ked som sedel na motorke, tak mi tien hadzala len postava a motorka nie - proste clovek vo vzduchu. Ale tu si nespominam, ci som uz mal nv alebo este ati kartu a ci to neriesil najnovsi patch.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: GTA IV #2
asi napisem na ich support haha...lebo robi to aj kamosovi naozaj neviem co s tym je....
Re: GTA IV #2
Unlock
Re: GTA IV #2
nemohl by mi niekto uploadnut subor visualSettings.dat zo zlozky common/data ?
omylom som zmazal originalny subor a mam tam len jeden ktory mi akurat tak vsetko posral
vdaka... alebo aspon skopirujte text ktory je v tom a poslite mi ho v sprave ...
omylom som zmazal originalny subor a mam tam len jeden ktory mi akurat tak vsetko posral
vdaka... alebo aspon skopirujte text ktory je v tom a poslite mi ho v sprave ...
- k0rben
- Používateľ
- Príspevky: 2025
- Dátum registrácie: So 23. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: GTA IV #2
Kód: Vybrať všetko
# Visual Configuration Table
# stores intial values for configuration of in game elements
#Name Value
#Values to use with hieght based reflection map
heightReflect.width 100.00
heightReflect.height 220.00
heightReflect.specularoffset 0.15
heightReflect.waterspeed 1.00
#Values to use with rain collision map
raincollision.width 28.00
raincollision.height 600.00
raincollision.specularoffset 0.50
raincollision.waterspeed 1.00
#Values for rain GPU particle effect
rain.NumberParticles.ps3 4096
rain.NumberParticles 16384
rain.UseLitShader 1.00
# rain.gravity 0.00 0.00 -0.98
rain.gravity.x 0.00
rain.gravity.y 0.00
rain.gravity.z -0.98
rain.fadeInScale 2.00
rain.diffuse 1.00
rain.ambient 0.40
rain.wrapScale 0.60
rain.wrapBias 0.40
# rain.defaultlight 1.00 1.00 1.00
rain.defaultlight.red 1.00
rain.defaultlight.green 1.00
rain.defaultlight.blue 1.00
rain.defaultlight.alpha 16.00
#Config for static values for skyhat
sky.sun.centreStart 0.98
sky.sun.centreEnd 1.00
sky.cloudWarp 1.00
sky.cloudInscatteringRange 0.68
sky.cloudEdgeSmooth 0.76
sky.sunAxiasX 1.00
sky.sunAxiasY 0.00
sky.GameCloudSpeed 0.00
#config values for vehice settings
car.headlight.angle -0.20
# car.headlight.color 1.00 1.00 0.80
car.headlight.color.red 1.00
car.headlight.color.green 1.00
car.headlight.color.blue 0.80
car.headlight.intensity 3.00
car.headlight.falloffMax 20.00
car.headlight.innerConeAngle 20.00
car.headlight.outerConeAngle 50.00
car.headlight.emissive.on 10.00
car.headlight.emissive.off 0.05
# car.taillight.color 1.00 0.00 0.00
car.taillight.color.red 1.00
car.taillight.color.green 0.00
car.taillight.color.blue 0.00
car.taillight.intensity 4.00
car.taillight.falloffMax 4.00
car.taillight.innerConeAngle 45.00
car.taillight.outerConeAngle 90.00
car.taillight.emissive.on 9.00
car.taillight.emissive.off 0.05
# car.siren.color 1.00 0.20 0.00
car.siren.color.red 1.00
car.siren.color.green 0.20
car.siren.color.blue 0.00
# car.siren.color2 0.00 1.00 2.00
car.siren.color2.red 0.00
car.siren.color2.green 1.00
car.siren.color2.blue 2.00
car.siren.intensity 18.00
car.siren.falloffMax 14.00
car.siren.innerConeAngle 30.00
car.siren.outerConeAngle 60.00
# car.taxi.color 1.00 1.00 0.60
car.taxi.color.red 1.00
car.taxi.color.green 1.00
car.taxi.color.blue 0.60
car.taxi.intensity 5.00
car.taxi.falloffMax 0.80
car.taxi.innerConeAngle 0.50
car.taxi.outerConeAngle 1.00
car.indicator.intensity 4.00
# car.indicator.color 1.00 0.50 0.00
car.indicator.color.red 1.00
car.indicator.color.green 0.50
car.indicator.color.blue 0.00
car.indicator.falloffMax 2.50
car.indicator.innerConeAngle 30.00
car.indicator.outerConeAngle 80.00
car.indicator.emissive.on 12.00
car.indicator.emissive.off 0.05
# Other emissive lights
car.defaultlight.emissive.on 10.00
car.defaultlight.emissive.off 0.05
car.brakelight.emissive.on 12.00
car.brakelight.emissive.off 0.05
car.middlebrakelight.emissive.on 12.00
car.middlebrakelight.emissive.off 0.05
car.reversinglight.emissive.on 12.00
car.reversinglight.emissive.off 0.10
car.extralight.emissive.on 9.00
car.extralight.emissive.off 0.05
# Lod distances for vehicles
car.lod.distance.high 20.00
car.lod.distance.low 80.00
#Config values for traffic lights
# trafficLight.red.color 1.00 0.10 0.00
trafficLight.red.color.red 1.00
trafficLight.red.color.green 0.10
trafficLight.red.color.blue 0.00
# trafficLight.amber.color 1.00 0.30 0.00
trafficLight.amber.color.red 1.00
trafficLight.amber.color.green 0.30
trafficLight.amber.color.blue 0.00
# trafficLight.green.color 0.10 0.40 0.10
trafficLight.green.color.red 0.10
trafficLight.green.color.green 0.40
trafficLight.green.color.blue 0.10
trafficLight.intensity 20.00
trafficLight.falloffMax 14.00
trafficLight.innerConeAngle 25.00
trafficLight.outerConeAngle 90.00
#Config values for Tree Imposters
imposter.color.blendRange 54.00
imposter.color.blendBias 128.00
imposter.color.size1 128.00
imposter.color.amt1 12.00
imposter.color.size2 64.00
imposter.color.amt2 12.00
# imposter.backgroundColor 0.20 0.20 0.10
imposter.backgroundColor.red 0.20
imposter.backgroundColor.green 0.20
imposter.backgroundColor.blue 0.10
imposter.shadow.blendRange 12.00
imposter.shadow.blendBias 128.00
imposter.shadow.size1 256.00
imposter.shadow.amt1 12.00
imposter.shadow.size2 128.00
imposter.shadow.amt2 64.00
#Config values for peds
ped.ambientvolume.maxstrength 1.000
ped.ambientvolume.fadestart 16.000
ped.ambientvolume.fadeend 20.000
# Lod distances for peds
ped.lod.distance.high 15.00
pedincar.lod.distance.high 7.00
#Config Values for Camera Events Val start Val End MB start MB End
# cam.followped.blur.zoom 0 0.10 0.00 0.025
cam.followped.blur.zoom.x 0
cam.followped.blur.zoom.y 0.10
cam.followped.blur.zoom.z 0.00
cam.followped.blur.zoom.w 0.025
# cam.followped.blur.damage 0 10.00 0.00 0.025
cam.followped.blur.damage.x 0
cam.followped.blur.damage.y 10.00
cam.followped.blur.damage.z 0.00
cam.followped.blur.damage.w 0.025
# cam.followped.blur.falling 3 10.00 0.00 0.1
cam.followped.blur.falling.x 3
cam.followped.blur.falling.y 10.00
cam.followped.blur.falling.z 0.00
cam.followped.blur.falling.w 0.1
# cam.followped.blur.beta 0.045 0.05 0.00 0.01
cam.followped.blur.beta.x 0.045
cam.followped.blur.beta.y 0.05
cam.followped.blur.beta.z 0.00
cam.followped.blur.beta.w 0.01
cam.followped.blur.damage.time 500
cam.followped.blur.damage.attacktime 0.1
cam.followped.blur.damage.decaytime 0.3
cam.followped.blur.cap 0.3
# cam.aimweapon.blur.zoom 0 0.10 0.00 0.1
cam.aimweapon.blur.zoom.x 0
cam.aimweapon.blur.zoom.y 0.10
cam.aimweapon.blur.zoom.z 0.00
cam.aimweapon.blur.zoom.w 0.1
# cam.aimweapon.blur.damage 0 10.00 0.00 0.1
cam.aimweapon.blur.damage.x 0
cam.aimweapon.blur.damage.y 10.00
cam.aimweapon.blur.damage.z 0.00
cam.aimweapon.blur.damage.w 0.1
cam.aimweapon.blur.damage.time 1000
cam.aimweapon.blur.interp 0.05
cam.aimweapon.blur.damage.attacktime 0.1
cam.aimweapon.blur.damage.decaytime 0.3
cam.aimweapon.blur.cap 1
# cam.followvehicle.blur.zoom 0 0.10 0.00 0.025
cam.followvehicle.blur.zoom.x 0
cam.followvehicle.blur.zoom.y 0.10
cam.followvehicle.blur.zoom.z 0.00
cam.followvehicle.blur.zoom.w 0.025
# cam.followvehicle.blur.speed 25 50.00 0.00 0.2
cam.followvehicle.blur.speed.x 25
cam.followvehicle.blur.speed.y 50.00
cam.followvehicle.blur.speed.z 0.00
cam.followvehicle.blur.speed.w 0.2
# cam.followvehicle.blur.damage 50 100.00 0.00 0.03
cam.followvehicle.blur.damage.x 50
cam.followvehicle.blur.damage.y 100.00
cam.followvehicle.blur.damage.z 0.00
cam.followvehicle.blur.damage.w 0.03
cam.followvehicle.blur.damage.time 500
cam.followvehicle.blur.cap 0.3
cam.game.blur.wasted 0.1
cam.game.blur.wasted.fadetime 1000
cam.game.blur.busted 0.1
cam.game.blur.busted.fadetime 1000
cam.game.blur.cap 1
cam.fpsweapon.blur 0.001
cam.fpsweapon.sniperinitime 300
cam.fpsweapon.blur.cap 1
cam.intermezzo.stuntjump.blur 0.02
# Misc Values
misc.DOFBlurMultiplier.HD 1
misc.DOFBlurMultiplier.SD 0.5
misc.Multiplier.heightStart 100
misc.Multiplier.heightEnd 250.00
misc.Multiplier.farClipMultiplier 2
misc.Multiplier.nearFogMultiplier 0.5
misc.3dMarkers.FrontLightIntensity 10.00
misc.3dMarkers.frontLightExponent 32
misc.coronas.WaterMultiplier 5
misc.BloomIntensityClamp.HD 10
misc.BloomIntensityClamp.SD 10.00
misc.BloomIntensityClamp.SD.ps3 5.00
misc.CrossPMultiplier.RimLight 0.70
misc.CrossPMultiplier.GlobalEnvironmentReflection 1.00
misc.CrossPMultiplier.Gamma 1.15
misc.CrossPMultiplier.MidBlur 1.00
misc.CrossPMultiplier.Farblur 1.00
misc.CrossPMultiplier.SkyMultiplier 1.05
misc.CrossPMultiplier.Desaturation 1.29
misc.HiDof.nearBlur 1
misc.HiDof.midBlur 0.20
misc.HiDof.farBlur 1.00
misc.cutscene.nearBlurMin 0.2
misc.HiDof.nearBlur 1.00
misc.HiDof.midBlur 0.20
misc.HiDof.farBlur 1
misc.cutscene.nearBlurMin 0.2
Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: GTA IV #2
Inac ti co mate ATI/AMD karty, nemate problem s drobnymi zaskubmi ? Proste sa to pravidelne mierne zasekava, nie velmi casto a aj zaskuby su drobne, ale je to otravne. S Nvidiou som take problemy nemal. Uz mi to zacina liezt na nervy, aby mal clovek doma jednu kartu od oboch vyrobcov.
- OkiGraphics
- Používateľ
- Príspevky: 1252
- Dátum registrácie: So 18. Sep, 2010, 11:20
- Bydlisko: Veľké Leváre
Re: GTA IV #2
Na steame je akcia na GTA complete pack za 7,50€, tak silno uvažujem, hlavne kvôli online hraniu. Niečo som tu pohladal v tej téme, ale akosi bez väčších výsledok, preto sa pýtam: Je to online taká zábava, ako volakedy GTA SA? Či sa to proste oplatí, kvôli onlina GTA 4/ EFLC. Poprípade, môžem očakávať nejaké problémy? :-X A hrávate to ešte niekto?
MB: ASUS P5Q SE, CPU: Q9400 2.66 GHz -> 3.60 GHz + Arctic Freezer 7 Pro, VGA: ATI sapphire 3870 MSI GTX 560 Ti Twin frozr II PSU: FORTRON Bluestorm II 500W, RAM: Corsair 2x2 GB + 2x1GB 901 MHz DDR2, CASE: Thermaltake M5
Monitor: Dell Ultrasharp U2311H 23 Notebook: HP ENVY 15-j000ec
Monitor: Dell Ultrasharp U2311H 23 Notebook: HP ENVY 15-j000ec