ZoranICS napísal:Precitaj si este raz co som napisal a potom sa urazaj. Netvrdil som ze sa neustale pozeras na paku. Staci ale aby si sa na nu raz pozrel v nespravnom momente. Mimochodom, nikdy som netvrdil ze 1.6 je malo, aj s 1l obsahom sa da santit ale auto musi mat tomu usposobenu vahu. Co sa tyka skodovky tak si precitaj par prispevkov vyssie, pripadne si najdi moje prispevky o 1.2HTP, feliciach a podobne.
Na urazanie sa niesom odkazany
Taktiez sa nikomu nemusim pchat do zadku, nemam to zapotreby. Napisal som citujem: "No nic koncim tu, tu su len vysokoobjemove motory, 1,6stka 110konova sa podla Vas nerozbehne, nic neobehne, Skoda nieje auto a podobne. Nema vyznam sa s Vami hadat. "
Tym som nenarazl na Teba, ale na to co som tu za posledne dni precital.
Polka z Vas tu ma sportove, nadupane auta, trojlitre a neviem co. Som zvedavy ako do toho date kociar a podobne
Ja si kupim auto na cely zivot, kedze nemame peniaze aby som mal jedno na rodinu, jedno na zabavu a dalsie neviem na co. Lepsie auto v cene do pol melka ako Octavia nenajdem. Samozrejme nove. Kupujem si nove veci cely zivot, nekupim si pouzite auto na ktorom budem musiet menit tolko veci ze nakoniec by som musel zhodnotit ze nove by bolo vyhodnejsie. Samozrejme ked sa netrafim. Pochybujem ze tie auta ktore tu pisete kupujete nove, a po dalsie ze ked ich kupite pouzite ze si ich nechate nadlho. Pojazdite, ponicite a predavate dalej. Ci sa mylim? Ja som si ako 22rocny za vlastne peniaze kupil nove auto za takmer polmelka, ale uz mi nestaci ani motor ani priestor, chcem vacsie. Nic ine ako novu Octaviu si nekupim, ta mi splni poziadavky priestorove, kvalitativne a aj motoristicke. No vacsina z Vas ked tu clovek spomenie Octaviu tak pre vacsinu to nieje auto, alebo 1,6 diesel ktory ma 110koni nic nejde. Tha ako sorry, nemam problem na 1,4tke benzine ist 170, obehovat auta na dialnici tak aby som neobmedzil bmw ktore sa ruti 170 v rychlom pruhu, a ked mi niekto napise ze 1,6 je maly motor a k tomu diesel, tak k tomu asi len tolko ze si ho predstavim ako sportoveho pretekara ktory sa so svojim sportiakom prehana po Slovakia a Hungaroringu.
Ak chcem "sportovat" v aute, sadnem si do Ferrari ktore ma 600koni a nepotrebujem vlastne ktore ma nejakych smiesnych 200. Pri nasich policajtoch mi take auto netreba, naco.
Ja len na margo toho, ze som sa zatial nevyjadril k tym objemom co ste tu popisali, no k Octavke a malym benzinakom sa vyjadril takmer kazdy. Pokym si neplatite hodiny na okruhu typu Brno, Slovakiaringu, Hungaroring, nevidim dovod naco mi je na beznu premavku 160 a viac konove auto. Len na frajerinu, a na sponzorovanie benzinky. Nic ine prakticke mi to neprinesie, pricom skor sa vymlatim v tom ako v pomalsom aute, lebo take auto nuti cloveka ist rychlo. Neviem kto sa ma tu pytal ked som napisal ze v 1,8T sa clovek blazni - ze co ho k tomu nuti. Tak mi povedzte, Vy co mate viac ako 160 konove auta, jazdite v nich predpisovo - 50 v meste a 90 mimo meste hej??
+-20% aby som nebol puritan
. Kazdy ma svoje priority, tiez som si pred 4 rokmi miesto noveho auta mohol kupit 4-5x vykonnejsie 8rocne stare auta a hrat frajera, no nepotrebujem to.
Tak "Vy" nechajte mna a mne podobnych, pretoze aj v tomto fore su ludia ktori 1,2 HTP ,povazuju za auto rovnako ako ja a nezatracujte 1,6litrovy diesel ktory ma nadpriemernych 110koni (myslim ze 60% slovenska jazdi na 80k a slabsich motoroch), ja necham Vas a Vase 200konove dvojlitre-