Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mato ja mam podobnu skusenost a to nie raz.... pukalo mi na riadeni v mercedese... servis 180eur len za pracu + 550eur za cele riadenie .hovorim,ze dakujem,zaniesol som to chalanovi co mi robi auta ,spickovy elektrikar aj mechanik ,co opravi aj nemozne. rozobral vymenil jednu tesniacu gumu na riadeni ktora bola uz stuhnuta a preto prepukavala pri toceni,vysledna cena 40e s robotou...
jediny ucet origo autoservisu --- neriesit pricinu ,vymenit za nove, hotovo... nech sa paci pre ludi co neriesia nic a je im to jedno,ale tam kde si usetrim za to iste nebudem takych vandrakov financovat a radsej si natankujem plnu a uzijem si ich
akurat vyberam kolesa pre Z4 coupe, co hovorite na tieto ?
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=490448 tie lestene v striiebornom
este je tu moznost Dare motosport BBS Lm repliky.... sice su to repliky ale s dobrou odozvou ,cena skoro rovnaka,len predsa opat 100 ludi preco nie repliky dalsich 100 co si ich nevie vynachvalit :O
jediny ucet origo autoservisu --- neriesit pricinu ,vymenit za nove, hotovo... nech sa paci pre ludi co neriesia nic a je im to jedno,ale tam kde si usetrim za to iste nebudem takych vandrakov financovat a radsej si natankujem plnu a uzijem si ich
akurat vyberam kolesa pre Z4 coupe, co hovorite na tieto ?
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=490448 tie lestene v striiebornom
este je tu moznost Dare motosport BBS Lm repliky.... sice su to repliky ale s dobrou odozvou ,cena skoro rovnaka,len predsa opat 100 ludi preco nie repliky dalsich 100 co si ich nevie vynachvalit :O
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja len tak pomimo moje skusenosti, ak si niekto robi nejaky prehlad ci statistiku. Veci vybrate namatkou v priebehu posledneho cca 1 roka (vsetko autorizovane servisy):
• Vymena sviecok v starom Audi, za 6 ks sviecok chceli 180,- € bez prace (isli tam bezne dostupne Bosch sviecky, cca 6,- € / kus)
• Novy Mercedes C, skripe v riadeni pri vytoceni volantu, auto bolo 7x v servise, vymenene cele riadenie, zatial neopravene
• Kia r.v. 2006 tusim, prvych niekolko desiatok tisic km bol problem s manualnou prevodovkou (po dlhsej jazde nesli radit stupne), X-krat v servise, opravene ani neviem po kolkych mesiacoch ci roku, urgovaniach a riesenim s DAS-kou
• BMW predajca, ziadost o nejake rozne male komponenty (dokopy cca 100,- €); to moc nerobime, neda sa velmi, to je prilis mala objednavka, ... v rakuskej Zitte bez problemov s usmevom (poukazuje na stav servisov u nas)
• Jeep predajca, mail so ziadostou o cenovu ponuku na zopar dielov; doteraz nemam odpoved, diely som uz kupil inde a veselo sa vozia namontovane na aute
Mam aj nejake pozitivne skusenosti samozrejme (napr. som uz uspesne nakupil diely v Jeepe, takze je mozne, ze sa ich terajsi mail niekam stratil, ale antispam nepouzivam). Kazdopadne vsak som radsej chodil do BMW tu v Rakusku kusok od BA (Zitta) a uz som aj pozeral, ze takisto nejakych 35 km od BA je Oppitzhauser s Jeepami.
Podla mna chodit na Slovensku do autorizovaneho servisu s REALNYMI PROBLEMAMI je hodne zbytocny luxus. Realny problem je nieco zakerne pokazene na aute a nie vymena oleja ci nastavenie geometrie. Absolutne najlepsia vec je ist priamo za overenym clovekom. Hodit auto na diagnostiku a vycitat chyby vie kazdy debil. Pracovat s osciloskopom a chapat suvislosti v aute uz nie.
Najvacsia blbost je pre mna to, ze clovek ma ojazdene stare auto, ale kedze kedysi to bolo drahe vozidlo, tak aj teraz je servis na to ukrutne drahy. Preto pre mna a moje financne moznosti volim stare ojete auto (za X penazi vykon, komfort a odolnost), k tomu kvalitne nahradne diely (cize nekupim "Jeep" tlmice, ale si vyberiem nejake dobre Sachsy, detto olej) a namontuje mi to spolahlivy clovek. Niektore citlive veci ale vzdy nakupujem v autorizovanom servise (hlavne filtre, nepotrebujem si kvoli 10,- € zapchat prevodovku srackami). Autu tak davam kvalitne komponenty a mam radost z toho, ako nejaky konkretny komponent vyresearchujem, kupi sa a pekne namontuje. Samozrejme uznavam, ze ked ma niekto auto ako len tool na vozenie (hoci aj 760Li), tak proste toto riesit nechce a chce mat len pojazdne auto, takze to hodi do servisu, o 1 den si ide po auto, faktura 2000,- € ide na firmu a hotove.
• Vymena sviecok v starom Audi, za 6 ks sviecok chceli 180,- € bez prace (isli tam bezne dostupne Bosch sviecky, cca 6,- € / kus)
• Novy Mercedes C, skripe v riadeni pri vytoceni volantu, auto bolo 7x v servise, vymenene cele riadenie, zatial neopravene
• Kia r.v. 2006 tusim, prvych niekolko desiatok tisic km bol problem s manualnou prevodovkou (po dlhsej jazde nesli radit stupne), X-krat v servise, opravene ani neviem po kolkych mesiacoch ci roku, urgovaniach a riesenim s DAS-kou
• BMW predajca, ziadost o nejake rozne male komponenty (dokopy cca 100,- €); to moc nerobime, neda sa velmi, to je prilis mala objednavka, ... v rakuskej Zitte bez problemov s usmevom (poukazuje na stav servisov u nas)
• Jeep predajca, mail so ziadostou o cenovu ponuku na zopar dielov; doteraz nemam odpoved, diely som uz kupil inde a veselo sa vozia namontovane na aute
Mam aj nejake pozitivne skusenosti samozrejme (napr. som uz uspesne nakupil diely v Jeepe, takze je mozne, ze sa ich terajsi mail niekam stratil, ale antispam nepouzivam). Kazdopadne vsak som radsej chodil do BMW tu v Rakusku kusok od BA (Zitta) a uz som aj pozeral, ze takisto nejakych 35 km od BA je Oppitzhauser s Jeepami.
Podla mna chodit na Slovensku do autorizovaneho servisu s REALNYMI PROBLEMAMI je hodne zbytocny luxus. Realny problem je nieco zakerne pokazene na aute a nie vymena oleja ci nastavenie geometrie. Absolutne najlepsia vec je ist priamo za overenym clovekom. Hodit auto na diagnostiku a vycitat chyby vie kazdy debil. Pracovat s osciloskopom a chapat suvislosti v aute uz nie.
Najvacsia blbost je pre mna to, ze clovek ma ojazdene stare auto, ale kedze kedysi to bolo drahe vozidlo, tak aj teraz je servis na to ukrutne drahy. Preto pre mna a moje financne moznosti volim stare ojete auto (za X penazi vykon, komfort a odolnost), k tomu kvalitne nahradne diely (cize nekupim "Jeep" tlmice, ale si vyberiem nejake dobre Sachsy, detto olej) a namontuje mi to spolahlivy clovek. Niektore citlive veci ale vzdy nakupujem v autorizovanom servise (hlavne filtre, nepotrebujem si kvoli 10,- € zapchat prevodovku srackami). Autu tak davam kvalitne komponenty a mam radost z toho, ako nejaky konkretny komponent vyresearchujem, kupi sa a pekne namontuje. Samozrejme uznavam, ze ked ma niekto auto ako len tool na vozenie (hoci aj 760Li), tak proste toto riesit nechce a chce mat len pojazdne auto, takze to hodi do servisu, o 1 den si ide po auto, faktura 2000,- € ide na firmu a hotove.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Felipe, ti tu este navadzaj ludi na financovanie tretinkami. No grc, ked nemam cash na nove auto, nebudem ho predsa brat na splatky a za 2 roky po neho pride predajca. Ak si tak chudobny, ze nemas v danom momente na nove, tak neber.
Krstny ide v pondelok vycashovat novu Kiu Ceed, tak by to malo byt a nie na tretinky
Len ludia su dnes nenazrany a hold musia mat lepsie/novsie ako sused. A najlepsie ihned.
Najblizsie tu niekto zacne navadzat na dovolenku na splatky.
Krstny ide v pondelok vycashovat novu Kiu Ceed, tak by to malo byt a nie na tretinky
Len ludia su dnes nenazrany a hold musia mat lepsie/novsie ako sused. A najlepsie ihned.
Najblizsie tu niekto zacne navadzat na dovolenku na splatky.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak ja neviem, al eu nas sa nejak moc nezaraba, ale ked pride rozhodnutie nove auto, tak sa kupuje ked su prachy a vycashuje sa to pekne na stol predajcovi.
a felipe, hentie ibizy to je vysmech auta.... nehovoriac o tom ze seat, proste to co uz VW nechce mat vo svojich autach im posunie
a hlavne, neviem kam ty chodievas do servisov, ale zaklad je najprv sa SPYTAT ludi ze s kym maju dobre skusenosti. ja chodievam k dvom v BA (podla toho kto ma volne v podstate), vzdy je to hotove neskutocne rychlo, aj ked nemaju diely na sklade tak si vedia zabezpecit ze im behom par hodin dojdu cize vecsinou ked nejde o nieco fakt vecsie tak auto mam za den nazad (rano zavezem, vecer vyzdvihnem). napr. koncom minuleho roka, s motorom boli celkom problemy, nepravidelny chod, skapinal, stracal vykon. som zvedavy ci by toto bolo v autorizaku za 180€ a ci by to bolo definitivne odstranene. vymeneny termostat, komplet nastavaeny motor, vraj okrem ineho vynechavali dva valce. a doba nejake dva dni. uz to vidim jak by autorizak vymenil polku motora a pytal si 2000
teraz si po buracke autorizak za tri plechy a chladic + robotu zapytal 500 eur. to som zvedavy kde to nabrali nastastie to slo na poistku. nehovoriac o tom ze o neni nijak extra dobre spravene, a ze na x dalsich veci sa vyprdli. slubili ze poriesia defend lock co nesiel po puracke zamknut, nic z toho. nespravili ani GEOMETRIU! a samozrejme tam nechali vymlatene tlmice, volant sa zacal vo vyssich rychlostiach triast. a to nebola ziadna supa, proste bracho s tym v asi 50tke vyletel z cesty na travu... nic nosne sa neohlo ani neposralo. a aby som nezabudol, trvalo to 10 dni. + dalsich 10 som sa natahoval s poistovnou, ale to uz je ina vec
a takyto typ skusenosti ma 99% ludi, len felipe musi byt nieco extra
rad by som sa niekedy pozrel ze kam chodis a ako vyzera taka tvoja navsteva v servise, fakt...
a felipe, hentie ibizy to je vysmech auta.... nehovoriac o tom ze seat, proste to co uz VW nechce mat vo svojich autach im posunie
a hlavne, neviem kam ty chodievas do servisov, ale zaklad je najprv sa SPYTAT ludi ze s kym maju dobre skusenosti. ja chodievam k dvom v BA (podla toho kto ma volne v podstate), vzdy je to hotove neskutocne rychlo, aj ked nemaju diely na sklade tak si vedia zabezpecit ze im behom par hodin dojdu cize vecsinou ked nejde o nieco fakt vecsie tak auto mam za den nazad (rano zavezem, vecer vyzdvihnem). napr. koncom minuleho roka, s motorom boli celkom problemy, nepravidelny chod, skapinal, stracal vykon. som zvedavy ci by toto bolo v autorizaku za 180€ a ci by to bolo definitivne odstranene. vymeneny termostat, komplet nastavaeny motor, vraj okrem ineho vynechavali dva valce. a doba nejake dva dni. uz to vidim jak by autorizak vymenil polku motora a pytal si 2000
teraz si po buracke autorizak za tri plechy a chladic + robotu zapytal 500 eur. to som zvedavy kde to nabrali nastastie to slo na poistku. nehovoriac o tom ze o neni nijak extra dobre spravene, a ze na x dalsich veci sa vyprdli. slubili ze poriesia defend lock co nesiel po puracke zamknut, nic z toho. nespravili ani GEOMETRIU! a samozrejme tam nechali vymlatene tlmice, volant sa zacal vo vyssich rychlostiach triast. a to nebola ziadna supa, proste bracho s tym v asi 50tke vyletel z cesty na travu... nic nosne sa neohlo ani neposralo. a aby som nezabudol, trvalo to 10 dni. + dalsich 10 som sa natahoval s poistovnou, ale to uz je ina vec
a takyto typ skusenosti ma 99% ludi, len felipe musi byt nieco extra
rad by som sa niekedy pozrel ze kam chodis a ako vyzera taka tvoja navsteva v servise, fakt...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mas havarijnu na tu Feldu?
Dnes som si obehaval spravit havarijnu na Corollu, 2002, priemer 330, maximum 550 a minimum 166 vo Wustenrote plus 130 Euro zakonna.
Ako je to s havarijnym u aut nad 7 rokov? Ma tu niekto nieco poistene a ak ano, za kolko?
Dnes som si obehaval spravit havarijnu na Corollu, 2002, priemer 330, maximum 550 a minimum 166 vo Wustenrote plus 130 Euro zakonna.
Ako je to s havarijnym u aut nad 7 rokov? Ma tu niekto nieco poistene a ak ano, za kolko?
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
landrower:
Ahaa, cize ked mas problem s autom tak to riesis v neautorizovanom servise / u kamosa.
Ale ked buras, a mas platit spoluucast a tu platis rovnaku bezohladu na vysku opravy uz zrazu davas auto autorizovanemu, lebo to plati poistovna. Este prednedavnom v autorizakoch pracovali nechopaci, ale ked sa bura, tak kazdy ide do autorizaku. Zajimava mi to vlastnost.
Btw zabudol som to je take Slovenske
A k tym tretinkam: Clovek ak ma financnu gramotnost si vie zratat ci na to ma alebo nema. Btw neviem o pripade ze auto na tretinky zhabali. Viem o x pripadoch ked rodina so slabou fin. situaciu nezvladala platit leasing, nie uver.
Uver si povacsinou beru len ti majetnesji. Totiz davas tam potvrdenia o poslednych 12platoch, a len tak to hocikomu neschvalia. Btw 6000€ pocas dvoch rokov v banke vyrobi cistych 250€ na urokoch. To ma clovek na ten prvotny poplatok pri vzati uveru.
Som zvedavy kolko novych aut by sa tu predalo keby sa predavalo len: vycaluj cash a mas auto, nevycalujes auto nemas. Asi zabarate 2000€ mesacne a patrite do inej vrstvy, ze takto pisete. Ale auto sa kupuje v hotovosti ale na servis nosi kadetade len aby sa usetrilo. Si podla mna nejak odporuju tieto veci.
BTW: Ibiza je vysmech auta. Tak ako som pred par dnami pisal, Vy sa asi pohybujete po NR SR ze takto pisete. Mate uplne ine platy, takze auto ktore stoji takych 12 priemernych mesacnych platov podla Vas ani nieje auto. Nieje o com dalej pisat, vozte sa vo Vasich "autach".
Ahaa, cize ked mas problem s autom tak to riesis v neautorizovanom servise / u kamosa.
Ale ked buras, a mas platit spoluucast a tu platis rovnaku bezohladu na vysku opravy uz zrazu davas auto autorizovanemu, lebo to plati poistovna. Este prednedavnom v autorizakoch pracovali nechopaci, ale ked sa bura, tak kazdy ide do autorizaku. Zajimava mi to vlastnost.
Btw zabudol som to je take Slovenske
A k tym tretinkam: Clovek ak ma financnu gramotnost si vie zratat ci na to ma alebo nema. Btw neviem o pripade ze auto na tretinky zhabali. Viem o x pripadoch ked rodina so slabou fin. situaciu nezvladala platit leasing, nie uver.
Uver si povacsinou beru len ti majetnesji. Totiz davas tam potvrdenia o poslednych 12platoch, a len tak to hocikomu neschvalia. Btw 6000€ pocas dvoch rokov v banke vyrobi cistych 250€ na urokoch. To ma clovek na ten prvotny poplatok pri vzati uveru.
Som zvedavy kolko novych aut by sa tu predalo keby sa predavalo len: vycaluj cash a mas auto, nevycalujes auto nemas. Asi zabarate 2000€ mesacne a patrite do inej vrstvy, ze takto pisete. Ale auto sa kupuje v hotovosti ale na servis nosi kadetade len aby sa usetrilo. Si podla mna nejak odporuju tieto veci.
BTW: Ibiza je vysmech auta. Tak ako som pred par dnami pisal, Vy sa asi pohybujete po NR SR ze takto pisete. Mate uplne ine platy, takze auto ktore stoji takych 12 priemernych mesacnych platov podla Vas ani nieje auto. Nieje o com dalej pisat, vozte sa vo Vasich "autach".
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ludia si buracky opravuju v autorizaku preto, lebo to potom poistovna RYCHLEJSIE preplati, kedze poistovne a autorizaky riesia tieto veci na dennom poriadku
Kamarat si daval 5te dvere na Felde pri buracke zozadu robit u garazoveho servisu a dostal to spat od Groupami za 6 mesiacov. To je hlavny rozdiel.
Kamarat si daval 5te dvere na Felde pri buracke zozadu robit u garazoveho servisu a dostal to spat od Groupami za 6 mesiacov. To je hlavny rozdiel.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
presne tak..v origo mitsu servise mi boli schopny dat dokopy zadne brzdy az na 2x (a to len rozobrali doscicky a davali ich spat)M1ch4l napísal:Zhrnul by som to tak, ze nezalezi na tom, ci je servis autorizovany alebo nie, ale zalezi na tom, aki ludia tam robia. Ake maju ti ludia skusenosti a aku kvalitnu pracu su zvyknuti/maju prave naladu odviest.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To je kvôli poisťovniam, väčšinou autorizáky majú zmluvy s poisťovňami. Ale môžu mať aj neautorizáky, napr. mnohokrát sa ti to oplatí pri starom aute dať neautorizovanému, lebo ti poisťovňa nedrbne auto na totálku.felipe25 napísal:landrower:
Ahaa, cize ked mas problem s autom tak to riesis v neautorizovanom servise / u kamosa.
Ale ked buras, a mas platit spoluucast a tu platis rovnaku bezohladu na vysku opravy uz zrazu davas auto autorizovanemu, lebo to plati poistovna.
.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ked to tu citam, tak mi to neda a musim sa spytat.
Viete niekto nieco o Mercedes C sportcoupe (W203)? Konkretne by ma zaujimala 180K (kompressor) s motorom M271 1796cc. Samozrejme zo zahranicia (u nas moc nie su a ked su tak su to diesle, co by mi ale nemuselo nejako extra vadit kedze zatial som jazdil len na diesloch ). Su tam nejake fatalne chyby? Je rozumne mat na nieco taketo namierene?
Zatial na to nemam peniaze, ale velmi sa mi paci a rad by som si na jedno casom zarobil.
edit: Udajne ma motor znamy problem s casovanim, kto vie, co este vygooglim
Viete niekto nieco o Mercedes C sportcoupe (W203)? Konkretne by ma zaujimala 180K (kompressor) s motorom M271 1796cc. Samozrejme zo zahranicia (u nas moc nie su a ked su tak su to diesle, co by mi ale nemuselo nejako extra vadit kedze zatial som jazdil len na diesloch ). Su tam nejake fatalne chyby? Je rozumne mat na nieco taketo namierene?
Zatial na to nemam peniaze, ale velmi sa mi paci a rad by som si na jedno casom zarobil.
edit: Udajne ma motor znamy problem s casovanim, kto vie, co este vygooglim
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
uz som o tom pisal, ale urcite sa ti nechce vsetko citat, to nas je tu len par takych co si precitaju kazdy prispevok cize: auto bolo po buracke pojazdne, doslo sa s tym do najblizsieho servisu. brat mal vtedy auto, stalo sa mu to pri senci, kde sa spytal mestskych fizlov na servis a ti ho poslali hentam. nebolo na vyber. a samozrejme je tu ta zalezitost, ze potom vymahat prachy z poistovne ked si v neautorizaku je neskutocna onania a nebodaj ked ti potom chyba nejaky papier...felipe25 napísal:landrower:
Ahaa, cize ked mas problem s autom tak to riesis v neautorizovanom servise / u kamosa.
Ale ked buras, a mas platit spoluucast a tu platis rovnaku bezohladu na vysku opravy uz zrazu davas auto autorizovanemu, lebo to plati poistovna. Este prednedavnom v autorizakoch pracovali nechopaci, ale ked sa bura, tak kazdy ide do autorizaku. Zajimava mi to vlastnost.
Btw zabudol som to je take Slovenske
....
keby sa to stalo mne v BA ale, pravdepodobne idem k znamym do servisu, myslim ze ti by to aj s poistovnou rozumne vybavili
a sory ale ibiza je fakt hovadina na kolesach. to uz fakt radsej si prilozit a kupit si napr. za cca 12k astru classic (Astra H), teraz dokonca v akcii v rozumnej vybave Plus s 1.6 85kW benzinom za 10k alebo s automatom to iste za 12k (ale neviem ake su opel easytronic). auta su to spolahlive, nemaju ziadne vecsie zavady (aj ked na to je najlepsi motor 1.4, jediny problem co sa objavoval bol u niektorych central, teda skor jeho dialkove ovladanie, ale pokial viem uz to je vyriesene).
samozrejme financovanie na polovicky, druha o rok. tiez je tam nejaky lizing s nulovym navysenim, to netusim co je ale. kazdopadne take veci mna netrapia
zdroj:
http://www.opel.sk/content/dam/Opel/Eur ... cennik.pdf
proste to je lepsia kvalita, lepsie vozenie.... a ja tu nehovorim o ziadnych drahych blbostiach pritom. fakt ako, treba rozmyslat sposobom ze "nejsom tak bohaty aby som kupoval lacne veci", hlavne u auta, veci kazdodennej potreby. zatial je u nas rok a pol takato astra, kupovana nova, bez poruchy. akurat co blbci pri kupe zle nastrelili jednu gumu na disk a rano potom bola skoro uplne prazdna, ale bez problemov spravili na pockanie, samozrejme bez poplatkov.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ten Opel vyzera super. Nekupujem auto takze nepozeral som konkurenciu, ale urcite 9990 za 115k auto s klimou, ovladanim radia pod volantom atd je fantasicka cena.
Keby som kupoval auto tak pozriem vsetky znacky, aj ked ten motor bude aj viac papat ako 85k, ale tak za vykon sa plati.
S tymi servismi, ja velmi dobre viem ako to je, ze krycie listy, zmluvy atd, ze auto je z autorizaku mozne vziat 1-2dni po fakture ak tam nieje ziaden podvod. Mne slo o nieco ine, ako niekto vypisuje ze v autorizaku su neschopaci co nevedia robit, a napriek tomu poistene auto nosite do autorizaku. Keby ste skutocne verili tomu co pisete ze tam robia len imbecili, urcite im nedate auto na tak narocny servis ako je oprava po buracke kde je potrebne dodrzat originalne diely atd, aby auto ostalo bezpecne, pretoze viem ako vyzera licovanie a uchytenie dielov po oprave buracky v neorigo servise.
Takze pravda je tam, ze aj Vy viete ze jedine autorizak servis vie take ako klampiarske prace urobit poriadne, a ze na to potrebuje originalne diely ktore sadnu 1:1 tak ze to nikto nebude vidiet. Tak nezhadzujte autorizaky, maju takisto chyby ako neorigo servisy. Aj ked pri autorizaku sa stretnete s takymi problemami ako cenou, zbytocnymi opravami kdezto v neorigo servise problemy so zarukou, nekvalitou opravy a podobne. Proste napiste ze si kupite luxusnu jazdenku ktore padla cena o 3/4 povodnej, a nedate dalsie €ura na autorizovany servis. A nie ze autorizak je na tom horsie ako neorigo servis. Keby ste to mysleli vazne, tak aj napriek krycim listom ako pisete, ze Vam nerobi problem auto kupit za cash a podobne, by ste auto dali do neorigo servisu a tu opravu zaplatili zo svojho a cakali na cash od poistovne. Tu Vam zrazu vadi ze niekto bude drzat Vase love a Vy cakate na poistovnu, ale ked kupujete auto radsej date celu hotovost ako nechat si 2/3sumy ktore mozete zatial vyuzit inak Tak jedno pisem a druhe konam.
Tak ked napisem ze v autorizaku robia neschopni nedam tam auto. A ked potom napisem ze radsej kupim auto cash a nie na tretinky, aky problem je zaplatit opravu v neorigo servise a cakat na poistovnu? Sak podla toho co pisete s penazmi problem nemate, tak nevidim problem Ale vsetci vieme ako to je, takze zbytocne... Proste chcete usetrit kazdu korunu, nekupujete si nove auto tak asi mate na salame. Kto ale kupi nove auto, tak si to auto vazi trochu viac a dopraje mu kvalitny servis a hlavne originalne diely. Preda nepojdem s novym, od nova mojim autom do nejakeho smiesneho servisu hned ked mu skonci zaruka, aby mu este viac padla cena pri predaji, ked zaujemcovi poviem ze auto bolo servisovane v neorigo servise. Pri aute ktore mam ja si na tom kupujuci da zalezat, kedze to kupi tak dochodca ale nejaka zena prepokladam, alebo nejaky muz ktory zmysla podobne ako ja - radsej si za 6000€ kupim 4-5rocne auto nizsej triedy, ako 8rocne premiove auto na ktoreho servis v autorizaku aj tak nebude mat. A k tomu ze takych je malo - hej, mozno na tomto fore kde ma kazdy vytuneny 200konovy sportiak. Pokial kukam inzertne portaly, tak je ovela viac normalych, slabsich aut - takych ako mam napr. ja. Zato ze v tomto vlakne sa stretli majitelia priemerne 200konovych aut, za to ja uz nemozem
Keby som kupoval auto tak pozriem vsetky znacky, aj ked ten motor bude aj viac papat ako 85k, ale tak za vykon sa plati.
S tymi servismi, ja velmi dobre viem ako to je, ze krycie listy, zmluvy atd, ze auto je z autorizaku mozne vziat 1-2dni po fakture ak tam nieje ziaden podvod. Mne slo o nieco ine, ako niekto vypisuje ze v autorizaku su neschopaci co nevedia robit, a napriek tomu poistene auto nosite do autorizaku. Keby ste skutocne verili tomu co pisete ze tam robia len imbecili, urcite im nedate auto na tak narocny servis ako je oprava po buracke kde je potrebne dodrzat originalne diely atd, aby auto ostalo bezpecne, pretoze viem ako vyzera licovanie a uchytenie dielov po oprave buracky v neorigo servise.
Takze pravda je tam, ze aj Vy viete ze jedine autorizak servis vie take ako klampiarske prace urobit poriadne, a ze na to potrebuje originalne diely ktore sadnu 1:1 tak ze to nikto nebude vidiet. Tak nezhadzujte autorizaky, maju takisto chyby ako neorigo servisy. Aj ked pri autorizaku sa stretnete s takymi problemami ako cenou, zbytocnymi opravami kdezto v neorigo servise problemy so zarukou, nekvalitou opravy a podobne. Proste napiste ze si kupite luxusnu jazdenku ktore padla cena o 3/4 povodnej, a nedate dalsie €ura na autorizovany servis. A nie ze autorizak je na tom horsie ako neorigo servis. Keby ste to mysleli vazne, tak aj napriek krycim listom ako pisete, ze Vam nerobi problem auto kupit za cash a podobne, by ste auto dali do neorigo servisu a tu opravu zaplatili zo svojho a cakali na cash od poistovne. Tu Vam zrazu vadi ze niekto bude drzat Vase love a Vy cakate na poistovnu, ale ked kupujete auto radsej date celu hotovost ako nechat si 2/3sumy ktore mozete zatial vyuzit inak Tak jedno pisem a druhe konam.
Tak ked napisem ze v autorizaku robia neschopni nedam tam auto. A ked potom napisem ze radsej kupim auto cash a nie na tretinky, aky problem je zaplatit opravu v neorigo servise a cakat na poistovnu? Sak podla toho co pisete s penazmi problem nemate, tak nevidim problem Ale vsetci vieme ako to je, takze zbytocne... Proste chcete usetrit kazdu korunu, nekupujete si nove auto tak asi mate na salame. Kto ale kupi nove auto, tak si to auto vazi trochu viac a dopraje mu kvalitny servis a hlavne originalne diely. Preda nepojdem s novym, od nova mojim autom do nejakeho smiesneho servisu hned ked mu skonci zaruka, aby mu este viac padla cena pri predaji, ked zaujemcovi poviem ze auto bolo servisovane v neorigo servise. Pri aute ktore mam ja si na tom kupujuci da zalezat, kedze to kupi tak dochodca ale nejaka zena prepokladam, alebo nejaky muz ktory zmysla podobne ako ja - radsej si za 6000€ kupim 4-5rocne auto nizsej triedy, ako 8rocne premiove auto na ktoreho servis v autorizaku aj tak nebude mat. A k tomu ze takych je malo - hej, mozno na tomto fore kde ma kazdy vytuneny 200konovy sportiak. Pokial kukam inzertne portaly, tak je ovela viac normalych, slabsich aut - takych ako mam napr. ja. Zato ze v tomto vlakne sa stretli majitelia priemerne 200konovych aut, za to ja uz nemozem
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ze vas to este bavi
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
dnes mi konecne prisiel odhlaseny technicak a mozem ist prihlasit ... pevne verim v "pekne" ciselko na znacke