Wizik a
hawkeye: Ohladom tej ceny toho Lancera a 19 200,- € ... to je za verziu s manualnou prevodovkou. Automat stoji 20 800,- € a okrem toho ja v mojom prehlade beriem do uvahy realne konecne ceny. Takze tam este musis napocitat metalizu (515,- €), zaruku na 5 rokov (390,- €) a uz si na 21 705,- € a to si si nedal ziadnu svoju vybavu (parkovacie senzory, sietky, koberceky, listy, atd). Preto som pisal, ze Lancer s automatom ta vyjde na cca 22 000,- €.
Ohladom tych plastovych tlacitok: sedel som v tom, ved som pisal, ze som zvazoval kupu isteho casu. Rovnaky nazor zdiela aj jeden kamarat, ktory mal Lancera pozicaneho na vozenie. Proste 25 rocne BMW ma kvalitnejsie cudliky pomaly. Aby si videl, ze nevarim(e) z vody, zober si napriklad
tuto recenziu. Konkretne sa pise:
"The general design of the dash and door panels isn't bad, but some shiny plastic bits, such as the top of the driver instrument panel, look and feel cheap. It's not a big deal until you start comparing it to a Ford Focus or a Mazda3." Takze este aj Focus je povazovany autorom clanku za lepsi v tomto a to vieme, ze Ford ma absolutne HNUSNE interiery co do vzhladu aj materialov. Posobi to ako najlacnejsi dialkovy ovladac s tou hrbolatou imitaciou koze od najlacnejsie TV z roku 1990. Takze Ford = zle, Mitsu = este o kusok horsie.
Ina recenzia -
"Cons: Interior plastic and fit and finish"
Dalsi nazor -
"Interior plastics could be better"
Proste je to fakt, ludia to tak vnimaju a ja tiez. Ako nemam nic proti Mitsubishi, ale v tomto naozaj zaostavaju + ta cena. Myslim si, ze je lepsia volba v tejto cene.
andrejsvk: Co sa tyka Hnoyoty, tak naozaj tie auta nemusim. Su to extremne nudne vozy a najhorsie co moze byt je Toyota v striebornej farbe. To uplne identifikuje cloveka bez fantazie, s konformnym myslenim. Pouzitie zastaralych komponentov je tiez fakt, vsak preto su taky udajny etalon spolahlivosti (rokmi overene komponenty). Je take porekadlo alebo co to je: Ked ta sef nema rad, kupi ti Toyotu ako firemne auto
. Navyse ten Auris spada do kategorie tych gay vymyslov s divnym non-sedan tvarom. Ale to aj ta Honda v mojom vybere.
Toyota ale nevie robit farby na auta. Pozeral si si, co je na vyber aj na vyssie modely? Proste kriklava cervena, dve hnusne bezove, tmava nazelenala ako na ziguliku a potom uz len odtiene sedej. Dost fail. Ale vlastne, asi to vysvetluje, preco ma tolko ludi tu striebornu Toyotu. A este jedna vec: v konfiguratore Aurisu som nasiel len MMT prevodovku, nie automat. MMT je sekvencny manual a vlastne doteraz som nepochopil, ako to riadne funguje, avsak nema to ziadnu z vyhod automatu (stale to pouziva spojku, takze z kopca sa sam kotulas, radenie stupnov nie je hladke). Docital som sa, ze mod E je ekvivalentom D na automate, ale stale sa odporuca pracovat trochu s plynovym pedalom pri preradovani, nech mas preradenie hladke. No to by som mohol osrat, tak bud mam automat a pokoj, alebo si nedavam taketo polovicate vymysly do auta (i ked aj to bude lepsie nez manual, to uznavam).