Max Payne 3
- mArtinko5MB
- Používateľ
- Príspevky: 1879
- Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
- Bydlisko: Kosice
Re: Max Payne 3
nám vo Svidníku už zvýšili rýchlosť telecomu na 5,5Mbps ale to by som dlhoooo kupoval
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
- Satoshi Nakamoto
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Max Payne 3
tu chlapci stahuju o sto sest a ja ked poviem v teme torrentleech ze sa podelim o ucet ttha mne hned moderator da varovanie warezu ale tu kludneCourage_SK napísal:A to je potrebný 10MB/s net na vytvorenie objednávky?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Max Payne 3
stiahnut hru si musíš aj zo steumu ked si ju kúpiš... nikde nepíšu, odkiaľ sťahujú... závidíš?
ak máš pocit, že tu je niečo dokázatelné v rozpore s pravidlami fora, stačí nahlásiť príspevok
ak máš pocit, že tu je niečo dokázatelné v rozpore s pravidlami fora, stačí nahlásiť príspevok
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
Re: Max Payne 3
fuu konecne to mam, cely den som nakupoval .. ale hra paradna zatial, inak to nastavenie vyhladzovania ked dam na max. tak to chce 2gb grafickej pamate , to uz co je
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Max Payne 3
co mam zavidiet?STENLY napísal:stiahnut hru si musíš aj zo steumu ked si ju kúpiš... nikde nepíšu, odkiaľ sťahujú... závidíš?
ak máš pocit, že tu je niečo dokázatelné v rozpore s pravidlami fora, stačí nahlásiť príspevok
ze si kupia 28GB? ja tu nic nahlasovat nemusim a ani nechcem, zbytocne
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Max Payne 3
noa? nepusti ta to ci to vyrazne zacne sekat? ako ani jedno tak neries
Re: Max Payne 3
to tessalation a ambient occlusion to robi aj nejaky efekt ? lebo furt ked to zapnem tak nevidim vobec ziadny rozdiel, az na to ze pri par scenach kde je vela ludi trosku dropne FPS.. ale rozdiel v grafike nevidim vobec... ci to len ja som slepy
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Max Payne 3
tessalation a ambient occlusion su veci co zeru nehorazne fps a efekt len maly...
teselacia je ze ti polygony pocita grafika namiesto procesoru a okulzia su prirodzene tiene v prostredi
teselacia je ze ti polygony pocita grafika namiesto procesoru a okulzia su prirodzene tiene v prostredi
Re: Max Payne 3
takze zbytocne blbosti vypinam
Re: Max Payne 3
stiahni si http://unigine.com/products/heaven/ a pozoruj co teoreticky dokaze teselacia. maxpayna som este nevidel tak tazko posudit ci sa to oplati zapinat - do akej miery to vyuzili... alebo aspon kuk na video: http://www.youtube.com/watch?v=bkKtY2G3FbU
Re: Max Payne 3
zapnuta tesalacia v maxovi ma 4km daleko od Heaven Benchmarku
Tu je tesalacia vypnuta
http://s8.postimage.org/5zskreldf/tes_vyp.jpg
a tu je zapnuta...
http://s18.postimage.org/3xr9llown/tes_zap.jpg
.. rozdiel ziadny. a nielen v tejto casti hry kde bol akurat zapad slnka, ale aj pocas dna ked je slnko na oblohe a tiene a detaily su vsade
Tu je tesalacia vypnuta
http://s8.postimage.org/5zskreldf/tes_vyp.jpg
a tu je zapnuta...
http://s18.postimage.org/3xr9llown/tes_zap.jpg
.. rozdiel ziadny. a nielen v tejto casti hry kde bol akurat zapad slnka, ale aj pocas dna ked je slnko na oblohe a tiene a detaily su vsade
Re: Max Payne 3
tak konecne kupene ,tych scen je tam zbytocne vela a su to zbytocne gb naviac-ale hra je super hratelnost grafika
MB:ASROCK Z68 Pro3-M CPU:i5-2500K + Gelid Tranquillo+UCTB12 RAM:KINGSTON 4x2GB DDR3 1333MHz HDD:WESTERN DIGITAL Caviar Green 500GB 32MB cache SSD:CRUCIAL M4 128GB GPU:MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G Sound:Sound blaster tactic3d sigma PSU:Seasonic X-660 Case:SILVERSTONE SST-PS05B Precision + 7xEnermax T.B.Silence, UCTB12 Monitor:LG IPS235V-BN
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Max Payne 3
Cougar napísal:zapnuta tesalacia v maxovi ma 4km daleko od Heaven Benchmarku
Tu je tesalacia vypnuta
http://s8.postimage.org/5zskreldf/tes_vyp.jpg
a tu je zapnuta...
http://s18.postimage.org/3xr9llown/tes_zap.jpg
.. rozdiel ziadny. a nielen v tejto casti hry kde bol akurat zapad slnka, ale aj pocas dna ked je slnko na oblohe a tiene a detaily su vsade
na jednej mi pride jeho hlava viacej gulata a krajsia
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Pavel Hlavac
- Nový používateľ
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: Ut 11. Okt, 2011, 23:22
Re: Max Payne 3
Tesseláciu môžete najlepšie pozorovať hneď na začiatku, keď je Max v saku. Nohavice majú bohatšiu geometriu, a vrch robí pekné prechody - krčí sa počas chôdze. Avšak je vidieť aj na iných miestach v hre a na modeloch postáv.
Ambient occlusion doporučujem prepnúť na HDAO(High Definition Ambient Occlusion). Aj z dôvodu, že SSAO má v tomto prípade nízku kvalitu a je príliš intenzívne, no hlavne preto, že HDAO pracuje s hĺbkovým bufferom rendereru a zdrojom svetla (je za tým zložitejšia problematika, ale to by bolo na dlhšiu dobu ). V konečnom dôsledku to znamená, že sú tiene v spojoch, rohoch, a iných zákutiach kde sa svetlo poriadne nedostane, jemnejšie a viac realistické.
Ambient occlusion doporučujem prepnúť na HDAO(High Definition Ambient Occlusion). Aj z dôvodu, že SSAO má v tomto prípade nízku kvalitu a je príliš intenzívne, no hlavne preto, že HDAO pracuje s hĺbkovým bufferom rendereru a zdrojom svetla (je za tým zložitejšia problematika, ale to by bolo na dlhšiu dobu ). V konečnom dôsledku to znamená, že sú tiene v spojoch, rohoch, a iných zákutiach kde sa svetlo poriadne nedostane, jemnejšie a viac realistické.
Spoiler: ukázať
Re: Max Payne 3
cize detaily ktore si pocas normalneho hrania nevsima nikto