Skoda Fabia I
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Skoda Fabia I
ZDravim, Mate niekto tuto masinu? z akeho roku? motor? spotreba? km? kde servisujete?
ja mam 2004, 1.2 HTP, 4,9-5L/100, 138tis
servisovane kazde 30tis km.
ja mam 2004, 1.2 HTP, 4,9-5L/100, 138tis
servisovane kazde 30tis km.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Assassin
- Používateľ
- Príspevky: 2365
- Dátum registrácie: St 08. Okt, 2008, 15:32
- Bydlisko: Blawa-okolie
Re: Skoda Fabia I
servus,
ja mam Fabiu 1.2HTP rocnik 2003 edicia Flash, najazdenych 134.000 km, spotreba 5.8 l/100km servisovane po 15.000 /olej,filtre a podobne/ na ostatne veci mam diagnostiku + kabel naposledy som si doma menil EGR ventil a cidlo chladiacej a teraz ide auto jak hodinky
ja mam Fabiu 1.2HTP rocnik 2003 edicia Flash, najazdenych 134.000 km, spotreba 5.8 l/100km servisovane po 15.000 /olej,filtre a podobne/ na ostatne veci mam diagnostiku + kabel naposledy som si doma menil EGR ventil a cidlo chladiacej a teraz ide auto jak hodinky
Mobo: Gigabyte P55A UD3,CPU: Intel Core i5 750(3.6GHz)+AC Freezer 13,GPU: MSI GTX560Ti HAWK (950/1900/2100 MHz@1025mV),RAM: 8GB Zeppelin CL9 DDR3 1440MHz,SSD: Crucial C300 64GB, HDD: Samsung 1TB SATA2,PSU: Gigabyte ODIN 550W,LCD: iiyama X2377HDS ,CASE: Fractal Design R3 + 4x120mm + 1x140mm Fractal Silent FAN,HeadSet: Teac HP-11 5.1 headset,KeyBoard: Sidewinder X6, Mouse: Sidewinder system: Win 7 Ultimate (64-bit)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Skoda Fabia I
ze sam si to doma robis? a co je to cidlo a to egr? ja som do aut lol
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Assassin
- Používateľ
- Príspevky: 2365
- Dátum registrácie: St 08. Okt, 2008, 15:32
- Bydlisko: Blawa-okolie
Re: Skoda Fabia I
tak co sa da si spravim, clovek sa nieco nauci a hlavne usetri za servis
cidlo snimaca teploty chladiacej kvapaliny meria vlastne teplotu motoru, inak povedane mal som problemy so studenymi startami a po diagnostike som zistil ze cidlo bolo vadne tak som zohnal nove za par € a vymenil a problem odstraneny, co sa tyka EGR tak to je ventil na kontrolu spätnych vyfukovych plynou, novsie rocniky ho uz nemali, ono je to hlavne aby boli dobre emisie ale nevyhoda spocita v tom ze je ukoncie je rovno pod skrtiacou klapkou a ta sa spalenymi splodinami casom zanasala a tak isto aj samotny ventil, casto krat spominany problem na forach kde ludom stale svietila zlta kontrolka motora a vo väcsine pripadou to bolo prave zlym alebo upchatym egr ventilom, ono jeho zivotnost sa pohybuje na urovni cca 100.000 km a novy original stoji okolo 140€ ja som ho zohnal na bazosi prakticky nepouzity z auta ktore malo defekt motora a mal za sebou cca 10.000 km a ktomu som bral aj to cislo, po vymene a naslednej diagnostike vsetky problemy odstranene, vymazal som adaptacne hodnoty a odvtedy ide vsetko krasne hladko a spotreba mi padla zo 6.3 na 5.8 l/100 km a chod motora a celkovy tah je neporovnatelny, odporuca sa tak isto po cca 30.000 km komplet vycistit skrtiacu klapku najlepsie je pouzit na to cistic brzd znova nahodit len po odpojeni na to treba tu diagnostiku lebo nie kazde auto si dokaze automaticky nakalibrovat hodnoty a uhol skrtiacej klapky,
mas nejaky problem s tvojou fabkou? mozno budem vedet poradit... ak je vsetko ok tak je dobre
cidlo snimaca teploty chladiacej kvapaliny meria vlastne teplotu motoru, inak povedane mal som problemy so studenymi startami a po diagnostike som zistil ze cidlo bolo vadne tak som zohnal nove za par € a vymenil a problem odstraneny, co sa tyka EGR tak to je ventil na kontrolu spätnych vyfukovych plynou, novsie rocniky ho uz nemali, ono je to hlavne aby boli dobre emisie ale nevyhoda spocita v tom ze je ukoncie je rovno pod skrtiacou klapkou a ta sa spalenymi splodinami casom zanasala a tak isto aj samotny ventil, casto krat spominany problem na forach kde ludom stale svietila zlta kontrolka motora a vo väcsine pripadou to bolo prave zlym alebo upchatym egr ventilom, ono jeho zivotnost sa pohybuje na urovni cca 100.000 km a novy original stoji okolo 140€ ja som ho zohnal na bazosi prakticky nepouzity z auta ktore malo defekt motora a mal za sebou cca 10.000 km a ktomu som bral aj to cislo, po vymene a naslednej diagnostike vsetky problemy odstranene, vymazal som adaptacne hodnoty a odvtedy ide vsetko krasne hladko a spotreba mi padla zo 6.3 na 5.8 l/100 km a chod motora a celkovy tah je neporovnatelny, odporuca sa tak isto po cca 30.000 km komplet vycistit skrtiacu klapku najlepsie je pouzit na to cistic brzd znova nahodit len po odpojeni na to treba tu diagnostiku lebo nie kazde auto si dokaze automaticky nakalibrovat hodnoty a uhol skrtiacej klapky,
mas nejaky problem s tvojou fabkou? mozno budem vedet poradit... ak je vsetko ok tak je dobre
Mobo: Gigabyte P55A UD3,CPU: Intel Core i5 750(3.6GHz)+AC Freezer 13,GPU: MSI GTX560Ti HAWK (950/1900/2100 MHz@1025mV),RAM: 8GB Zeppelin CL9 DDR3 1440MHz,SSD: Crucial C300 64GB, HDD: Samsung 1TB SATA2,PSU: Gigabyte ODIN 550W,LCD: iiyama X2377HDS ,CASE: Fractal Design R3 + 4x120mm + 1x140mm Fractal Silent FAN,HeadSet: Teac HP-11 5.1 headset,KeyBoard: Sidewinder X6, Mouse: Sidewinder system: Win 7 Ultimate (64-bit)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Skoda Fabia I
tak trasie mi volant ak idem dole kopcom a brzdim. inac je secko pohode a ta spotreba je aj tak dost nie?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Assassin
- Používateľ
- Príspevky: 2365
- Dátum registrácie: St 08. Okt, 2008, 15:32
- Bydlisko: Blawa-okolie
Re: Skoda Fabia I
ked ti trase volant tak si daj pozret stabilizatory na prednej naprave pravdepodobne ich budes musiet menit bo uz maju velku volu a toto sa konkretne prejavuje trasenim volantu ale nehovorim ze to je na 100% ono ale toto by som kukol ako prve,
no spotreba je dobra, oficialne ma moja fabia v technicaku pisanu spotrebu 6.0 na 100km ja jazdim kazdodenne robota hore dole aj blava mesto sem tam a nejazdim zrovna pomaly sem tam to potocim trosku nech motor nestraca na živosti a suma sumarum 5.8l je krasna spotreba na moj styl jazdy mesacne spravim 2-3 plne nadrze
no spotreba je dobra, oficialne ma moja fabia v technicaku pisanu spotrebu 6.0 na 100km ja jazdim kazdodenne robota hore dole aj blava mesto sem tam a nejazdim zrovna pomaly sem tam to potocim trosku nech motor nestraca na živosti a suma sumarum 5.8l je krasna spotreba na moj styl jazdy mesacne spravim 2-3 plne nadrze
Mobo: Gigabyte P55A UD3,CPU: Intel Core i5 750(3.6GHz)+AC Freezer 13,GPU: MSI GTX560Ti HAWK (950/1900/2100 MHz@1025mV),RAM: 8GB Zeppelin CL9 DDR3 1440MHz,SSD: Crucial C300 64GB, HDD: Samsung 1TB SATA2,PSU: Gigabyte ODIN 550W,LCD: iiyama X2377HDS ,CASE: Fractal Design R3 + 4x120mm + 1x140mm Fractal Silent FAN,HeadSet: Teac HP-11 5.1 headset,KeyBoard: Sidewinder X6, Mouse: Sidewinder system: Win 7 Ultimate (64-bit)
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Skoda Fabia I
pokrivene kotuce?
Re: Skoda Fabia I
stefan.koval napísal:tak trasie mi volant ak idem dole kopcom a brzdim. inac je secko pohode a ta spotreba je aj tak dost nie?
tipol by som to na zvlnené kotúče
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Skoda Fabia I
no dnes som siel s maminim puntom a krasota a moja dost neprijemne trasie, chystam sa na prejliadku, poznate niekto neaky dobry servis? na vychode
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Assassin
- Používateľ
- Príspevky: 2365
- Dátum registrácie: St 08. Okt, 2008, 15:32
- Bydlisko: Blawa-okolie
Re: Skoda Fabia I
na vychode asi tazko
Mobo: Gigabyte P55A UD3,CPU: Intel Core i5 750(3.6GHz)+AC Freezer 13,GPU: MSI GTX560Ti HAWK (950/1900/2100 MHz@1025mV),RAM: 8GB Zeppelin CL9 DDR3 1440MHz,SSD: Crucial C300 64GB, HDD: Samsung 1TB SATA2,PSU: Gigabyte ODIN 550W,LCD: iiyama X2377HDS ,CASE: Fractal Design R3 + 4x120mm + 1x140mm Fractal Silent FAN,HeadSet: Teac HP-11 5.1 headset,KeyBoard: Sidewinder X6, Mouse: Sidewinder system: Win 7 Ultimate (64-bit)
- Reinok
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1338
- Dátum registrácie: Št 20. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Senec
Re: Skoda Fabia I
1,4 MPi na plyne, najazdené okolo 400 000 km , a od novoty je to na plyne...takže klobúk dolu...
Len od včera mi stojí dole na parkovisku, odišlo mi tesnenie na termostate, a jaksik sa mi auto komplet vyčúralo na parkovisku
BTW. ročník 2002, v pondelok to ide na výmenu nádrže po 10 rokoch plynu (autoškolácke bývalé vozidlo, ale v stave technickom, ktorý by mu závidel nejeden Renault po 4 rokoch )
Len od včera mi stojí dole na parkovisku, odišlo mi tesnenie na termostate, a jaksik sa mi auto komplet vyčúralo na parkovisku
BTW. ročník 2002, v pondelok to ide na výmenu nádrže po 10 rokoch plynu (autoškolácke bývalé vozidlo, ale v stave technickom, ktorý by mu závidel nejeden Renault po 4 rokoch )
Moto: Yamaha FZ8 Fazer
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Skoda Fabia I
Pred FL 1,9 TDI ATD klasika comfort plus domontovany tempomat, páka z FL a dáke drobnosti.
Spotreba 4,7-5,5l/100km (plná-plná) ale väčšinou jazdím diaľnice /obchvat.
Možno do buducna: gt1749va, fmic, al vstreky, 288 brzdy, egr a kat off, samozrejme doladiť mapy
Štefan : vibrovanie sú zvlnene kotuce, nové spanielska druhovyroba 256mm 10e/ks
Spotreba 4,7-5,5l/100km (plná-plná) ale väčšinou jazdím diaľnice /obchvat.
Možno do buducna: gt1749va, fmic, al vstreky, 288 brzdy, egr a kat off, samozrejme doladiť mapy
Štefan : vibrovanie sú zvlnene kotuce, nové spanielska druhovyroba 256mm 10e/ks
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Skoda Fabia I
pouzi hlavu, kolies mas kolko? tak tolko mas aj kotucov ak vzadu nemas bubnove brzdy. Inac len na prednych. Taketo veci mas mat pozistovane, jedna sa o veci suvisiace s udrzbou auta.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Skoda Fabia I
ja mam r.v. 2001, 1.4 50kw, najazdenych 153.000. spotrebu som mal dlhodobo medzi 5,5 (mimo mesta) - 6,3 (kombinovana resp. dialnica) podla palubneho pocitaca (v skutocnosti o 0,5 l viac) no minuly tyzden som si dal vymenit stabilizator (vrzganie od prednych kolies) a isiel na dovolenku, a na prejdenej trase 750 km som mal priemernu spotrebu 5,4 l, a to som isiel 2/3 cesty po dialnici rychlostami 120-140 km/h a zvysok po horskych cestickach s vyraznim stupanim.
nejako si neviem ten pokles spotreby vysvetlit, moze byt ze na prednej naprave sa nieco drelo, co sa odstranilo vymenou stabilizatora, ale na tom aute jazdim uz 5 rokov (predtym ho mal otec, takze tiez som na nom obcas chodil) a taku spotrebu si nepamatam...
co sa tyka problemov s autom, vyskytli sa nasledovne:
- este za cias ked na to jazdil otec, motor vo volnobehu zhasinal (napr. ked som pred dedinou vyhodil rychlost, motor zdochol). pravdepodobne to bolo prave spominanym EGR ventilom
- nefunkcne resp. vynechavajuce servo. v servise som s tym bol patkrat, vzdy mi tvrdili, ze ziadny problem nezaznamenali. tak som sa nasral, kupil nove cidlo natocenia kolies, a som im to doniesol, nech to vymenia. odvtedy pohoda.
- chybne cislo termostatu, odidena vodna pumpa
- nefunkcne vnutorne osvetlenie. v servise povedali ze je to chybnou riadiacou jednotkou. zohnal som nahradne z vrakoviska, po chvili odislo otvaranie kufra, vraj zasa riadiaca jednotka, na to som sa uz vysral a kufor otvaram z vnutra.
- a este som si vsimol, ze pri dazdi mam vodu na prahoch dveri, pravdepodobne bude treba vymenit tesnenia.
nejako si neviem ten pokles spotreby vysvetlit, moze byt ze na prednej naprave sa nieco drelo, co sa odstranilo vymenou stabilizatora, ale na tom aute jazdim uz 5 rokov (predtym ho mal otec, takze tiez som na nom obcas chodil) a taku spotrebu si nepamatam...
co sa tyka problemov s autom, vyskytli sa nasledovne:
- este za cias ked na to jazdil otec, motor vo volnobehu zhasinal (napr. ked som pred dedinou vyhodil rychlost, motor zdochol). pravdepodobne to bolo prave spominanym EGR ventilom
- nefunkcne resp. vynechavajuce servo. v servise som s tym bol patkrat, vzdy mi tvrdili, ze ziadny problem nezaznamenali. tak som sa nasral, kupil nove cidlo natocenia kolies, a som im to doniesol, nech to vymenia. odvtedy pohoda.
- chybne cislo termostatu, odidena vodna pumpa
- nefunkcne vnutorne osvetlenie. v servise povedali ze je to chybnou riadiacou jednotkou. zohnal som nahradne z vrakoviska, po chvili odislo otvaranie kufra, vraj zasa riadiaca jednotka, na to som sa uz vysral a kufor otvaram z vnutra.
- a este som si vsimol, ze pri dazdi mam vodu na prahoch dveri, pravdepodobne bude treba vymenit tesnenia.
Spoiler: ukázať