jcdenton12 napísal:zdravim,
mam taku otazku ohladom korozie na karoserii
na aute (15+ opel) chyta prahy a aj zadne dvere korozia (niekde to len pod lakom kvitne(dvere), inde to uz je aj prasknute (ten "pluzgier" hrdze, no nie je tam diera cez plech) (zadne prahy))
mna napada ze prebrusit az na kov a nasledne streknut plnicom par krat a ak bude treba tak predtym aj vytmelit a nasledne streknut zakladnou farbou
je toto spravny postup ci treba nejako inac na to?
vdaka
No skoro.
Povybruseni na kov, ak su tam dieri vytmelit, po zaschnuti vybrusit, potom zakladovka (normalne rucne nie v spreji, alebo potom kompresor ale nie tie v dozach mam skusenost nevydrzia dlho). Poriadne si naried tu zakladovku riedidlom, aby nebola taka strasne husta. Odporucam sedu na kov, mozu byt aj zvytky hrdze, urcite nie Hammerit (nechapem ako niekto toto moze pouzivat na karoseriu). Po zaschnuti odmastit, odprasnit a ak si to posral s farbou = nerovnomerna, troska prebrus 5000 papier, alebo pasta a daj zase 1 nater zakladovka. Potom opakuj postup, pokym to nebude dokonalo hladke a vrstva nebude celistva. Ak si dobry na 1 nater to mas, ak nie tak max 4 vrstvy. Potom vrchna farba, nakoniec po zaschnuti lak. Ak si kupis farbu v speji, ta obsahuje uz lak, takze lak mozes vynechat. POZOR min 48 hodin nesme na tu farbu prazit slnko
Inak ti do 1 roka popraska a mozes robit vsetko odzaciatku.
Samozrejme po kazdom bruseni odprasnit + odmastit.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)