Stavba repliky
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Stavba repliky
ja im dam....
popis mi co presne je vlastne to otipovanie, popripade hod link na nejake informacie
popis mi co presne je vlastne to otipovanie, popripade hod link na nejake informacie
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Stavba repliky
uz davnejsie som po tom pozeral, avsak na SK ti to urcite neschvalia uz len z dovodu 10-15cm podlozkach na naboj a imitacii kotucov
ako najzhodnejsia cesta je to prihlasit v UK, kde maju prihlasene rozne monstra ako BI-moto corsu (2x 2.0T 700PS ), home-made prerobene supry/skyliny na lavostranne a pod, platis len poistku a raz do roka tusim daku STK ci co tam maju
ale vraj na SK prihlasili a zrealizovali prestavbu Mini s VTi motorom , teda b16a2 ...a hlavne zalezi kolko mas penazi a znamosti
ako najzhodnejsia cesta je to prihlasit v UK, kde maju prihlasene rozne monstra ako BI-moto corsu (2x 2.0T 700PS ), home-made prerobene supry/skyliny na lavostranne a pod, platis len poistku a raz do roka tusim daku STK ci co tam maju
ale vraj na SK prihlasili a zrealizovali prestavbu Mini s VTi motorom , teda b16a2 ...a hlavne zalezi kolko mas penazi a znamosti
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Stavba repliky
Tu máš všetko potrebné: http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=66761 je tam toho hodne o stavbách "jednotlivých vozidiel" a ako sám vidíš tých podmienok je tam až až.
Pozri sem: http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... vyroby.pdf
Na začiatok podať žiadosť, potom doniesť vypracovaný návrh, podložený technickou dokumentáciou, ako výkresy, výpočty z mechaniky ak zasahuješ do nosných častí, osvedčenie o všetko neštandardnom(rozumej novom) čo je na aute použité, ak zváraš tak musíš mať platné skúšky, prípadne ti môžu navrhnúť kontrolu vozidla Vúz pre ubezpečenie o stave zvarov, a potom možno ti žiadosť schvália, všimni si potom tú formulku že schválenie vozidla, do 2 ROKOV. V tom sú skúšky, recyklačný fond, potvrdenie o pridelení VIN, atď, prípadne povolenie importéra pre použitie týchto komponentov na jeho vozidle. Píšem možno lebo dostať sa cez všetky tieto papierovačky bude utrpenie na roky, a ak budeš chcieť prejsť na každom z týchto štátnych orgánov, bez toho aby ťa naťahovali a hádzali si medzi sebou tvoj spis hore dole, tak rátaj s korupciou. Ak by išlo všetko tak ako má tak rátaj na poplatkoch minimálne 3000 až 4000 euro, lebo na doplnkové kontroly ťa pošlú určite. Otipovaním som myslel to že ťa môžu poslať s hocičím čo nie je origo na schválenie, aj s jedným dielom vlastnej výroby, a papiere a všetko okolo toho stoja nemalé peniaze. Skús si takto dať schváliť vozík vlastnej výroby a kľudne cvakneš trojku, a to je tam komponentov podstatne menej vlastnej výroby ako na tom vozidle.
Ak by si použil origo diely niektoré bolo by to jednoduchšie, ale svetlá origo homologovné budú drahé, a neviem či sa robia homologované repliky na 360ku... Proste strašné utrpenie ťa čaká
Ja poznám jediného človeka čo má vlastnú stavbu, prihlasoval to 5 rokov, a utopil v tom na koruny vtedy 350tis, aby mu to prešlo a bol každý spokojný, rozumej nabalený. Ono ani prihlásiť US vozidlo nie je sranda, aj keď je to povedzme bmw, a použiješ pri prestavbe origo diely, tak sa môžeš stretnúť s neskutočnou byrokraciou, keď úradník na ministerstve nevie či ti tam môže dať pečiatku... Vtedy ho treba nijako presvedčiť, a to je celý problém.
Preto sa to všetko vybavuje dnes už radšej po známosti, ak niekto vozí US, alebo by som to skúsil v tom Nemecku pokiaľ prejdeš TUV, a ich zaujíma hlavne bezpečnosť a emisie, nemáš problém dostať papiere. Jedno niesom si istý a to to že odkedy platí že na novú stavbu v Nemecku musíš spĺňať emisné limity euro 5, ak nie tak treba výnimku, je to len viac vybavovania.
Pozri sem: http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... vyroby.pdf
Na začiatok podať žiadosť, potom doniesť vypracovaný návrh, podložený technickou dokumentáciou, ako výkresy, výpočty z mechaniky ak zasahuješ do nosných častí, osvedčenie o všetko neštandardnom(rozumej novom) čo je na aute použité, ak zváraš tak musíš mať platné skúšky, prípadne ti môžu navrhnúť kontrolu vozidla Vúz pre ubezpečenie o stave zvarov, a potom možno ti žiadosť schvália, všimni si potom tú formulku že schválenie vozidla, do 2 ROKOV. V tom sú skúšky, recyklačný fond, potvrdenie o pridelení VIN, atď, prípadne povolenie importéra pre použitie týchto komponentov na jeho vozidle. Píšem možno lebo dostať sa cez všetky tieto papierovačky bude utrpenie na roky, a ak budeš chcieť prejsť na každom z týchto štátnych orgánov, bez toho aby ťa naťahovali a hádzali si medzi sebou tvoj spis hore dole, tak rátaj s korupciou. Ak by išlo všetko tak ako má tak rátaj na poplatkoch minimálne 3000 až 4000 euro, lebo na doplnkové kontroly ťa pošlú určite. Otipovaním som myslel to že ťa môžu poslať s hocičím čo nie je origo na schválenie, aj s jedným dielom vlastnej výroby, a papiere a všetko okolo toho stoja nemalé peniaze. Skús si takto dať schváliť vozík vlastnej výroby a kľudne cvakneš trojku, a to je tam komponentov podstatne menej vlastnej výroby ako na tom vozidle.
Ak by si použil origo diely niektoré bolo by to jednoduchšie, ale svetlá origo homologovné budú drahé, a neviem či sa robia homologované repliky na 360ku... Proste strašné utrpenie ťa čaká
Ja poznám jediného človeka čo má vlastnú stavbu, prihlasoval to 5 rokov, a utopil v tom na koruny vtedy 350tis, aby mu to prešlo a bol každý spokojný, rozumej nabalený. Ono ani prihlásiť US vozidlo nie je sranda, aj keď je to povedzme bmw, a použiješ pri prestavbe origo diely, tak sa môžeš stretnúť s neskutočnou byrokraciou, keď úradník na ministerstve nevie či ti tam môže dať pečiatku... Vtedy ho treba nijako presvedčiť, a to je celý problém.
Preto sa to všetko vybavuje dnes už radšej po známosti, ak niekto vozí US, alebo by som to skúsil v tom Nemecku pokiaľ prejdeš TUV, a ich zaujíma hlavne bezpečnosť a emisie, nemáš problém dostať papiere. Jedno niesom si istý a to to že odkedy platí že na novú stavbu v Nemecku musíš spĺňať emisné limity euro 5, ak nie tak treba výnimku, je to len viac vybavovania.
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
- jararak
- Moderátor
- Príspevky: 3115
- Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
Re: Stavba repliky
Stavba catherhamu je veelka sranda, kamos sa s tym nabehal do polska, pretoze odkial kupil sieru cosworth, nasledne si to asi 1/2 roka skladal, potom to znova odniesol tomu tipkovi do polska, ten to auto na neho odhlasil a tak ho prihlasil tuna. ale poviem vam, je to tazka sranda , tych papierovych nevela koni co to ma na tak lahku kasnu
vlastne ten catherham je cenovo najdostupnejsi, cela sranda do 7500euro vyjde.
vlastne ten catherham je cenovo najdostupnejsi, cela sranda do 7500euro vyjde.
Watching you ...
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Stavba repliky
- sak prave... na stavbu takej skladacky by som si trufol
- ma to 200 koni a 500Kg...
- nemas nahodou link na toho poliaka popripade viac info???
- ma to 200 koni a 500Kg...
- nemas nahodou link na toho poliaka popripade viac info???
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Stavba repliky
nema nejake blog, alebo volaky topic, kde vsetko popisuje ? pripadne foto ? dikjararak napísal:Stavba catherhamu je veelka sranda, kamos sa s tym nabehal do polska, pretoze odkial kupil sieru cosworth, nasledne si to asi 1/2 roka skladal, potom to znova odniesol tomu tipkovi do polska, ten to auto na neho odhlasil a tak ho prihlasil tuna. ale poviem vam, je to tazka sranda , tych papierovych nevela koni co to ma na tak lahku kasnu
vlastne ten catherham je cenovo najdostupnejsi, cela sranda do 7500euro vyjde.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- jararak
- Moderátor
- Príspevky: 3115
- Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
Re: Stavba repliky
popravde robi s nim tajnosti a poriadne som ho ani ja nevidel, hoc byva vo vedlajsej dedine (ale ja som 90% casu mimo), ak si nahodou na bmwklube tak chalan ma nick gajdy007, bohuzial info co mam su len take kuse, vidime sa fakt tak raz za 2-3 mesiace aj to pod parou na diske
Watching you ...
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
- Martin_RAZER_SVK
- Používateľ
- Príspevky: 888
- Dátum registrácie: Po 06. Aug, 2012, 20:24
- Bydlisko: Lazy pod Makytou
Re: Stavba repliky
čo sa tyká tých replík tak výrobcovia by ich mali mať certifikované a schválené na prevádzku takže v normálnych krajinách nieje problém s prihlasenim ale slovensko medzi normálne nepatrí tu musíš mať dobre známosti alebo vedieť komu máš dať menši úplatok aby si to dostal na cestu hallelujah SLOVENSKO
CPU i5 4670k 4.2GHz,MB MSI Z87 MPOWER, RAM2x4GB KINGSTON HyperX Performance 2400Mhz Cl11 ,GPU Asus EHD5870+EK FC5870,D5 + Alphacool TOP, EK Supreme HF, 2x480 Alphacool Nexxxos UT60/XT45, case CM HAF X,PSU Seasonic x-650
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Stavba repliky
poliak ti to ajopecatkuje a s nasimi si mozes vytriet
akurat tonesmies amt na nasich znackach
ale uz sa da poistit na svk na vynimku aj UK auto takze ani s plecharinou to mozno az take zle nebude
na jednej strane fizli chcu poriadok, na druhej by legalizovanim zarobili krasne prachy lebo vsetko ide bud nacierno alebo prepis na zahranicne adresy
cize o prachy dochadzaju tak ci tak
akurat tonesmies amt na nasich znackach
ale uz sa da poistit na svk na vynimku aj UK auto takze ani s plecharinou to mozno az take zle nebude
na jednej strane fizli chcu poriadok, na druhej by legalizovanim zarobili krasne prachy lebo vsetko ide bud nacierno alebo prepis na zahranicne adresy
cize o prachy dochadzaju tak ci tak
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Stavba repliky
Onoho casu som chcel postavit 130RS s 2l CRDi motorom. Napisal som na Ministerstvo telekomunikacii a oni mi vykopcili tie casti zakona ktore sa tykaju "jednotlivo vyrobeneho vozidla". Este nez zacnes so stavbou sa musis s kompletnou dokumentaciou dostavit na krajsky urad, kde ti podla dokumentacie stavbu vozidla schvalia. po postaveni auta ides na STK do dekry (Autorizovane testovacie stredisko), kde ti otestuju vsetko co sa da otestovat "nedestrukcnymi" testami a ak ti stk schvali vozidlo tak dostanes papiere s ktorymi mozes potom auto ist prihl;asit. Stoji to vela penazi, na to sa priprav, len na uradoch nechas asi 6-800 EUR. Policajti ti ale papiere vzat nemozu. Musis to mat ale riadne zdokumentovane a auto musi byt ozaj postavene podla dokumentacie. Velmi dobre si musis rozmysliet co v nom chces mat a co v nom mat nechces, ake chces mat povolene rozmery napr. diskov, pneu, atd, lebo dodatocne to zapisat do papierov je v podstate nemozne, aj ked si "vyrobca" ty sam. Ak je vozidlo "jednotlivo vyrobene" tak nan mozes pouzit aj karosarske diely ktore by ti na bezne vozidlo nepovolili, cize napr. karbon, laminat, atd, ALE, musis k tomu mat dokumentaciu podlozenu teoretickymi vypoctami
Ja som ratal ze ta 130RSka by ma vysla tak 15-17000E.
Vela stastia so stavbou!
Ja som ratal ze ta 130RSka by ma vysla tak 15-17000E.
Vela stastia so stavbou!
Re: Stavba repliky
Tomane, ja nieco podobne planujem ked budem na dochodku... pekne sa s tym pomaly vyhrat v garazi... lambo je v pohode koli hranatym tvarom, ako zaklad by som urcite nepouzival picoviny typu peugeot a spol... skorej BMW 5er a pod. ma to silny motor, zadny nahon, dostatok elektroniky, spickove jazdne vlastnosti a starsie typy idu za par korun...
A k tej legalizacii len tolko, ked mas znamosti a prachy tak postavis na znacky aj furik...
Legalne by to proste neslo nijak...
Navyse, to auto by nebolo na kazdodenne chodenie do roboty, prinajhorsom by to ani tabule mat nemuselo...
Ale do dochodku daleko...ak vobec dozijeme...
A k tej legalizacii len tolko, ked mas znamosti a prachy tak postavis na znacky aj furik...
Legalne by to proste neslo nijak...
Navyse, to auto by nebolo na kazdodenne chodenie do roboty, prinajhorsom by to ani tabule mat nemuselo...
Ale do dochodku daleko...ak vobec dozijeme...
Intel i7 4790K Delid [ 8-RADS!!! Water Cooling ] ★ Kingston HyperX 32GB ★ ASRock Z87 OC Formula ★ EVGAGTX980Ti Superclocked EK Water ★ Samsung 850EVO RAID-0 ★ HDD cca 10TB ★ Creative SB-Z ★ Asus 4K 32" LED ★ RAZER Deathstalker Ultimate ★ Logitech Z5450 THX ★ Enermax Platimax 1500W ★ Corsair 900D ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...