Všeobecná diskusia
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
1.2 htp od 2016
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Všeobecná diskusia
nejde o to, ze by som na to nemal, ale pride mi to ako zbytocne vyhodene peniaze, ked do roka budem mat opät nejaku prasklinku na okne pri mojom stasti, to iste bolo na accorde... takze preto mi to pride mimo, inak vseobecne co sa tyka servisu, tak nejak nesetrim, ved aj preto chodim len do autorizaku... kazdopadne zvazujem ten predaj a prechod na nejaku funglovku, ten servis je otrava kvôli tomu, ze treba menit aj veci, ktore prvy majitel ani neregistroval, takze na servise a hlavne dieloch necham vcelku dost penazi, ktore by som radsej dal do noveho autaicefire napísal:Nebodaj tu places nad cenami. Vsak mas Mercedes, ked na to nemas, predaj hoGeralt napísal:...
edit: neoriginalny nahradny diel v autokelly stoji nekrestanskych 442€
Re: Všeobecná diskusia
Nuz, F1 od 2014 bude 1,6l V6 s turbom... predpokladam ze WRC pojde dole s kubaturou par rokov po ale nepredpokladam zeby sa to stalo v 2016... Uvidime. Kazdopadne, ak by sa uchytila ta vec co tu bola par stran dozadu a motory s neskutocnou ucinnostou su realne a prevadzkyschopne tak mozno v 2020 budeme mat WRC auta s 500cc I2 a F1 bude 350cc V4 a budu mat aj tak cez 1000 ponikov...andrejsvk napísal:1.2 htp od 2016
- Martin_RAZER_SVK
- Používateľ
- Príspevky: 888
- Dátum registrácie: Po 06. Aug, 2012, 20:24
- Bydlisko: Lazy pod Makytou
Re: Všeobecná diskusia
volkswagen pred rokom prehlásil že by mal záujem isť do F1 ale len keby tam boli male motory ktoré by sa dali po úpravách využiť v autách Polo F1 edition
CPU i5 4670k 4.2GHz,MB MSI Z87 MPOWER, RAM2x4GB KINGSTON HyperX Performance 2400Mhz Cl11 ,GPU Asus EHD5870+EK FC5870,D5 + Alphacool TOP, EK Supreme HF, 2x480 Alphacool Nexxxos UT60/XT45, case CM HAF X,PSU Seasonic x-650
Re: Všeobecná diskusia
nie, oni do formuly nadrbu TDi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Martin_RAZER_SVK
- Používateľ
- Príspevky: 888
- Dátum registrácie: Po 06. Aug, 2012, 20:24
- Bydlisko: Lazy pod Makytou
Re: Všeobecná diskusia
no náhodou AUDI TDI a PEUGEOT HDI sú najlepšie špeciáli na LE MANS
CPU i5 4670k 4.2GHz,MB MSI Z87 MPOWER, RAM2x4GB KINGSTON HyperX Performance 2400Mhz Cl11 ,GPU Asus EHD5870+EK FC5870,D5 + Alphacool TOP, EK Supreme HF, 2x480 Alphacool Nexxxos UT60/XT45, case CM HAF X,PSU Seasonic x-650
Re: Všeobecná diskusia
Ja nie som zasadne proti. Ak vieme z poldecoveho motora vytiahnut 1000 ponikov a 1000Nm tociveho momentu pri spotrbe 3 kvapky na 100km, nech sa paci. usetrenu hmotnost vieme rovnomerne rozdelit aby bolo auto dokonale vyvazene a zvysne kila sa pouziju na zosilovace a repraky ktore budu prehravat rev atmosferickej V10 pri 18000 otackach aby ostal ten zvukovy zazitok a preteky neboli zaujemave naozaj len pre jazdcov.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
ja si nikdy nekupim maly objem, nechapem ako niekto dokaze kazdy den jazdit napr. na 1,2HTP a pod., aj ked tam daju turbo, nikdy to nebude ako poriadna velkoobjemova benzinova atmosfera, resp. v lepsom pripade ako velkoobjemovy turbo/biturbo benzin.. a rozdiel v spotrebe je par litrov ked sa jazdi normalne..
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
mne to je jedno aky to ma objem, ak to ma rozumny vykon, spotrebu a trvanlivost.
osobne by som nemal problem mat 0,5l motor, ak by mal nejakych tych 100 konikov, zral by pri normalnej jazde 4-5l (tj ze nemusel by osm sa ja prisposobovat autu), a vydrzal by tak 300tkm bez poruch....
osobne by som nemal problem mat 0,5l motor, ak by mal nejakych tych 100 konikov, zral by pri normalnej jazde 4-5l (tj ze nemusel by osm sa ja prisposobovat autu), a vydrzal by tak 300tkm bez poruch....
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
presne tak, kludne by som mal aj poldecovy motor, proste ak to moderna doba umozni, preco nie.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
nie neumožní, fyziku neodrbeš, a to že teba marketingové oddelenie automobilky áno je tvoj problém.
.
Re: Všeobecná diskusia
toto je blbost...Geralt napísal:ja si nikdy nekupim maly objem, nechapem ako niekto dokaze kazdy den jazdit napr. na 1,2HTP a pod., aj ked tam daju turbo, nikdy to nebude ako poriadna velkoobjemova benzinova atmosfera, resp. v lepsom pripade ako velkoobjemovy turbo/biturbo benzin.. a rozdiel v spotrebe je par litrov ked sa jazdi normalne..
cim vacsi motor tym vacsiu silu potrebuje na svoju prevadzku
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
tuto vetu som pocul a videl uz milionkrat, ale ze by to niekto dokazal...Snake napísal:nie neumožní, fyziku neodrbeš, a to že teba marketingové oddelenie automobilky áno je tvoj problém.
skor system neodrbes, nikto nevyvynie (alebo aspon nevypusti) mensi vykonnejsi motor s dobrou vydrzou a malou spotrebou ked sa mu to neoplati, ale oplati sa to len uzivatelom. stratili by automobilky, ktore zmykaju stare technologie a stratili by aj vsetci co maju nieco docinenia s PHM, ropne spolocnosti a tak.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať